ik stel me graag even voor! (Karlijn)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 apr 2012 10:12

Marleen, wat goed dat je zoveel onderneemt!!!
Ik ben zo blij dat jullie dit doen Marleen en Karlijn!
You can do it! Go girls!

Heeeeeeeeel veeeeeeeeeel liefs, Luna
Pia

Ongelezen bericht 12 apr 2012 20:53

Zet hem op meiden!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
karlijn

Ongelezen bericht 20 apr 2012 15:11

Hoi allemaal,

Inmiddels zowel bij Rita Kappel als mijn eigen plastisch chirurg geweest.
Beide consulten zijn goed verlopen.

Rita Kappel gaf me vooral het gevoel dat ik me niet hoefde te verdedigen ten aanzien van mijn klachten. Ze gaf een aantal mogelijkheden waaronder de monobloc (doe ik niet) en uitleg over hoe het zal zijn als ik besluit niks te doen (dus alleen prothese / kapsels verwijderen, doe ik wel!). Ze kan me ook opereren.

Mijn eigen plastisch chirurg reageerde prettig op mijn vragen en verzoeken. Ik was op van alles voorbereid. Misschien omdat ik de eerste keer zelf nog niet helemaal duidelijk had hoe of wat, liep het toen anders en heb ik een ander beeld gekregen (van hem). Hij doet aan kapselverwijdering. Verder kreeg ik zonder enig probleem kopieën uit mijn dossier mee. Eigenlijk had hij hetzelfde verhaal als Rita Kappel. Onder andere dat mijn prothese achter de spier zit en dat daarmee helaas het kapsel niet helemaal weggenomen kan worden wegens mogelijke complicaties maar beiden spraken de intentie uit zoveel als mogelijk te verwijderen.

Ik ben echt opgelucht! Het zijn twee positieve ervaringen en beiden geven me een goed gevoel. In die zin is voor mij dan ook het meest logisch de operatie dicht bij huis te laten plaatsvinden. Alleen nog afwachten wanneer dat zal zijn....
hartelijke groet,
Karlijn
Pia

Ongelezen bericht 20 apr 2012 15:45

Wow Karlijn dat klinkt goed.
Goed dat je niet voor de monobloc gaat en op naar een snelle datum :)
Ik gun je het gevoel van bevrijding post-explantatie.
Fysiek, emotioneel.
Echt een sensatie hoor.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Monique256

Ongelezen bericht 20 apr 2012 16:03

Hallo Karlijn,
wat fijn dat je er zelf uit bent. Ik voel me zelf al een beetje herboren sinds ik weet dat ik geholpen ga worden. Ik hoop dat je dat gevoel ook snel krijgt en ik hoop dan ook dat je spoedig een datum hebt om naar uit te kijken.
We zullen nog wat moeten lijden straks maar dat komt wel goed!

Liefs Monique
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 apr 2012 20:42

Wat ben ik blij voor je dat je zulke positieve ervaringen had!
Op naar de volgende stap!
Liefs, Luna
karlijn

Ongelezen bericht 21 apr 2012 22:27

he Pia, Monique en Luna,
bedankt voor jullie warme reacties, ze doen me echt goed!
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte en zodra ik een datum heb horen juliie het!

PS: etiket (van Rofil) uit mijn dossier laat de volgende code zien: IMGHC-TX-H210. Er staat even verderop Nagor aangekruisd en niet PIP, maar ik kan er weinig anders van maken dan een PIP gelet op het serienummer, toch?
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 apr 2012 08:20

Karlijn, Ze zijn niet goed snik!!!! Jij hebt gewoon PIP in je zitten!!!!!!!!!!!!! Dat nummer is van de PIP implantaten!!!! Ze hebben het gewoon verkeerd aangekruisd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is echt niet te geloven!!!!!!!!!Ben zo kwaad! Je moet hier echt werk van maken hoor. Waar ben je geopereerd? Welke kliniek of ziekenhuis?

Dit is wat op de website van de IGZ staat: Het betreft de typenummers IMGHC-TX, IMGHC-MX en IMGHC-LS van beide merken. Zijn wij nou dom of zijn zij dat????

Laat ons even weten waar je bent geopereerd.

En sterkte Karlijn.

Heel veel liefs, Luna

Jeetje, wat een puinhoop dit zeg. Echt ongelofelijk weer. Sorry, maar hier word je gewoon kwaad van. Dit is te erg voor woorden gewoon. Echt waar :evil:

Ik ben geopereerd in een kliniek waar de PIP veel is gebruikt. Ook rond het jaar waar ze ermee zouden zijn gestopt. Ik heb nooit mijn papieren bewaard en ook wilde ik de protheses niet meer terug zien. Wat ben ik een enorme rund! Tegen mij zeiden ze dat ik CUI kreeg. Dat staat in mijn dossier. Maar we zien nu hoe stom ze zijn in klinieken. Dit is echt waardeloos.

Als ik jou was, dan zou ik nog heel goed nadenken of ik wel door dezelfde arts geopereerd wil worden die ze erin stopte. De kans is groot dat hij niet eerlijk gaat zijn tegen je als blijkt dat jij nu PIP in je lijf hebt zitten terwijl er Nagor implantaten in zouden moeten zitten.
Denk goed na Karlijn!!
Monique256

Ongelezen bericht 22 apr 2012 08:33

Jeetje Karlijn, Luna,

ik heb dus vlgs zeggen Nagor en ben ook erg benieuwd in welk ziekenhuis ze bij je geplaatst zijn.
Als ze geëxplanteerd worden kun je toch zien wat het geweest is of niet Luun?

We horen wel.
Liefs Monique
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 apr 2012 08:33

Ja, dan kun je dat zien ja. Maar dan moet je ze wel terug willen.

Trouwens, wat ik schreef neemt niets weg van het volgende: ALLE IMPLANTATEN ZIJN GEVAARLIJK! Of het nou PIP is of weet ik veel welk merk. De klachten die we hebben liegen er niet om.

Dit is meer dan een misdaad tegen vrouwen. Dit is een misdaad tegen het leven zelf! Wij staan aan het begin van het leven. En dat wordt tot niets gemaakt op deze manier.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 22 apr 2012 09:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Monique256

Ongelezen bericht 22 apr 2012 08:44

Ze worden achter op mijn bed gelegd Luna. Ik wil ze ook echt terug.
Ze gaan er sowieso uit Luun, daar twijfel ik niet meer aan. Nagor of Pip, maakt me allemaal niet uit.
Maar ik zou het wel (zacht uitgedrukt) als er, zullen we maar zeggen, (bewust of onbewust) administratieve fouten zijn gemaakt erg vinden.
We volgen de zaak nauwkeurig of niet Luun?
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 apr 2012 08:46

Zeker wel! Stelletje debielen. Sorry, maar dit kan toch niet? Dit zijn mensenlevens!
Wendy

Ongelezen bericht 22 apr 2012 09:20

Ooooh Karlijn, wat shocking als het gewoon PIP implantaten blijken te zijn!!! :shock: :shock: Wat een administratief zootje! En wie weet is er wel mee geknoeid??? :evil:
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Monique256

Ongelezen bericht 22 apr 2012 09:26

Des te belangrijkerer het wordt onze krachten te bundelen Wendy en andere dames. Als er administratief ook gerommeld wordt dan heb we de poppen helemaal aan het dansen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 apr 2012 09:41

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”