Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Bella

Ongelezen bericht 25 sep 2018 12:40

Bij mij is het kapsel niet weg gehaald tijdens de operatie, was onnodig volgens de chirurg. Nu lees ik overal dat het beter is om wel te doen. Mijn gezondheid is na nu vier weken na de operatie nog slechter dan voor de operatie... De operatie is wel heel goed gegaan, geen pijn of andere complicaties. Maar ook ben zo ongelooflijk moe, moet een paar keer per dag rusten. Ik ben er af en toe wanhopig door, ik hoop zo dat ik nog een beetje opknap
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 okt 2018 18:19

Lieve dames,
de nickname van Mirjam is veranderd in Bella.
Liefs, Luna
diana1967

Ongelezen bericht 26 okt 2018 22:57

Jeetje Bella, wat heftig allemaal
Ik word zo boos, alles kan geen kwaad, zeggen ze in ziekenhuis, terwijl jouw gevoel al anders aangaf
Ik herken heel veel in jouw verhaal. Ook ik heb al die vage klachten. Maar helaas is nu mijn PC niet meer werkzaam ivm faillissement
Bij welke PC ben jij geopereerd? En mijn PC zegt ook, schoonmaken, blijft niets meer achter bij kapsel. Rest zit al in je lichaam dus dat heeft niets met silicionenklachten dan meer te maken. Heb jij een lift ook gedaan?
Dat moe zijn lees ik bij iedereen na explantatie, hiervoor kon je een vitamine/ontgifting doen, maar weet even niet meer wat allemaal
Heel veel sterkte met herstel, luister aub naar je lichaam en je gevoel
Liefs
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 okt 2018 14:28

Bella, ik lees nu pas je berichtje over de verergering. Jammer dat ik het niet eerder zag.
Dat je na 4 weken slechter bent is heel normaal. Ik had je dit kunnen zeggen en hiermee heel veel wanhoop bespaard. SORRY!
Hoop dat je je langzaamaan wat beter bent gaan voelen.

Heel veel sterkte en liefs,

Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”