Ook even voorstellen
hallo Irene ,
sorry dat ik niet had gereageerd op je eerdere post ....ik moest al om 11uur in Zwolle zijn
We are HAPPY! Wat super voor jou dat ze WEL je klachten erkent en ik hoop voor jou dat ze de explantatie ook bij jou mag uitvoeren je zal vast ook wel je ervaringen hier blijven posten hė heel veel sterkte met nog wat gaat komen allemaal .
Greetz ildiko
sorry dat ik niet had gereageerd op je eerdere post ....ik moest al om 11uur in Zwolle zijn
We are HAPPY! Wat super voor jou dat ze WEL je klachten erkent en ik hoop voor jou dat ze de explantatie ook bij jou mag uitvoeren je zal vast ook wel je ervaringen hier blijven posten hė heel veel sterkte met nog wat gaat komen allemaal .
Greetz ildiko
-
Irene Bokhorst- Visser
Jaaaa net telefoon gehad van dr Kappel. De verzekering vergoed het. Nu even wachten op alle papieren en dan afspraak operatie. Maar eerst even op vakantie, ik ben blij, beetje dubbel maar ben toch blij.
-
Irene Bokhorst- Visser
Hallo Ildiko. Hoe is het jou vergaan bij dr Kappel?
Fijn dat ze je wel kan opereren. Krijg je wel alles vergoed? Let er wel op he. Als ze geen contract heeft, dan krijg je niet alles vergoed!!!
Bel je verzekering op om het nog te checken, zodat je niet voor verassingen achteraf komt te staan.
Bel je verzekering op om het nog te checken, zodat je niet voor verassingen achteraf komt te staan.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM