3 weken terug geopereerd in umcg , na jaren van wikken, wisselen enzo, ik ben hier al paar jaar niet geweest, maar geen onbekende op dit forum, Na hartoperatie zijn de protheses verschoven en voelden als ware last , in Leeuwarden durfden ze de operatie niet te doen omdat ik niet met de bloedverdunners mocht stoppen. Dus naar umcg gegaan, Ook van hun kant na lang wikken en wegen besloten ze het toch te doen, op zich goed gegaan, veel bloed verloren, en voel me nu nog slechter dan voorheen Ik had nog 1/3 eigen weefsel, maar nu toch veel moeite met resultaat. Ook komt er hard gedeelte in de borst nu na 3 weken, . Dus nu al overweeg ik lipo
De kapsels verwijderd maar zaten ondanks dat de siliconen protheses er al 10 jaar uit zijn, nog siliconen gevonden, de protheses die er nu uit kwamen waren nog heel, de monobloc
Groetjes kiki
Explantatie en lift
Lieve Kiki, ik ben trots op je dat je hebt doorgezet. Ik weet hoe moeilijk het voor je was en hoelang je hier al mee bezig bent.kiki schreef: ↑29 apr 2026 20:223 weken terug geopereerd in umcg , na jaren van wikken, wisselen enzo, ik ben hier al paar jaar niet geweest, maar geen onbekende op dit forum, Na hartoperatie zijn de protheses verschoven en voelden als ware last , in Leeuwarden durfden ze de operatie niet te doen omdat ik niet met de bloedverdunners mocht stoppen. Dus naar umcg gegaan, Ook van hun kant na lang wikken en wegen besloten ze het toch te doen, op zich goed gegaan, veel bloed verloren, en voel me nu nog slechter dan voorheen Ik had nog 1/3 eigen weefsel, maar nu toch veel moeite met resultaat. Ook komt er hard gedeelte in de borst nu na 3 weken, . Dus nu al overweeg ik lipo
De kapsels verwijderd maar zaten ondanks dat de siliconen protheses er al 10 jaar uit zijn, nog siliconen gevonden, de protheses die er nu uit kwamen waren nog heel, de monobloc
Groetjes kiki
Ik snap dat je moeite hebt met het resultaat maar met de tijd zul je zien dat het alleen maar beter wordt en jij er ook vrede mee zal hebben. Ik weet het zeker.
De verharding is een normale reactie van de wond vanbinnen en zal met de tijd weer soepel worden. Omdat je bloedverdunners gebruikt, is dit erger dan bij mensen die dat niet gebruiken. Zie het als een grote blauwe plek vanbinnen.
Sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik heb heel weinig tijd. Ik zag je appje en wilde je laten weten dat je bericht wel goed zichtbaar is, alleen is het momenteel erg rustig op het forum met reacties. Wel erg jammer, want de vrouwen hebben elkaar nodig. Gelukkig kreeg je wel veel respons binnen de Facebookgroep.
Ik wens je ontzettend veel sterkte en beterschap, lieve schat.
Dikke kus, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"