Even voorstellen…

Protheses vanwege cosmetische reden.
Tazz1979

Ongelezen bericht 20 dec 2024 12:57

Ik ben inmiddels weer lekker thuis.
Vannacht aardig goed geslapen daar. Vanochtend alleen met 1 drain blijven haken achter het ziekenhuisbed dus die is eruit en ik heb er nog 1 die maandag verwijderd wordr. Volgens de dokter was dit niet zo erg.
Ik heb nog flinke deuken in mijn borsten. Net even gespiekt. Met name onder mijn rechterborst een flinke deuk. Hopelijk trekt dit
Allemaal netjes bij. Maandag zal de dokter dit wel vertellen en wat en hoe. Het heeft even tijd nodig denk ik om weer vorm te vinden.
Verder voel ik me echt heel goed gelukkig. De pijn is met pijnstillers goed te doen. Ik slik paracetamol en Naproxen. En heb eventueel voor nood Tramadol gekregen maar die neem ik niet zolang het niet hoeft. Tot nu toe is het goed te doen zo.
Bibib

Ongelezen bericht 20 dec 2024 17:26

Hi tazz
Ik had al de hele tijd aan je gedacht,maar om je nou je niet de hele tijd berichtjes sturen.
Wat ontzettend fijn dat je je zo goed voelt en dat de pijn ook goed onder controle te houden is.Ik ben namelijk wel heel bang ook voor de napijn.
Ik denk dat de deukjes wel gaan bij trekken hoor denk dat de hele borst gewoon weer vol moet komen met weefsel ofzo..Heel spannend hoe je het volgende week vindt.Ben je erg achteruit gegaan Qua maat?
Ik heb over de 500 cc en de arts zei dat ik wel rekening moet houden met 4 maten kleiner ongeveer.
Heeft je operatie lang geduurd of viel dat wel mee?
Ik wil het super graag maar ik zit wel echt overal tegen aan te hikken narcose napijn die rottig drains.
Door jou en de verhalen hier vol ik iets meer vertrouwen..Rust lekker uit ❤️😘
Tazz1979

Ongelezen bericht 20 dec 2024 17:56

Bibib schreef:
20 dec 2024 17:26
Hi tazz
Ik had al de hele tijd aan je gedacht,maar om je nou je niet de hele tijd berichtjes sturen.
Wat ontzettend fijn dat je je zo goed voelt en dat de pijn ook goed onder controle te houden is.Ik ben namelijk wel heel bang ook voor de napijn.
Ik denk dat de deukjes wel gaan bij trekken hoor denk dat de hele borst gewoon weer vol moet komen met weefsel ofzo..Heel spannend hoe je het volgende week vindt.Ben je erg achteruit gegaan Qua maat?
Ik heb over de 500 cc en de arts zei dat ik wel rekening moet houden met 4 maten kleiner ongeveer.
Heeft je operatie lang geduurd of viel dat wel mee?
Ik wil het super graag maar ik zit wel echt overal tegen aan te hikken narcose napijn die rottig drains.
Door jou en de verhalen hier vol ik iets meer vertrouwen..Rust lekker uit ❤️😘

Hoi Bibi,

Je mag me zoveel vragen als je wilt hoor. Is alleen maar fijn om te weten wat je te wachten staat toch?
Ik heb dokter Lichtenegger even een appje gestuurd met foto en ze zei dat het normaal is. Er zit nog zwelling in de borst en alles heeft tijd nodig. Maandag ga ik terug naar haar om de drain die er nog wel zit te verwijderen.
Dan zal ze alles nog even goed uitleggen aan me. Heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Ik had 325 cc. En ze denkt dat ik een grote b misschien wel c overhou. Dat vind ik prima. Het oogt wel kleiner natuurlijk nu maar zoals het er nu uitziet qua grootte denk ik
Prima.
De operatie duurt dik 2 uur bij mij. De narcose vond ik niet erg. Het blijft gek om weg te zakken maar je voelt er uiteindelijk niks van en als je wakker wordt is alles voorbij. Ik voelde me zo opgelucht! Eindelijk van die ziekmakende gifbommen af.
Ik heb vandaag lekker veel gerust. Maar ik beweeg me ook vrij makkelijk hoor. Valt me echt zo mee. Ten opzichte van het laten plaatsen is dit echt veel minder erg. Alleen het slapen op je rug blijft een ding. Maar ook dat went vanzelf. Ik hoop dat jij het ook zo gaat ervaren allemaal.
Bibib

Ongelezen bericht 22 dec 2024 10:40

Goedenmorgen Tazz,
Wat fijn dat je je arts even heb gesproken en dat ze zei dat het normaal was dat alles nog bij moet trekken.Dat is toch even een gerustelling lijkt mij.
Oh is toch wel een vrij lange operatie hè.Ik vindt het zo spannend allemaal.
Hoe voel je je vandaag? Morgen lekker je drain eruit dat zal ook wel een opluchting zijn.Ik kan me voorstellen dat het slapen wat rottig kan zijn ik ben een zijslaper dus voor mij wordt het wel een dingetje ook op me rug liggen..
Heel veel
Succes morgen 🍀
😘
Tazz1979

Ongelezen bericht 23 dec 2024 12:05

Vandaag is de drain eruit gegaan. Wat heerlijk. Ik voel me echt zo goed al. Ik zou niet zeggen dat ik afgelopen donderdag pas geopereerd ben. Weinig pijn ook nog. Ik slik preventief nog wel paracetamol maar denk dat dit de laatste dag is. De Lichtenegger zei dat het er al heel goed uitziet. Het herstelt mooi. De wonden helen goed en geen extreme zwellingen. Mijn Rechterborst was de lastigste met de operatie ivm kapsel en minder weefsel. Dus die duurt wat langer denkt ze. Maar die gaat met een maand of 3 helemaal bij trekken verwacht ze. Al met al alleen maar goede berichten. Ik voel me echt top. En nu rustig blijven want het blijft natuurlijk wel een hele operatie. Dus ondanks dat het meevalt moet ik wel rustig aan doen. En 7 januari weer terug op controle.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”