Ik ben 32 jaar en liet 13 jaar geleden een borstvergroting uitvoeren in de Quan Cliniq ,een privékliniek in Roeselare.
Ik ging van en a of aa cup naar een D.
De kliniek is nu al enkele jaren failliet. (De "arts" die dames onderzocht was geen arts maar een verpleegkundige. Hij kreeg een celstraf en een geldboete ivm de zaak rond pip implantaten)
Ik ben nooit op controle moeten gaan, dus voor en na foto's heb ik niet.
Ik heb ook geen idee welke implantaten en hoeveel cc ik heb en geen idee hoe ik aan mijn dossier kan geraken.
Toen ik in Juli naar de pc ging en mijn verhaal deed, vroeg hij onmiddellijk hoe ik daar terecht was gekomen en zei hij dat het beter was om de implantaten eruit te halen. Niet alleen omdat ze "al" 13 jaar oud zijn maar vooral omdat we niet weten welke implantaten ik heb.
Op 21 Oktober staat mijn explantatie gepland. Ik keek er heel erg naar uit! Geen dag gaat voorbij zonder aan de explantatie te denken.
Maar nu heb ik gelezen van iemand die zei dat ze de implantaten zelfs tot in haar tepelhof kon voelen, dat haar eigen borstweefsel inmiddels volledig weg is...
Ik voel dit nl ook ( deukjes en rimpelvorming

Kan je eigen borstweefsel echt verdwijnen?
Ik heb ook een zoontje van 10 jaar. Iemand tips over hoe ik hem dit kan uitleggen?
Alvast bedankt
Lieve groetjes