14 jaar Allergan protheses

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2023 11:26

Linnie schreef:
09 mei 2023 21:42
Lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Ik ben wat vrolijker dan in mijn laatste berichtje phoee maar dat is gelukkig niet zo moeilijk. Ik dacht tijd voor een update want er is veel veranderd sinds mijn laatste bericht.

Ik ben uiteindelijk intern doorgestuurd in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg door PC Drs. A.J.C. van der Weide, zij gaf aan dat ze me niet naar internist M.A.H. Berrevoets direct kon door verwijzen. Dit kan wel, ze wilde niet helpen dus mijn onderbuik gevoel klopte wat dat betreft. Ik kwam goed beslagen ten ijs bij de internist aan mede dankzij Luna en alle documenten die ik van dit forum af heb gehaald. Berrevoets heeft meerdere punten aan kunnen vinken van het ASIA syndroom, hij heeft een medische noodzaak brief gemaakt. Ik ben zelf op zoek gegaan naar een PC waar ik een goed gevoel bij had, Frank Niessen heeft een lange wachtlijst (waarschijnlijk niet voor niks) maar zijn collega mevr. L. Hoorntje had gelukkig eerder plek voor een consult. Dit consult verliep super en haar energie voelde goed, datum operatie gepland 30 mei aanstaande. Mittsu heeft de noodzaak naar de zorgverzekering (Zekur/Univé) doorgestuurd en deze is goed gekeurd. Aangezien ze niet zijn aangesloten krijg je een lager tarief vergoed en dat geldt alleen voor de Explantatie, de lipofilling betaal je zelf.

Al met al vlotter gegaan dan ik zelf had gedacht, ik kijk uit naar de operatie en zal voor en na foto’s plaatsen voor eventuele vrouwen die in twijfel zijn of vragen hebben, dit forum heeft mij ook enorm geholpen.

Heeft iemand nog tips qua vitamines of
Dergelijke voor de operatie start? Zodat het herstel beter zal verlopen. Dan hoor ik ze graag.

Nog een kleine 3 weken, vind het stiekem best wel spannend.

Liefs Linnie
Wat fijn Linnie, ik zet je op het lijstje!

Bij Mittsu krijg je als het goed is een plan met instructies en supplementen lijst. Vraag dat even na.

Succes met de laatste loodjes!🙏🍀💪❤️
New freedom

Ongelezen bericht 10 mei 2023 20:15

Hey Linnie

Ik ben vanmiddag ook bij Dr Niessen van Mittsu geweest voor consult.
Erg fijne benadering, rustig en duidelijke uitleg.
Besloten tot verwijdering en lipofilling eind juni.
Heb gelijk mailtjes van de Mittsu ontvangen met uitleg en welke voedingssupllementen advies.
Ik vind het wel heel spannend maar ook een opluchting om ze uit mijn lichaam te hebben.
Zoveel klachten ook🤢😐🥵

Grtz New fredom
Linnie

Ongelezen bericht 10 mei 2023 21:17

Hoi New freedom,

Wat fijn dat je ook vrij vlot behandeld zal worden. Ik heb deze mails ook gehad, dacht wie weet zijn er nog bepaalde tips of voeding tips waar ik niet vanaf weet. Ik kan ook niet wachten, de oorsuizingen zijn echt zoveel erger geworden, word er duizelig van. Wat voor klachten heb jij zoal? Veel succes eind juni. Gr Linda
Hallo1234

Ongelezen bericht 11 mei 2023 19:55

Haaai Linnie,

Ik ben dinsdag aan de beurt bij Niessen en ben dus al een poosje bezig met het p2r plan welke ze aanraden. Mocht je vragen hebben of willen kletsen erover dan mag je me altijd even een berichtje sturen 🥰
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”