Even voorstellen Aileen75

Protheses vanwege cosmetische reden.
Aileen75

Ongelezen bericht 24 dec 2022 19:19

En dat op kerstavond..... Ik wil me even voorstellen. Ik heb sinds een goede week mijn hoofd uit het zand gehaald en ik begin de consequenties te zien en vind het dood eng. Ik heb zijn 18jr geleden siliconen laten plaatsen die ik na zo'n twee en een half jaar bij dr Kappel heb laten verwisselen voor monobloc. Al die tijd voel ik me niet echt best maar dacht dat het niet door de implantaten meer kon komen omdat het monobloc was. Goeie het maar op stress, drukte, kinderen, veel reizen enz. Telkens wezen mensen mij wel op het borstprothese verhaal met ik wuifde dat altijd weer weg. Mijn klachten komen met heel veel klachten die ik hier lees overeen, pijn in lichaam, tintelingen, angsten/contante onrust, burnout sinds twee jaar, haren worden steeds slechter en valt uit, mentaal geen pretje, hart onregelmatigheid zo nu en dan, nooit echt het gevoel vrij te kunnen ademen, spierpijnen, gevoel dat mijn lichaam onder constante stress staat, behoorlijke longontsteking gehad, als ik lang op mijn buik ligt lijkt het of ik een soort stuwing in mijn borsten krijg, super vaak koud enz enz.
Ik heb dr kappel gesproken en ze heeft gezegd dat ze zo snel mogelijk verwijderd moeten worden! Ik kan gelukkig 12jan bij Dr Beekman terecht en 10jan bij dr. Hoekstra in PMC. Ik wil ze echt zo snel mogelijk eruit hebben maar ik vind het dood eng allemaalπŸ™ˆπŸ˜­. Ik voel me momenteel in een waas (heb ik nog de griep ook) en vind het moeilijk los te laten...... Ik heb al zoveel voor mijn kiezen gehad en nu dit ook nog😭 Ik ben 47 maar voel me.....πŸ˜…
Borstvergroting 2005 met silicone, verwisseld voor monobloc 2007 door dr Kappel. Als het goed is explantatie 14jan door dr Kappel ❀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 dec 2022 11:42

Lieve meid,

Fijn dat je je hebt voorgesteld. Goed dat je actie onderneemt en die troep eruit laat halen. Fijn ook dat je snel terecht kunt.
Ik snap je gevoel en strijd. Het is afschuwelijk om zo ziek te zijn. En je zieke lichaam te dragen. Een onzichtbare ziekte die heel veel onbegrip geeft en dat maakt alles nog erger.
Rot dat je je zo slecht voelt met de feestdagen. Helaas velen met jou. Ik ook. En dan komt alles ook harder binnen he? Je ziet leeftijdsgenoten die een gewoon gelukkig en makkelijk leven hebben en jij struggled.
Houd vol en geniet van de dingen die wel goed gaan en waar je dankbaar voor mag zijn oke?πŸ™

Ik denk aan jou, dikke kus,

Luna πŸ˜˜πŸ’žπŸ’•

Ik heb het topic aangepast voor je. Zo is het jouw topic geworden.
Aileen75

Ongelezen bericht 25 dec 2022 12:18

Hoi Luna
Dank je wel voor je lieve berichtje. Ja ik heb het er momenteel echt weer even moeilijk mee. Ik herken mijn lichaam gewoon niet meer. Het geeft allerlei vreemde signalen en weet niet meer waarop te vertrouwen. Alles voelt raar en nu met de griep lijkt het allemaal wel verergerd.....
Ben jij niet meer hersteld dan na het verwijderen van de implantaten?
Klopt het dat ik ergens las dat de Arion monobloc CMC een tijdje uit de handel is geweest?

Hopelijk heb je toch een fijne dag vandaag.
Liefs Aileen😘
Borstvergroting 2005 met silicone, verwisseld voor monobloc 2007 door dr Kappel. Als het goed is explantatie 14jan door dr Kappel ❀️
Margreet

Ongelezen bericht 25 dec 2022 16:36

Houd vol Aileen! Je bent op de goede weg nu.
Het is veel allemaal en heftig tegelijk, zo beheerst het nu je bestaan.
Het is onverteerbaar allemaal, maar wat je zelf kunt doen heb je al gedaan.
πŸ’ͺ
Zoek afleiding en wees lief voor jezelf.
Ik hoop dat het binnenkort beter met je mag gaan. πŸ€

Heb je je aangemeld voor de rechtszaak?

Liefs,
Margreet πŸ€ΆπŸŽ„
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 dec 2022 16:41

Aileen75 schreef: ↑
25 dec 2022 12:18
Hoi Luna
Dank je wel voor je lieve berichtje. Ja ik heb het er momenteel echt weer even moeilijk mee. Ik herken mijn lichaam gewoon niet meer. Het geeft allerlei vreemde signalen en weet niet meer waarop te vertrouwen. Alles voelt raar en nu met de griep lijkt het allemaal wel verergerd.....
Ben jij niet meer hersteld dan na het verwijderen van de implantaten?
Klopt het dat ik ergens las dat de Arion monobloc CMC een tijdje uit de handel is geweest?

Hopelijk heb je toch een fijne dag vandaag.
Liefs Aileen😘
Hoi lieve Aileen,

Hoop dat het een beetje gaat πŸ™
De Monobloc was idd een tijdje uit de handel, omdat er geen certificaat voor was afgegeven. Helaas nu dus weer op de markt πŸ˜”
Hopelijk heb je een goede avond πŸ’–

😘 Luna
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”