Na explantatie en lipofilling

Protheses vanwege cosmetische reden.
ku0487

Ongelezen bericht 03 apr 2022 20:58

Hallo allemaal,

Ik ben op woensdag 30 maart geholpen en ben blij dat ik van mijn implantaten af ben, ook heb ik gelijk lippofilling gehad! En daar ben ik wel blij mee! Herstel gaat goed, alleen kun je weinig omdat je een soort corset moet dragen. Pijn heb ik helemaal niet, maar beweegsvrijheid vanwege die corset valt me tegen, maar ik hou me eraan en hou hem die 6 weken om… elke dag gelijk even lekker douchen en kijken hoe mijn buik en flanken en borsten eruit zien! Alhoewel ik bont en blauw ben, vind ik dat ik er goed uitzie! Mooie volle zachte borsten en helemaal van mijzelf! En mooi meegenomen een platte buik en flanken weg! Nooit aan gedacht, maar mijn vetcellen zijn ook weg en komen ook niet meer terug, hoorde ik van de dokter.
Dus ik ben ook van plan weer gezonder te eten en meer thee en water te drinken… voor de operatie was ik altijd heel benauwd en had ik pufjes nodig voor mijn astma en ook had ik elke ochtend dat ik stijve spieren in mijn benen had…. Dit lijkt ineens anders…. Of vergis ik me…. Ik hoop dat mijn energie en kracht terug komt…. Maar volgens mij is het begin er al…. Als ik bedenk dat die gele dikgeworden plastic implantaten ook vlakbij mijn longen zaten, dan is dat natuurlijk niet zo gek! Ook als ik op mijn rug in bed lag had ik ook altijd een zwaar gevoel dat er zware dingen op mijn longen drukten, ik moest dan ook altijd op mijn zijkanten slapen…. Gek toch, ook dit is weg en heb ik het gevoel alsof ik veel meer lucht krijg! Dus lieve vrouwen ga ervoor en verlos je van die dingen….. liefs Dien🙏🏻
ku0487

Ongelezen bericht 03 apr 2022 21:13

Nog even wat meer informatie. Ik heb 19 jaar die implantaten gedragen en gelukkig waren ze helemaal intact, wel geel verkleurt en dik geworden omhulsel zoals plastic wordt na jaren… ik heb implantaten van 280 cc en heb via lippofilling in beide borsten 260 cc er weer gelijk na verwijdering er weer in gekregen. Dit gebeurt met grote naalden die ze erin doen. Implantaten zaten onder de borstspier en je eigen vetcellen brengen ze aan vlak onder je huid en een soort vlies…. Zo heb je na de operatie natuurlijk zachte borsten…. Ik heb foto’s vooraf gemaakt en maak over een paar dagen ook foto’s… ook van de implantaten maak ik foto’s. Ik weet niet of ik ze durf te plaatsen… maar al met al ben ik dankbaar dat ik er na de operatie zo goed vanaf gekomen ben… en hopelijk ook voor de toekomst! 🙏🏻🍀
Liekje

Ongelezen bericht 03 apr 2022 23:02

Hi Dien, ik hoop ook zo dat mijn gezondheid vooruitgaat als de implantaat eruit is!! Zo herkenbaar allemaal! Die van mij zit er ook al rond de 30 jaar in. Nog een vraagje;
Heb jij je implantaten bewaard? Ik heb sowieso al wel gevraagd of ze er een foto van willen maken, maar misschien wil ik ‘m nog wel bewaren voor eventueel onderzoek….weet het nog niet zeker….
Liefs Liekje
ku0487

Ongelezen bericht 04 apr 2022 10:23

Hallo Liekje,

Ja hoor, ik heb tegen de dokter Roossink gezegd dat ik de implantaten mee wou hebben! Ze zijn immers ook van mij! Ze zijn er heel uitgekomen, maar ik was verrast want ik zou 19 jaar geleden druppelvormige implantaten krijgen en ze zijn gewoon plat en rond. Ook zijn ze na 19 jaar geel en dikke plastic geworden. Best bijzonder maar ook ben ik wel heel erg teleurgesteld dat ze me implantaten erin gedaan hebben wat ik niet overlegd heb! 🤷🏼‍♀️ Omdat ik ook meedoe met die rechtszaak tegen die farmaceut samen met deze Clara Wichman stichting moest ik ze ook als bewijs hebben! Dus laat je ook niet afschepen als ze het gaan weigeren om ze je mee te geven! Liefs Dien
Essi

Ongelezen bericht 04 apr 2022 19:35

ku0487 schreef:
04 apr 2022 10:23
Hallo Liekje,

Ja hoor, ik heb tegen de dokter Roossink gezegd dat ik de implantaten mee wou hebben! Ze zijn immers ook van mij! Ze zijn er heel uitgekomen, maar ik was verrast want ik zou 19 jaar geleden druppelvormige implantaten krijgen en ze zijn gewoon plat en rond. Ook zijn ze na 19 jaar geel en dikke plastic geworden. Best bijzonder maar ook ben ik wel heel erg teleurgesteld dat ze me implantaten erin gedaan hebben wat ik niet overlegd heb! 🤷🏼‍♀️ Omdat ik ook meedoe met die rechtszaak tegen die farmaceut samen met deze Clara Wichman stichting moest ik ze ook als bewijs hebben! Dus laat je ook niet afschepen als ze het gaan weigeren om ze je mee te geven! Liefs Dien
Niet te geloven dat je een ander soort implantaat hebt gekregen dan wat afgesproken was. Was de druppel vorm niet duurder dan de ronde implantaat?
Blij dat je er van bent verlost.
Liefs essi
ku0487

Ongelezen bericht 04 apr 2022 20:50

Hoi Essie,

Ja dat klopt! De druppelvorm was veel duurder omdat je dan een natuurlijke vormende borsten had! Maar ik ben beduusd ervan! Dat is 19 jaar geleden gebeurt door dokter Cromhecke bij de Bergmanclinic in Heerenveen! Dan denk je toch één van de beste klinieken in Nederland??? Ik snap het echt niet! Wat wordt er dan toch een misbruik van je gemaakt! Liefs Dien 🤷🏼‍♀️😢
ku0487

Ongelezen bericht 04 apr 2022 20:53

Ja ik ben heel blij dat ik ervan verlost ben!!! En heel dankbaar dat alles goed leek te zijn! Hopelijk ook voor de toekomst! 🍀🙏🏻
Susana

Ongelezen bericht 05 apr 2022 08:14

Wat fijn om te lezen dat alles is naar wens gegaan Dien en dat je tevreden bent met het resultaat!!
En echt bizar dat je betaalt voor iets en je krijgt iets anders!!!
Ik wens je verder nog een fijne herstel!
liefs,
susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Essi

Ongelezen bericht 05 apr 2022 17:28

ku0487 schreef:
04 apr 2022 20:50
Hoi Essie,

Ja dat klopt! De druppelvorm was veel duurder omdat je dan een natuurlijke vormende borsten had! Maar ik ben beduusd ervan! Dat is 19 jaar geleden gebeurt door dokter Cromhecke bij de Bergmanclinic in Heerenveen! Dan denk je toch één van de beste klinieken in Nederland??? Ik snap het echt niet! Wat wordt er dan toch een misbruik van je gemaakt! Liefs Dien 🤷🏼‍♀️😢
Eigenlijk zou je hier iets mee moeten doen!
Je bent gewoon belazerd...
Bah misselijk
Goed herstel gewenst.
Liefs essi
ku0487

Ongelezen bericht 05 apr 2022 22:13

Hallo,

Even een update: sinds vandaag dus een week na de operatie Kan ik zeggen dat ik weer een beetje weer wat kan… de wonden kriebelen dus ze zijn aan het Helen en ik kan alweer een stukje wandelen met de honden… lopen dan wel los omdat de banden te hard trekken… ja de buikband is irritant maar wordt wat dragelijker…. Straks weer lekker languit in bed en nog effe tv kijken! 🍀👋liefs Dien
ku0487

Ongelezen bericht 12 apr 2022 17:42

Hoi

Even een update: ik ben nu twee weken verder! Ik heb geen pijn gehad en mijn littekens zijn goed genezen!
Wel heb ik ineens exceem op mijn achterhoofd. Ik had echt veel jeuk en pijn op mijn achterhoofd! En gelukkig met een zalfje van de dokter wordt dat nu behandeld! Verder had ik mijn implantaten even gewogen, ze waren beide 284 cc dus precies net zoveel als voor die tijd! Dus niks gelekt in mijn lichaam. Ik durfde eerst niet te wegen, maar toch blij dat ik het gedaan heb! Verder voel ik me goed, het enige wat ik vervelend vind is die buikband! Maar goed twee weken gedragen en nu nog maar even 4 weken volhouden!

Liefs Dien
ku0487

Ongelezen bericht 09 mei 2022 22:58

Even weer een update na 6 weken operatie: ik merk dat mijn borsten wel wat kleiner zijn geworden… de vetcellen zijn denk ik nog voor de helft overgebleven… resultaat nog steeds mooi hoor, maar ik denk wel dat iedereen dat moet realiseren dat je borsten wel steeds aan het veranderen zijn… liefs Dien
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2022 08:20

ku0487 schreef:
12 apr 2022 17:42
Hoi

Even een update: ik ben nu twee weken verder! Ik heb geen pijn gehad en mijn littekens zijn goed genezen!
Wel heb ik ineens exceem op mijn achterhoofd. Ik had echt veel jeuk en pijn op mijn achterhoofd! En gelukkig met een zalfje van de dokter wordt dat nu behandeld! Verder had ik mijn implantaten even gewogen, ze waren beide 284 cc dus precies net zoveel als voor die tijd! Dus niks gelekt in mijn lichaam. Ik durfde eerst niet te wegen, maar toch blij dat ik het gedaan heb! Verder voel ik me goed, het enige wat ik vervelend vind is die buikband! Maar goed twee weken gedragen en nu nog maar even 4 weken volhouden!

Liefs Dien
Lieve schat, ook tegen jou zeg ik dat wegen zinloos is.
En implantaten zweten altijd, dus er lekt altijd iets je lichaam in.

Hierbij een topic van gisteren: viewtopic.php?t=4275
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2022 08:23

ku0487 schreef:
09 mei 2022 22:58
Even weer een update na 6 weken operatie: ik merk dat mijn borsten wel wat kleiner zijn geworden… de vetcellen zijn denk ik nog voor de helft overgebleven… resultaat nog steeds mooi hoor, maar ik denk wel dat iedereen dat moet realiseren dat je borsten wel steeds aan het veranderen zijn… liefs Dien
Een deel van het afgenomen volume is vocht, dus geen 50% vetsterfte hoor. Tegenwoordig overleefd er veel meer vet. Maar het blijft wel patiënt afhankelijk. Bij de 1 overleefd er meer dan bij de ander.

Ben blij dat je tevreden bent en vooral dat je je weer een stuk beter voelt en kunt ademen! Wat een troep hè?

Herstel maar gauw verder💐🌈🥰😘
Roosje.,.

Ongelezen bericht 10 mei 2022 13:46

Hoi, wat een mooi bericht joh. Heel veel plezier met je eigen borsten en sterkte met het herstel. Ik heb erge klachten van mijn siliconen implantaten en ga morgenochtend naar de dokter en dan hopelijk een echo laten maken in het ziekenhuis. Ze moeten eruit, dit is zo ziekmakend he. Wat een emotioneel proces ook pff. Maar dit bericht sterkt me ook echt. Ik ga me ook eens verdiepen in de lipofilling. Ik heb zelf alleen denk ik niet zoveel vet te verplaatsen (helaas haha).
Nogmaals bedankt en groetjes,
Roos
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”