Ik ben op woensdag 30 maart geholpen en ben blij dat ik van mijn implantaten af ben, ook heb ik gelijk lippofilling gehad! En daar ben ik wel blij mee! Herstel gaat goed, alleen kun je weinig omdat je een soort corset moet dragen. Pijn heb ik helemaal niet, maar beweegsvrijheid vanwege die corset valt me tegen, maar ik hou me eraan en hou hem die 6 weken om… elke dag gelijk even lekker douchen en kijken hoe mijn buik en flanken en borsten eruit zien! Alhoewel ik bont en blauw ben, vind ik dat ik er goed uitzie! Mooie volle zachte borsten en helemaal van mijzelf! En mooi meegenomen een platte buik en flanken weg! Nooit aan gedacht, maar mijn vetcellen zijn ook weg en komen ook niet meer terug, hoorde ik van de dokter.
Dus ik ben ook van plan weer gezonder te eten en meer thee en water te drinken… voor de operatie was ik altijd heel benauwd en had ik pufjes nodig voor mijn astma en ook had ik elke ochtend dat ik stijve spieren in mijn benen had…. Dit lijkt ineens anders…. Of vergis ik me…. Ik hoop dat mijn energie en kracht terug komt…. Maar volgens mij is het begin er al…. Als ik bedenk dat die gele dikgeworden plastic implantaten ook vlakbij mijn longen zaten, dan is dat natuurlijk niet zo gek! Ook als ik op mijn rug in bed lag had ik ook altijd een zwaar gevoel dat er zware dingen op mijn longen drukten, ik moest dan ook altijd op mijn zijkanten slapen…. Gek toch, ook dit is weg en heb ik het gevoel alsof ik veel meer lucht krijg! Dus lieve vrouwen ga ervoor en verlos je van die dingen….. liefs Dien