Ik stel me voor

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ramona78

Ongelezen bericht 27 feb 2020 10:00

Hoi allemaal!
Ik heb me net hier aangemeld en moet me even door het forum heenworstelen om te zien hoe wat en waar ;)

Ik ben Ramona,41 jaar en heb al 17 jaar protheses. Laten plaatsen bij kliniek Beaucare in Machelen,Belgie. Ik heb ze nooit laten wisselen,wel laat ik ze al enkele jaren controleren op lekkage dmv een echo..
Ik heb hier 3 chirurgen gesproken over mijn wens de protheses eruit te halen,alle 3 raden ze me dat stellig af omdat dat er niet uit zou komen te zien..
Na drie zwangerschappen en lange periodes van borstvoeding geven zien ze er nu ook niet uit,protheses zijn zichtbaar met enorme deuken,mijn huid is uitgerekt en heb te weinig eigen vet.
Maar ik wil ze er uit! Ik weet niet waar te beginnen met zoeken naar een geschikte chirurg hier in de buurt,die niet enkel denkt aan het resultaat voor eigen belang..
Ik zoek hier dus naar ervaringen met fijne chirurgen in de buurt van Antwerpen/Eindhoven..
Ik ga eens spitten in al jullie berichten πŸ˜‰
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 feb 2020 12:25

Lieve Ramona, welkom!🌷

Wat erg dat 3 chirurgen zeggen het niet te doen omdat het lelijk wordt!😠😠😠
Zoals je op de foto's van vele vrouwen ziet, wordt het helemaal niet lelijk!
Ga maar snel naar een pc die achter je keuze staat. Er zijn er genoeg!

In dit topic wordt je wegwijs gemaakt. Zou je dat willen lezen en een melding doen? viewtopic.php?t=2033
Dank je!

Wens je vee succes en sterkte in jouw weg!πŸ€

πŸ˜˜πŸ’• Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Essi

Ongelezen bericht 27 feb 2020 21:32

Welkom Ramona78,
Bah artsen blijven vrouwen bang maken voor de keuze om zonder implantaten verder te willen gaan!
Zoek een arts die dat niet doet en jou serieus neemt.
Succes.
Liefs essi
Zusss

Ongelezen bericht 28 feb 2020 08:21

Welkom Ramona78,

Ook ik heb jaren afschuwelijke reacties gehad van plastisch chirurgen en het dieptepunt van belediging was bij mij in 2014... Dat maakt je onzeker en ondertussen woekert alles door in je lijf...

Er zijn gelukkig wel plastisch chirurgen die je serieus zullen nemen. Heb je al een idee nu je hier wat gelezen hebt?

Sterkte πŸ€πŸ€πŸ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Sammie

Ongelezen bericht 28 feb 2020 09:32

Vertrouw op jezelf en je eigen oordeel. Luister naar jezelf. Vaak weet je diep van binnen je antwoord. Laat je niet onzeker maken door mensen die er anders tegen aan kijken en wellicht vooral aan geld denken. Je weet zelf wat je voelt, vertrouw daarop

Veel liefs en sterkte en succes
Sammie
Ramona78

Ongelezen bericht 28 feb 2020 12:22

Bedankt voor jullie reacties dames!

Ik lees hier hele fijne verhalen over dokter Niessen,en heb besloten dat die een rit over de grens waard is!
Ik ga dus bij hem een afspraak maken voor een consult.

Momenteel loop ik even verschillende testen door in het ziekenhuis. Een week terug een soort van epileptische aanvallen gehad,EEG’s gehad,volgende week een Tilttest,en eind volgende maand een MRI scan van de hersenen gepland. Er was op de EEG iets te zien aan beide zijde van de hersenen.
Nu denk ik niet dat dit met mijn protheses te maken heeft hoor,maar heb het wel opgenoemd bij de huisarts en zal het volgende week nog eens doornemen in het ziekenhuis.
Ze sluiten epilepsie niet uit en mag voorlopig niet autorijden,dus een wachttijd bij dokter Niessen is momenteel niet erg. Ik ben blij dat ik voor mijn gevoel een goede chirurg gevonden heb op jullie forum,en ik daar in de toekomst mee verder kan!
Eerst mijn koppie dus en dan de borsten πŸ˜‰

Klacht die ik wel heb door mijn protheses; met periodes een branderig gevoel rechts van mijn rechterborst. Ze zijn intact,door echo en chirurg bevestigd,maar als ik lees dat siliconen kunnen zweten,vind ik het toch wel eng.
Zowieso ben ik ze al jaren meer dan zat maar zat nog met kleine kindjes die ik vaak moest optillen.
Nu kunnen de kids zelf de trap op en in hun bedje klimmen en is het tijd om er wat aan te doen
Zusss

Ongelezen bericht 28 feb 2020 15:56

Ramona78 schreef: ↑
28 feb 2020 12:22

Ik lees hier hele fijne verhalen over dokter Niessen,en heb besloten dat die een rit over de grens waard is!

Momenteel loop ik even verschillende testen door in het ziekenhuis. Een week terug een soort van epileptische aanvallen gehad,EEG’s gehad,volgende week een Tilttest,en eind volgende maand een MRI scan van de hersenen gepland. Er was op de EEG iets te zien aan beide zijde van de hersenen.
Nu denk ik niet dat dit met mijn protheses te maken heeft hoor,maar heb het wel opgenoemd bij de huisarts en zal het volgende week nog eens doornemen in het ziekenhuis.
Ze sluiten epilepsie niet uit en mag voorlopig niet autorijden,dus een wachttijd bij dokter Niessen is momenteel niet erg. Ik ben blij dat ik voor mijn gevoel een goede chirurg gevonden heb op jullie forum,en ik daar in de toekomst mee verder kan!

Klacht die ik wel heb door mijn protheses; met periodes een branderig gevoel rechts van mijn rechterborst. Ze zijn intact,door echo en chirurg bevestigd,maar als ik lees dat siliconen kunnen zweten,vind ik het toch wel eng.
Zowieso ben ik ze al jaren meer dan zat maar zat nog met kleine kindjes die ik vaak moest optillen.
Nu kunnen de kids zelf de trap op en in hun bedje klimmen en is het tijd om er wat aan te doen
Hoi Ramona78,

Dat laatste herken ik...met kleine kids is een explantatie lastig. Nu is jouw tijd aangebroken. πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻
Zelf ben ik dinsdag geopereerd door Dr Niessen en is zeker een aanrader.
Heel veel succes met je komende onderzoeken πŸ€πŸ€πŸ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Susana

Ongelezen bericht 28 feb 2020 18:08

Ramona78 schreef: ↑
28 feb 2020 12:22

Welkom hier Ramona 🌹
Ik herken jouw klachten, ik had brandende en stekende pijn, heel akelig! Na de explantatie is alle pijnklachten weg :D
Ik ben geopereerd door Schiettekatte (Veldhoven kliniek). Heel goede service en begrip voor verhaal van patiΓ«nt.
Ik wens je heel veel succes tijdens deze proces β˜˜οΈπŸ’œ
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Ramona78

Ongelezen bericht 28 feb 2020 18:24

Susana,dat klinkt goed! En de veldhoven kliniek is op een half uurtje rijden zie ik..misschien ook de moeite waard om even een consult te doen!
Ik zou ook een lifting en vulling van eigen vet willen (/moeten voor een beetje mooi resultaatπŸ˜‰) heb jij dat ook gedaan?
Ramona78

Ongelezen bericht 02 mar 2020 17:18

Ik heb een consult gepland bij Dr Schiettekatte!
16/04 is de datum, hopelijk klikt het en kan ik daarna snel terecht. Als het goed is zou hij begin mei nog enkele plekjes vrij hebben.
Ik heb zo’n brandende pijn aan mijn rechterborst,het wordt al erger..
Huisarts gebeld voor een verwijsbrief voor een echo..pas 17 maart is er tijd pff,afzien als je pijn hebt!
Scorpio

Ongelezen bericht 02 mar 2020 17:28

Hoi Ramona,

Nog welkom en alvast succes met je zoektocht. Misschien kun je aangeven of je iets langer op gesprek mag bij Niessen. Ik heb uren in de trein gezeten en dat gesprekje was super snel en zakelijk wel vriendelijk hoor maar voor ik t wist stond ik weer buiten. Ik heb toen als tip gegeven om patiΓ«nten een optie te geven voor langer gesprek. Vooral als je van ver komt en veel vragen hebt. Het is natuurlijk gratis t 1e gesprek met Niessen dus ik snap m ook wel. Maar voor een langer gesprek had ik ook wel willen betalen.

Ik weet niet of t kan en of je veel vragen hebt, maar misschien is t mogelijk.

πŸ’•
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Ramona78

Ongelezen bericht 02 mar 2020 18:55

Hey scorpio,bedankt voor je reactie!
Dr Niessen klinkt als een supergoede chirurg,als ik het zo lees gaat bijna iedereen naar hem of dr Kappel.
Maar ik las dat dr Schiettecatte ook erg goed is..en die kliniek zit maar op 30 min rijden ipv de 1.30 naar A’dam.
Mocht het niet klikken bij Schiettecatte dan kan ik altijd nog bij hem voor consult.
De assistente aan de telefoon gaf mij iig al een erg fijn gevoel..zeer begripvol en kon mij veel vertellen over de chirurgen die daar opereren.

Ik heb eigenlijk niet gek veel vragen..het is ongeveer hetzelfde als de bv qua herstel lijkt me.
En het resultaat zal misschien in het begin erg tegenvallen,daar ben ik op voorbereid.
Mijn borsten zijn nu ook echt niet mooi meer,maar met goede BH en bikini ziet niemand dat,dat zal dan niet anders zijn denk ik.
Ik kan gewoon niet wachten om ze eruit te hebben! πŸ˜ƒ
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”