Hallo, ik ben Jade!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jade

Ongelezen bericht 14 jan 2020 11:59

Hallo lieve mensen,

13 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad (200 cc Eurosillicone). In de loop der jaren heb ik verschillende auto-immuunziekten gekregen: vitiligo (dit is gelukkig beperkt gebleven), alopecia areata (haaruitval), astma (medicatie) en de ziekte van Graves (medicatie). Ik snapte er niets van dat ik die rare dingen allemaal kreeg en dacht dat ik aftakelde, teveel stress had, dat het door de zwangerschappen kwam, ouder werd etc. De link met de implantaten had ik totaal niet gelegd omdat ik van mijn borsten helemaal geen last had. Dit totdat een vriendin mij in september vorig jaar wees op de uitzending van Radar en aangaf mijn situatie daarin te herkennen. Ik heb toen een echo laten maken en de rechterimplantaat bleek tot mijn grote verbazing kapot te zijn. Alles viel voor mij toen op zijn plek.

Op 18 december 2019 heb ik de explantatie en lipofiling gehad. De rechterimplantaat was een grote smurrie en konden ze niet eens normaal eruit halen. Dat hebben ze met verschillende spuiten eruit moeten zuigen. Links was intact. Met de lipofilling hebben ze 500 cc uit mijn lijf kunnen halen en daarvan is 110 cc vet in elke borst gegaan (ik ben 1.60 en 52 kg). Het is nu bijna 4 weken geleden en tot nu toe is het resultaat goed vind ik. Er is niet veel vet verdwenen, hopelijk blijft dat zo. Ik heb alleen wel last van vochtophoping in mijn rechterborst. De vocht is tot nu toe 2 keer leeggehaald met een lange naald onder begeleiding van een echo. De eerste keer kwam er 110 cc vocht uit en de tweede keer 250 cc (toen kwam de zwelling bijna tot aan mijn sleutelbeen). Nu maar afwachten en hopen dat de vochtophoping langzaam minder wordt. Maar verder voel ik me wel goed, en is het herstel prima gegaan.

Mijn haaruitval is na de operatie alleen nog veel erger geworden. Ruim voor de operatie ben ik al begonnen met het dragen van een pruik omdat ik op dit forum had gelezen dat de klachten na de operatie nog veel erger kunnen worden. Wat een psychische ellende brengt het dragen van een pruik met zich mee zeg…..Daar ben ik inmiddels bovenop gekrabbeld, maar ik moet zeggen dat het haarprobleem veel meer met mij doet dan de borsten. Het mooie is dat sinds de operatie op alle plekken haren lijken terug te komen. Normaal was het zo dat na het uitvallen er hier en daar wel wat aangroeide, maar nu is dat bijna overal. Het groeit hard en dat geeft hoop! Over een paar maanden wil ik ook stoppen met de medicatie voor mijn schildklier en astma, hopelijk herstelt mijn lichaam zichzelf nu die zooi eruit is.

Ik heb ontzettend veel gehad aan dit forum in de aanloop naar mijn operatie en nu nog steeds. Ik gebruik het protocol van dr. Niessen wat ik hier heb gevonden. Normaal ben ik niet actief op forums maar ik wilde dit toch delen met jullie. Foto’s zal ik plaatsen 3 maanden na de operatie.
Ik wil iedereen - en de beheerders in het bijzonder - bedanken voor alles wat ik hier op het forum heb mogen aantreffen, jullie zijn toppers!
kerysa

Ongelezen bericht 14 jan 2020 18:28

Hallo Jade!
Het is altijd fijn als iemand zijn ervaringen deelt na de operatie, dan weten nieuwe leden wat ze kunnen verwachten :)

Wel erg vervelend voor je dat er nog vochtophopingen waren, hopelijk was vorige keer ook de laatste keer!
Maar wel goed dat je je ook beter voelt! Haaruitval is vreselijk.. ik begrijp dat dit iig beter gaat nu.. gelukkig!

Ik hoop ook voor je dat al je klachten van de lekkende silicone kwamen. Ik heb geen idee hoe lang het kan duren voordat de klachten weg gaan..

Kan ik je een pb sturen voor je foto’s? Ik ben 1,58 en weeg 53 kg, we schelen niet zo veel. En dr Niessen verwacht 125 cc bij mij in te kunnen spuiten dus ben ik erg nieuwsgierig naar je foto’s tot nu toe 🙈 en anders wacht ik wel hoor geen probleem!

Hoe heb je de lipo ervaren? Waar heeft hij vet geoogst en merk je verschil aan je lichaam? Mijn vriend is bang dat ik mijn vormen kwijt raak haha zelf vind ik het niet erg als mijn heupen iets smaller zijn 😋
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Jade

Ongelezen bericht 15 jan 2020 08:42

Hallo Kerysa,

We schelen inderdaad niet veel met elkaar, wat grappig.

Bij de lipo is er vet weggehaald op mijn buik en taille. Meer vet op andere plekken heb ik gewoon niet. Ik was flink blauw op mijn buik en borsten maar dat trekt nu aardig bij. En de littekens herstellen ook mooi. Ik had sowieso niet veel vet dus na de lipo is het niet zo dat mijn figuur compleet is veranderd. Ik heb nu eindelijk een taille :D en mijn buik is ietsjes platter. De chirurg was verbaasd dat ze 500 cc vet eruit heeft kunnen halen. In december heb ik nog een halve kilo eraan kunnen eten (wat heel lastig was want mijn gewicht is enorm stabiel) dus wie weet heeft dat ook gescheeld.
Het verschil is subtiel hoor na de lipo, dus je vriend hoeft zich geen zorgen te maken. Het is natuurlijk geen echte liposuctie waarbij kilo's worden weggehaald. De pijn na de operatie is ook goed te doen, eerste paar dagen gevoel van mega-spierpijn maar dat trekt vrij snel weg. Ik ben in ieder geval blij dat ik het heb gedaan.

Foto's van nu wacht ik nog liever ff mee omdat ik die zwelling nog heb in mijn rechterborst, het is dus nog niet echt representatief. Maar zodra die zwelling weg is zal ik de foto's posten.

Wanneer wordt jij geopereerd?
kerysa

Ongelezen bericht 15 jan 2020 17:44

Ik snap wel dat je wilt afwachten voordat je de foto’s post, het is toch erg gevoelig aan het begin, zeker als één kant niet heel snel beter wilt worden. Ik bereid me ook op mental breakdown.. het is niet niets wat we doen. Heb 11 jaar met implantaten geleefd, wordt zo raar straks..

Heeft de chirurg 500 cc uit je buik/taille kunne halen? Whao! En je bent al zo slank! Haha echt een goede arts :)
Bij mij zit het meeste juist op mijn benen en weinig op mijn buik 😅 hij mag van mij zeker 500 gaan oogsten haha

Ik zal straks tegen mijn vriend zeggen dat hij niet bang hoeft te zijn, mijn dikke kont zal blijven 🤣

Ik word morgen middag geopereerd! Zoooo veel zin in!

Dank je wel voor je info!!
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Jade

Ongelezen bericht 15 jan 2020 20:28

Oh morgen al, wat spannend! Nou ik wens je heel veel succes. Morgen is het begin van de nieuwe jij!
D-borah

Ongelezen bericht 15 jan 2020 23:08

Wat fijn dat alles goed gaat Jade, je hebt het toch maar mooi gedaan! We zijn benieuwd naar je resultaat!
- Beauty is only skin deep -
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jan 2020 08:19

Wat naar allemaal Jade!😢
Fijn dat het een stukje beter gaat!!!😀
Wens je veel sterkte en beterschap verder!💐
😘💕
Jade

Ongelezen bericht 16 jan 2020 09:03

Luna schreef:
16 jan 2020 08:19
Wat naar allemaal Jade!😢
😘💕
Dank je wel lieve Luna! Ik ben positief dat alles
Goed gaat komen 😃
Jade

Ongelezen bericht 16 jan 2020 09:07

D-borah schreef:
15 jan 2020 23:08
Wat fijn dat alles goed gaat Jade, je hebt het toch maar mooi gedaan! We zijn benieuwd naar je resultaat!
Ja ik ben heel blij dat het achter de rug is, D-borah! En de foto’s komen gauw 😉
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jan 2020 09:10

Jade schreef:
16 jan 2020 09:03
Luna schreef:
16 jan 2020 08:19
Wat naar allemaal Jade!😢
😘💕
Dank je wel lieve Luna! Ik ben positief dat alles
Goed gaat komen 😃
Heel goed lieve schat!!! Ik probeer ook altijd positief te blijven, want het is het enige wat we kunnen. Ik geloof in de kracht van gedachten en uitzenden van positieve gedachten. Ook al is het soms ook zo moeilijk omdat het slecht gaat in je leven😢

Alles komt goed en jij gaat je een nieuwe vrouw voelen!👍
Weet je dat ik soms terug kijk naar toen en ik denk: is het echt allemaal echt gebeurd? Het lijkt fictie, omdat het zo extreem was en het nu Godzijdank zoveel beter gaat door de verwijdering. Ook al ben ik nog steeds wel ziek, maar het is niet te vergelijken!!!

Dikke kus lieverd!💋
Jade

Ongelezen bericht 16 jan 2020 10:02

Ik voel me nu al een nieuwe vrouw en ben dankbaar dat die troep er nu uit is. Vervelend dat je nog ziek bent Luna maar als je de implantaten nog had gehad was het inderdaad nog veel erger geweest en veel erger geworden. En jij hebt die negatieve ervaring een positieve draai gegeven door dit forum bij te staan om andere vrouwen te helpen, dat maakt jou een prachtig en sterk mens💪! 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jan 2020 10:10

Lieve schat er ging iets mis met het quoten 🤣🤣🤣
Ik moet er om lachen want je bent niet de enige. Maakt verder niet uit hoor.
Hier lees je wat erover: viewtopic.php?t=2656

Meiden, quoten hoeft niet persé 🤣

Ik was al ziek voor de bv dus logisch dat ik niet ineens weer gezond ben. Maar alles is beter dan leven met die rommel in je lichaam en dat geldt echt voor ons allemaal!!!!!

Dank je wel voor je lieve berichtje!!!

❤❤❤❤❤❤
Jade

Ongelezen bericht 16 jan 2020 14:09

Oh ik kreeg juist de indruk dat dat moest 🤪! Niet quoten vind ik veel handiger en overzichtelijker namelijk.

Je bent maar druk met al die aanpassingen en aanwijzingen voor iedereen 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jan 2020 07:15

Maakt niet uit mop, we werken met liefde voor de vrouwen en Marga, Monique Mks en ik hebben wel veel stappen terug gezet hoor. Ik probeer me eraan te houden maar het blijft nog steeds veel werk achter de schermen.

Quoten hoeft inderdaad niet. Heb liever dat jullie het niet doen als het steeds verkeerd gaat🤣

Heel veel liefs voor jullie!!

😘💕
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”