Hallo allemaal,
Ik ben Brenda en lees al een tijdje mee op het forum. Ik heb nu 12 jaar siliconen implantaten en heb in de loop van de jaren steeds meer klachten gekregen. Droge mond, extreem moe, veel spierpijn sinds september vastgesteld als fibromyalgie, ochtendstijfheid, kortademigheid en regelmatig heb ik een soort allergische reactie aan de binnenkant van mijn oogleden, concentratie stoornissen en vergeetachtigheid.
Nu ben ik door de ha doorverwezen naar een borstkankerziekenhuis om daar een echo te laten doen, omdat ik toch het vermoeden had dat mijn protheses kleiner zijn geworden en mijn borsten voelen branderig en zeer gevoelig aan.
Ik heb erg op de arts moeten inpraten om toch die echo's te krijgen, nu blijkt mijn rechterprothese lek te zijn
Nu wil de arts ze wel verwijderen en heeft ze alles in gang gezet. Alleen nu vraag ik me af of ik daar op de juiste plek ben. Maakt t wat uit door wie ik de explantatie laat uitvoeren? Ze zou de kapsels ook verwijderen. En kan ik dan ook nog na de explantatie naar een immunoloog gaan, aangezien ik ze liever vandaag als morgen laat verwijderen?
Ik wil heel graag weten of die siliconen dan ook in de rest van mijn lijf zitten, op de echo was bij mijn lymfeklieren niks te zien.