Hoi allemaal,
Mijn naam is Simone en ik wil graag mijn verhaal met jullie delen. Ik ben nu 38 jaar en heb sinds 10 jaar een borstvergroting. Ik denk dat ik destijds niet tevreden was over mezelf, maar kan me de beweegredenen niet meer goed bedenken, zoals zoveel niet. Ik heb diverse fysieke problemen gehad over de jaren. Voornamelijk pijn, dit begon ongeveer 6 jaar geleden met vreselijke hoofdpijnen en heb hier later de diagnose clusterhoofdpijn voor gekregen bij een neuroloog. Ik ben nog een tijd verdacht geweest voor een hersentumor, maar dit was het gelukkig niet. Inmiddels gaat dit stukken beter gelukkig, maar je wilde me toen niet zien. Hierbij kwamen steeds andere klachten, stijve nek, frozen shoulder en dan weer een ontsteking in mijn heup, dan weer erge hoofdpijnen, tennisarm, tekenen van een galblaas ontsteking en toen weer een poosje darmklachten en ik heb hele vervelende menstruatie klachten gehad. Bij bloedonderzoek vaak wat kleine afwijkingen, vitamine D, laag suikergehalte, lichte ontstekingswaarden en later weer niets. Het rare is dat de klachten steeds verschillend zijn. Momenteel ervaar ik veel steken in de borsten en achter de tepel, maar ook een diepe schouderpijn. Moeilijk om een echte diagnose te stellen dus.
Ik voel me zo moe en ellendig, ik kan vaak niet op woorden komen (zelfs de namen van mijn kinderen) en weet soms midden in een gesprek niet meer waar ik het over had. Misschien ben ik gek maar na mijn zoektocht en het feit dat ik me zo niet lekker voel kwam/kom ik toch uit bij mijn borsten. Ongeloof van huisarts en plastisch chirurg, die zeggen nog nooit van deze klachten te hebben gehoord.
10 jaar geleden naar Linea Aesthetica gegaan en ik weet niet eens wat er in mijn lijf zit, behalve dat zij toen zeiden cohesieve gel, druppelvorm. Bij navraag een aantal jaren geleden was mijn dossier onvindbaar. Zilveren Kruig geeft ook niet thuis, dus ben bang dat ik het (bijna) helemaal zelf op moet gaan lossen. Woensdag heb ik een afspraak bij dr. Kappel in Zwolle en heb goede hoop dat zij mij kan helpen.
Natuurlijk voel ik mij ook enorm gesteund door jullie verhalen
Ik wil voor een explantatie gaan, had zelf een A cup en nu C. Wie hebben er ervaring met een explantatie zonder lift? Of moet ik wel meteen een borstlift doen? Ben ook wel benieuwd naar foto's, maar begrijp dat dit privé is.
Liefs Simone thanks