Ook maar voorstellen >Ildiko

Protheses vanwege cosmetische reden.
Janneke

Ongelezen bericht 22 mei 2014 17:39

Hey Ildiko ,wat rot dat je een afwijzing hebt ,we moeten ook overal voor vechten... Ik leef met je mee meisje ,Sterkte met alles xxx Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 mei 2014 09:55

Misschien kun je van beiden een verklaring krijgen. Succes! X Luna
ildiko

Ongelezen bericht 24 mei 2014 15:09

Danjewel lieve dames Flower2

Sorry dat ik zo weinig schrijf en reageer hier op het forum ,ik vind het gewoon moeilijk om mezelf bloot te geven ......een hele tijd dachten vele dat ik me aanstelde en zeurde voor een pijntje ik heb geleerd me af te sluiten door ook niet veel meer te zeggen en klagen vind ik nu zooooo moeilijk ....ook bij de goede mensen durf ik mezelf niet echt bloot te geven stom maar ik kan het niet helpen .
Ik was ook zo teleurgesteld door die brief ....... het liefst wilde ik dat iemand van de CZ de hele dag een bloeddruk meter om z'n armen laten houden ,want zo'n gevoel heb ik in beide armen en eens kijken of hij het 1dag kan volhouden ik heb het al 3 jaar ,waarom doen ze ons zieke vrouwen dit toch aan ! zijn we uiteindelijk door lang vechten op de goede plaats dan komt er weer een domper -Thumbs-down- en moet ik de explantatie nu gewoon door laten gaan of moet ik eerst de goedkeuring afwachten ? Ga ook maandag maar weer eens overal achteraan gelukkig heb ik nu een super huisarts die me WEL geloofd en me ook hierin weer helpt .

Fijn weekend en lieve groetjes van ildiko
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2014 15:23

Ga in bezwaar tegen de afwijzing! Bel de verzekering op en vraag om een gesprek met de medisch adviseur. Kom je er echt niet uit met de verzekering, dien dan een klacht in bij Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen. Lees hier meer: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html
Geef niet op!!!! Het geld kun je ook met terugwerkende kracht ontvangen.

Sterke met alles lieverd!!

Die pijn in de armen ken ik inderdaad. Alsof je armen worden afgeknepen en je spieren verzuren. Het is een nare pijn. Alsof er gif door je aders stroomt.
Dit was toen ik de implantaten nog had heel erg!! Helaas gaat het nooit meer helemaal weg. Niet bij mij nog in ieder geval. Het komt wel minder vaak, maar toch heb ik er nog last van. Ze weten niet wat ze ons hebben aangedaan! Dit is echt een misdaad tegen vrouwen!!! En dan maar blijven zeggen dat het tussen de oren zit. Het is echt misdadig.
Dit jaar gaan we voor eens en voor altijd afrekenen met deze onrechtvaardigheid. Vertrouwen erop dat het goed komt.

Sterkte nogmaals lieverd.

Dikke X Luna
6x

Ongelezen bericht 04 jun 2014 11:27

Lieve Ildiko,

Hoe is het met jou en hoe sta je er voor?
Is er al iets duidelijkheid over het vergoeden van je explantatie?
Hoop dat je het nog trekt allemaal.
Sterkte meis.

Liefs Mik
ildiko

Ongelezen bericht 07 jun 2014 10:20

Hoi Mik,
Hoe ik ervoor sta ,nou de datum staat gelukkig al vast +BANG+ 16 juli mag ik ,en wat de vergoeding betreft ik wordt gek van het geregel allemaal.... heb Prof Cohen gevraagd voor een verklaring maar niemand belt me terug ervoor dus dinsdag maar weer eens bellen ,ben uit mezelf naar CZ gegaan om te praten ,maar die hebben standaard advies " eerst moet ik bezwaar gaan maken " ,ik vind het moeilijk om te bedelen ,want zo voelt het wel voor mij om het vergoed te krijgen !
Maar ik ben sterk en laat me door niemand meer wegjagen ik weet wat ik voel en houd vast dat ik me ooit weer beter ga voelen SUCCES! Bedankt voor je medeleven en super veel knuffels voor jou Hug ,want dat heb je wel nodig deze week .

Heel veel liefs ildiko
hedgehog

Ongelezen bericht 08 jun 2014 13:49

Hoi ildiko,

Bij mij werd het in eerste instantie ook afgewezen door cz. Ik heb toen in overleg met cz een second opinion aangevraagd en toen werd het volledig vergoed. En het is niet bedelen hoor, je wordt er ziek van dus heb je er recht op (mijn mening) vooral doorvragen en bezwaar aantekenen het gaat tenslotte om een flink bedrag.

Fijn dat er nu een datum staat, veel sterkte deze laatste weken.
BV 1990 - explantatie 26-03-2014
ildiko

Ongelezen bericht 09 jun 2014 18:26

Dankjewel Hedgehog , en ik ga zeker in bezwaar .
Ga morgen nog even rondje bellen met iedereen en dan alvast bezwaarschrift maken dan kan ik de rest erbij doen ......dankjewel allemaal voor jullie steun Group hug
Sunny

Ongelezen bericht 10 jun 2014 11:20

Ildiko,

Jij ook al zo een vreselijk verhaal. Ik vind het heel erg voor je!
En alle verhalen zijn zo overeenkomend.
Zo fijn he dat wij elkaar allemaal begrijpen.
Van je eigen wereldje toch een wat grotere wereld door deze forum. Zo beleef ik het tenminste.

Ik had mijn verzekering gebeld VGZ en het verhaal voorgelegd. Het wordt vergoed ook als er geen beschadigingen aan de siliconen zijn.
Dr kappel is gecontracteerd bij VGZ. Volgens VGZ kom ik in aanmerking voor gehele vergoeding.
eerder las ik van iemsnd op dit forum dat VGZ niet vergoed.
nou ben ik collectief verzekerd via de ING bank. Misschien is dit het verschil.
Toch juich ik maar niet te vroeg .Eerst maar de goedkeuring zien.

De pijn in armen. Ik heb ook vooral links pijn. Ja inderdaad zo vreselijk afknellend gevoel.Vreselijk. Ook nek schouders oksels.Een tas op schouder dragen is al een ramp. Steken in borsten. En bij mij valt op dat mijn tepelhof groot is en gezwollen. Sinds kort tintelingen in mijn heup links. Alsof het af knelt. Heel raar. In mijn arm dacht ik steeds misschien teveel op de comp geweest. En zo had ik voor al mijn klachten wel een verklaring. Op alle gebieden ga je door die siliconen er aan onderdoor! De pijnen en klachten, artsen die je niet serieus nemen, zorgverzekeraars die niet vergoeden, je sociale leven, het onbegrip van de buitenwereld. Niet raar dat je in je eigen wereldje raakt toch?

Misschien eroverheen gelez3n maar sttat er voor jou een explantatie gepland?

Liefs

_Omhelzing _Omhelzing
Francien

Ongelezen bericht 10 jun 2014 12:36

Toch wel triest hè, dat een explantatie niet vergoed wordt. We laten de prothesen er niet zomaar uithalen, daar hebben we stuk voor stuk een goede reden voor. Als we ze zouden laten zitten krijgen we in de toekomst zoveel klachten dat we veel en veel duurder zouden zijn.
Zo triest dat vrouwen die dit niet kunnen betalen jarenlang door blijven sukkelen. Ik heb vorig jaar alles zelf betaald en ik moet nog steeds heel zuinig leven om dit bedrag te boven te komen. Maar het was het waard hoor.

Ik wens je alle succes en sterkte Ildiko!!
ildiko

Ongelezen bericht 10 jun 2014 17:11

Dankjewel Luna voor de linkjes =liefs=
En ja ik vind het echt erg en vooral schandalig dat ze ons zieke mensen zo behandelen ze geloven ons gewoon niet ik heb altijd gezond geleefd veel gesport en kan nu echt bar weinig .
@sunny ik ga 16juli de operatie aan bij Dr Kappel .

Greetz ildiko
6x

Ongelezen bericht 12 jun 2014 21:30

Lieve Ildiko,

Hoe is het met je?
Heb je al bezwaar gemaakt tegen de afwijkend ING van je zorgverzekering?
Het is zeker schandalig dat ze zo met ons omgaan, je voelt je al zo ziek en dan moet je ook nog alle energie in die afwijzing steken.
Ik hoop dat je je staande kunt houden.

Ik denk aan je,

Sterkte en liefs van Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
ildiko

Ongelezen bericht 13 jun 2014 07:53

Hoi Mik,dankjewel voor je medeleven doet me goed !
heb het bezwaar wat ikzelf heb geschreven klaar ,wacht alleen nog op de brief van Prof Cohen ...bel zo nog maar even maak ze gewoon gek :roll: ik kom mijn daagjes nog goed door ondanks de pijnen ,werk. op een basisschool als koffiejuf/conciërge paar uurtjes en verder heb ik nog 2honden dus probeer zogoed als ik kan naar buiten te gaan met ze de kinderen geven me ook afleiding ....naar ik heb makkelijk praten ben nog lang niet aan de beurt ;) woonde je maar in de buurt konden we saampjes gaan wandelen door de bossen is zo heerlijk nu .....gewoon boven op een berg zitten en kijken hoe mooi de natuur is LOVE3 we staan veelste weinig stil bij zo'n dingen gewoon even je gedachten uitschakelen en wegdromen hihihi LOVE3 .
liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 13 jun 2014 08:23

Lieve Ildiko,

Wat goed dat je toch ondanks alles door probeert te zetten en dat je afleiding zoekt.
Lief dat je zegt samen te wandelen, lijkt me heerlijk. Het zou fijn zijn om samen te brainstormen en inderdaad kijken we te weinig naar de mooie dingen om ons heen.

Blijf inderdaad maar bellen hoor, het is ontzettend belangrijk dat je die brief krijgt, dan kom je goed beslagen ten ijs.
Kop op, voor je het weet ben je ook aan de beurt!

Liefs Mik ps. welke omgeving woon jij?
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”