Even voorstellen en vragen over Monobloc Hydrogelprotheses
Hallo allemaal ik ben voor het eerst op het forum.Ik ben een vrouw van 57 jaar en heb al 27 jaar siliconen implantaten en ze zijn in die tijd 3 x gewisseld.De laatste keer is alweer 14 jaar geleden.Ik heb al zeker 8 a 9 jaar last van pijnlijke handen/polsen en van mijn rug met af en toe gemene zenuwpijnen.Ik ben ook al zeker 7 a 8 jaar in de overgang nu nog steeds heel veel opvliegers.Een aantal jaren geleden heb ik mij laten onderzoeken door een internist in het VU-ziekenhuis,die deed toen onderzoek naar vrouwen die klachten hadden met siliconen protheses.Hij had het Asia-syndroom geconstateerd bij mij maar een plastisch chirurg die ook meedeed met het onderzoek in het VU zei dat hij toch twijfelde omdat ik ook in de overgang was en ik er veel te fit uit zag.Ik ben ook heel fit want ik ben aerobic instructrice en ben zelden moe.Nu na de uitzending van Rader ben ik toch weer hevig aan het twijfelen om de protheses er toch uit te halen.Nou moeten ze er toch uit denk ik omdat ze er al 14 jaar inzitten maar is er een alternatief die minder slecht is zoals Monobloc Hydrogel protheses.
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven.
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven.
Lieve Soepkip,
Misschien kun je kijken naar de info over lipofilling. Dat zou het veiligst zijn, omdat het je eigen weefsel is. viewforum.php?f=131
Hier over de monobloc: viewforum.php?f=150
Hier zie je nog veel vragen en antwoorden
viewtopic.php?f=208&t=2033
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik ben gewoon echt uitgeput, dus ik zal niet meer reageren.
Heel veel liefs,
Luna
Misschien kun je kijken naar de info over lipofilling. Dat zou het veiligst zijn, omdat het je eigen weefsel is. viewforum.php?f=131
Hier over de monobloc: viewforum.php?f=150
Hier zie je nog veel vragen en antwoorden
viewtopic.php?f=208&t=2033
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik ben gewoon echt uitgeput, dus ik zal niet meer reageren.
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hallo
Ik heb sinds een dik jaar mono bloc, ik ben er zeer tevreden mee, ik heb ook Asia, kan door omstandigheden niet zeggen of ik iets opgeknap f ben na prothese wissel, Ik weet dat er veel zijn die niet voor implantaten zijn, dat begrijp ik, maar ik heb toch voor de mono bloc gekozen in overleg met dr kappel
Gr kiki
Ik heb sinds een dik jaar mono bloc, ik ben er zeer tevreden mee, ik heb ook Asia, kan door omstandigheden niet zeggen of ik iets opgeknap f ben na prothese wissel, Ik weet dat er veel zijn die niet voor implantaten zijn, dat begrijp ik, maar ik heb toch voor de mono bloc gekozen in overleg met dr kappel
Gr kiki
Lieve Kiki,
Ik ben je heel erg dankbaar dat je hier even schrijft. Ik vind het echt heel lief dat jij ondanks dat je het zo zwaar hebt, reageert op vragen van andere vrouwen die meer willen weten over de monobloc. Vrouwen hebben veel behoefte aan antwoorden en ook ervaringsverhalen. Ik kan ze daar niet bij helpen. Ik kan alleen verwijzen naar de info op het Meldpunt.
Ik weet dat vrouwen behoefte blijven hebben aan alternatieven, daarom heb ik ook forumdelen gemaakt waar vrouwen daar over kunnen lezen en hun ervaringen kunnen delen. Ook over de monobloc ook al is dat wel een implantaat. Zelf zou ik nooit kiezen voor een implantaat, maar dat wist je al. Dat is een persoonlijke keuze. Maar ik zal anderen niet veroordelen als ze dat wel doen. Iedereen moet voor zichzelf weten waarom die iets doet. Ook als vrouwen toch de implantaten laten zitten na contact met ons te hebben gehad. Of toch een bv laten doen na het lezen van de informatie. Ook dat komt wel eens voor. Ook deze dames zijn en blijven welkom bij ons en ik ben wel de laatste die ze veroordeeld. Ik wil vrouwen alleen informeren, want ze hebben daar recht op.
In dit leven moeten we elkaar helpen. En ik ben heeel blij dat jullie meehelpen om dit forum een plek te maken waar iedereen zichzelf mag zijn. Ook dames die kiezen voor alternatieven.
@ Soepkip, ik hoop dat je wat aan de ervaringen van Kiki zult hebben. Er staan meer ervaringen van vrouwen. Ik kan geen uitspraken doen over de veiligheid van deze implantaten. Op het Meldpunt lees je de gegevens die we hebben verzameld.
Ik wilde nog wel iets zeggen over datgene wat jouw pc beweerde. Hoezo moet hij zich bemoeien met de diagnose die een internist heeft gegeven? Laat hem zich met zijn eigen vakgebied bezighouden. Dat hij meewerkt aan het onderzoek, wil niet zeggen dat hij de diagnose ASIA in twijfel mag trekken. Een pc heeft natuurlijk ook een heel ander belang in deze hele kwestie dan een internist, dus dat moet je niet uit het oog verliezen.
Ik wil daarmee niet zeggen dat dit opzet is, maar dat er dingen niet kloppen moet wel duidelijk zijn lijkt me. Helemaal na het zien van het programma van Radar.
Ik wens je nogmaals heel veel succes en sterkte!
Lieve groetjes,
Luna
Ik ben je heel erg dankbaar dat je hier even schrijft. Ik vind het echt heel lief dat jij ondanks dat je het zo zwaar hebt, reageert op vragen van andere vrouwen die meer willen weten over de monobloc. Vrouwen hebben veel behoefte aan antwoorden en ook ervaringsverhalen. Ik kan ze daar niet bij helpen. Ik kan alleen verwijzen naar de info op het Meldpunt.
Ik weet dat vrouwen behoefte blijven hebben aan alternatieven, daarom heb ik ook forumdelen gemaakt waar vrouwen daar over kunnen lezen en hun ervaringen kunnen delen. Ook over de monobloc ook al is dat wel een implantaat. Zelf zou ik nooit kiezen voor een implantaat, maar dat wist je al. Dat is een persoonlijke keuze. Maar ik zal anderen niet veroordelen als ze dat wel doen. Iedereen moet voor zichzelf weten waarom die iets doet. Ook als vrouwen toch de implantaten laten zitten na contact met ons te hebben gehad. Of toch een bv laten doen na het lezen van de informatie. Ook dat komt wel eens voor. Ook deze dames zijn en blijven welkom bij ons en ik ben wel de laatste die ze veroordeeld. Ik wil vrouwen alleen informeren, want ze hebben daar recht op.
In dit leven moeten we elkaar helpen. En ik ben heeel blij dat jullie meehelpen om dit forum een plek te maken waar iedereen zichzelf mag zijn. Ook dames die kiezen voor alternatieven.
@ Soepkip, ik hoop dat je wat aan de ervaringen van Kiki zult hebben. Er staan meer ervaringen van vrouwen. Ik kan geen uitspraken doen over de veiligheid van deze implantaten. Op het Meldpunt lees je de gegevens die we hebben verzameld.
Ik wilde nog wel iets zeggen over datgene wat jouw pc beweerde. Hoezo moet hij zich bemoeien met de diagnose die een internist heeft gegeven? Laat hem zich met zijn eigen vakgebied bezighouden. Dat hij meewerkt aan het onderzoek, wil niet zeggen dat hij de diagnose ASIA in twijfel mag trekken. Een pc heeft natuurlijk ook een heel ander belang in deze hele kwestie dan een internist, dus dat moet je niet uit het oog verliezen.
Ik wil daarmee niet zeggen dat dit opzet is, maar dat er dingen niet kloppen moet wel duidelijk zijn lijkt me. Helemaal na het zien van het programma van Radar.
Ik wens je nogmaals heel veel succes en sterkte!
Lieve groetjes,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik weet lieve Luna dat jullie niemand veroordelen, ook de mono bloc vrouwen niet, het is bekend dat ik het fysiek niet aan kon, zelf geen borstweefsel meer, Maar denk dat zo wie zo belangrijk is de siliconen eruit te halen, en dan wel of niet voor mono of iets anders kiezen, Bij mij is het uiteindelijk redelijk goed gegaan, bij de explantatie, maar de kapotte implantaat, dat borst was helemaal zwart aan bloeduitstorting, Het is jammer dat ik nu niet goed beoordelen kan of ik daadwerkelijk iets opknapt, omdat ik in juni die open hart operatie heb gehad, en nu nog slechter gaat, vandaag weer in de hartscan geweest, dus overschaduwen die klachten het effect van de
wissel,En geen enkele arts hoort te twijfelen aan Dr. Nanaykara, die weet wat hij doet.
Beheerders voor jullie allemaal respect, jullie zijn zelf ook ziek, maar proberen toch het hier draaiende te houden
Liefs kiki
wissel,En geen enkele arts hoort te twijfelen aan Dr. Nanaykara, die weet wat hij doet.
Beheerders voor jullie allemaal respect, jullie zijn zelf ook ziek, maar proberen toch het hier draaiende te houden
Liefs kiki
Laatst gewijzigd door kiki op 03 dec 2018 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Kiki lieverd, het is inderdaad bij jou echt niet te beoordelen, omdat je al ernstig ziek was door de siliconen. Dat komt niet door de wissel.
Ik hoop echt dat er nog verbetering zal optreden voor je, want dit is geen leven
Ik denk aan je en laat me weten hoe het verder afloopt.
LOVE, Luna
Ik hoop echt dat er nog verbetering zal optreden voor je, want dit is geen leven
Ik denk aan je en laat me weten hoe het verder afloopt.
LOVE, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op