Luna MKS schreef: β06 feb 2023 10:28
Linda77 schreef: β05 feb 2023 17:44
Ik heb vandaag mijn klachten gemeld vanaf BV tot nu..
Supergoed lieverd! Hoop dat anderen met je meedoen. Melden is echt heel erg belangrijk in de strijd tegen borstimplantaten. Als er heel veel meldingen komen van zieke vrouwen, dan zal de overheid toch een keer de keuze moeten maken om deze hulpmiddelen van de markt te halen. Daar strijden we voor! En dat ze meer investeren in veiligere alternatieven.
Kusss!
Geen probleem, als ik meer kan doen kan je me altijd vragen; ik help graag!
Ik vond overigens dat ze goed doorvroegen naar de inhoud van mijn klachten; wanneer, hoe erg, dat soort dingen. Een mail terug waar ik met mijn hele verhaal op terug heb gereageerd, dus een beetje buiten de lijntjes gekleurd

Zo'n formulier is natuurlijk de standaard vragen, maar ik heb ze meer gegeven dan ze vroegen.
Vanmorgen bij de Huisarts geweest en daar nog even mijn beklag gedaan over de mammografie. Blijf het zo'n struikelblok vinden; ja, het is protocol. Maar dat was aderlaten in de middeleeuwen ook!
Mijn Huisarts is deels opgeleid door Nanayakkara, holistisch ingesteld, en kan goed luisteren. Heb hem dus even goed bijgepraat over het siliconenvraagstuk. Weer een puntje voor ons!