Borstreconstructie met eigen weefsel (Redlady)

Informatie en ervaringen.
redlady

Ongelezen bericht 30 mei 2018 09:13

Voorsteltopic Redlady: viewtopic.php?f=16&t=1505&hilit=redlady

hallo allemaal

Ben na heel Veel ellende en veel klachten eindelijk zover ik gisteren dan de operatie datum heb gekregen en in juli dan na heel lang wachten de borstreconstructie met eigenweefsel ga krijgen
En helemaal blij ik verlost wordt van die tijd bommen de lekkende siliconen troep die in 2011 in me lichaam gebracht is toen niet wetende wat er voor vreselijke ellende en pijn en vele klachten me leven verwoest heeft , en dan niet te vergeten de slachtbank waar ik 28 keer geopereerd ben met de nodige fouten en ellende wat daar de pc heeft aangericht ...

Dus ik ben nu blij ik geholpen ga worden verlost wordt en van mijn eigen weefsel 2 mooie borsten hoop,te gaan krijgen tja een hele zware ingreep en vast een behoorlijk zwaar herstel maar ik ga er voor knokken ,en sta onder een kundig team artsen in het mumc waar ik geopereerd ga worden door prof van der hulst

Allemaal veel sterkte

Groetjes van redlady :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2018 09:55

Zooo superblij voor je mop dat het eindelijk zover is!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Denk positief. Laat alles achter je denk alleen aan jezelf en niks anders.

Probeer te ontspannen en goed te eten en zoals je al doet niet roken drinken of in de buurt van mensen die dat doen.

We zitten allemaal te wachten op hoe het gaat en op jouw ervaringen. Ik zal ieder moment bij je zij hoor mop. Je zit diep in mijn hart hoor!!!!
Xjes.jpg
Xjes.jpg (16.18 KiB) 8732 keer bekeken
Al mijn liefde voor jou,

Luna

Had hem al in de app gezet maar hier nogmaals: https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

THE FINAL COUNTDOWN :D
Speel hem maar vaak af, want dat geeft positiviteit.
8 jaar hel en nu begin je met het aftellen naar een mooie nieuwe fase.
KUSS!.jpg
redlady

Ongelezen bericht 30 mei 2018 10:39

Dank je wel Luna je bent een lieverd

En zoals beloofd zal ik mijn verslag gaan doen hier
Frederique

Ongelezen bericht 30 mei 2018 19:57

Hoi Redlady, ik ken niet je hele verhaal of achtergrond maar begrijp dat je van ver bent gekomen en nu eindelijk de borstreconstructie krijgt met eigen weefsel. Ik ga aan je denken in juli!

X Frederique
redlady

Ongelezen bericht 06 jun 2018 09:44

Dank je wel Frederique
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jul 2018 15:52

Lieve schat,

Nog precies 2 weken te gaan! :shock: :shock: :shock: :D :D :D
Ik tel af samen met jou!

Hier trouwens heel mooie filmpjes over reconstructie met eigen weefsel. https://plastischechirurgie.mumc.nl/actueel/mumc-tv
Vaak met dr. van der Hulst. Echt een topchirurg! Je bent in heel goede handen straks moppie!!!! :D

X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2018 18:50

Lieve dames,

Redlady ondergaat morgen de grote operatie aan haar borsten. Het wordt een 9 uur durende operatie. En misschien zelfs langer. Dat hangt van de implantaten af hoe die er uit komen. Ze zijn gescheurd, maar zitten in het kapsel. Als de boel opengaat in de borst, dan wordt het een smurriebende en zullen ze heel lang bezig zijn met het schoonmaken.
Heb vandaag de foto gezien van waar ze de lappen halen. Heel bizar om te beseffen. Het is nu echt zover! :shock:
Redlady wordt de eerste dame die wij in ons bestand hebben die na explantatie een reconstructie met eigen weefsel ondergaat. Zo spannend dit!!!!
Ze is al in het ziekenhuis en heeft verschillende onderzoeken gehad. Nu wachten op de grote dag.
Zullen jullie morgen met mij aan haar denken? Dit is een heel grote operatie. En dan met die warmte pfffffffff.

X Luna

Lieve Redlady,
Ik steek een kaarje voor je aan lieverd!
Komt goed!.jpg
X Luna
Odysis

Ongelezen bericht 26 jul 2018 21:56

Lieve Redlady,

Ik ken niet je hele historie, maar ik begrijp dat dit een hele belangrijke en zware operatie voor je zal zijn. Heel veel sterkte morgen! You can do it!! Ik denk aan je morgen.. :!:

X Odysis
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 jul 2018 12:20

Hoi lieve dames,

Wilde even laten weten dat het goed gaat met Redlady. De operatie is goed gegaan. 1 prothese was lek, de andere niet. Ze had wel verdachte klieren die zijn verwijderd en naar de patholoog worden gestuurd ter beoordeling.
Redlady heeft heel veel pijn maar is een bikkel!
Ik heb de foto's van haar borsten gezien en WAUW zo mooi! :D
Ik zal vragen of ik die mag posten, ik denk het wel.

Liefs, Luna

Sorry dat ik minder aanwezig ben de laatste tijd. :(
redlady

Ongelezen bericht 17 sep 2018 22:57

Hallo dames

Ik heb een hele tijd niks van me laten horen maar zoals Luna hier al gemeld heeft ,heb ik dus 27 juli mijn dubbele diepflap operatie gehad ,een zeer zware operatie heeft 9 uur geduurd en daarna nog 24 uur op de recovery gelegen omdat er elk uur met een doplerapparaatje de bloedvaten gecontroleerd moesten worden .natuurlijk heb ik de eerste dagen de nodige pijn gehad maar met morfinepomp was dit goed te doen . Maar dat liggen en slapen in strandstoel houding is echt een drama en dat 6 weken lang .Ik ben nog aan het herstellen maar wat ben ik blij en trots op de mooie warme borsten ,en verlost van die koude siliconen troep .
Op dit moment zit ik nog met een open wond van de buik wat nog wel een tijdje zal duren voor dit van binnen uit dicht moet gaan dus een vervolg operatie zal er over een maand of 6 nog moeten om de laatste puntjes op de i te zetten . Maar eerst eens knokken voor de wond die dicht moet ik krijg elke dag de wondzorg aan huis en heb nog regelmatig controle,s in het ziekenhuis.

Liefs en groetjes

Redlady
Sol

Ongelezen bericht 18 sep 2018 15:06

Lieve Redlady

Wat fijn om te horen dat je er goed doorgekomen bent!!!
Echt heel goed. Geniet van je eigen borsten :D dat kun je nu echt zeggen ;) en voor de rest wens ik je een zeer spoedig herstel

Dikke knuffel
Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen explantatie met of zonder nieuwe borstreconstructie”