advies gevraagd mbt internist
Ik weet niet zo goed te beginnen. Maar ik heb besloten dat ik heel graag naar een internist wil gaan.. ik weet alleen niet welke. A.s. maandag heb ik een gesprek met mijn huisarts en ik hoop dat ik haar kan gaan overtuigen. Meestal is ze niet zo makkelijk namelijk.
Even lang verhaal kort.. ik ben al ziek van mijn implantaten vanaf 2012, welke ik in 2009 heb gekregen. In 2021 zijn ze verwijderd, helemaal kapot, je kan wel zeggen "geexplodeerd".
Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na explantatie, maar niets is minder waar. Ik voel me opgebrand, moe, ik heb pijn in pezen, spieren en gewrichten en ik doe haast geen oog dicht. Ik heb chronisch hoofdpijn, nekklachten en huidpijn. Geestelijk gaat het ook niet goed en ik ben verre van de vrouw wie ik ooit was. Maar goed, ik kan zo nog wel even doorgaan.
Hoe weet ik waar ik het beste terecht kan? Ik zie wel wat namen voorbij komen in het UMC Amsterdam. Zijn dat de enige 3? Over Nanayakkara lees ik niet alleen maar positieve reacties.. omdat er nogal wat op zijn bordje ligt. Als ik dat dan lees zie ik er weer als een berg tegen op en vraag ik mij af of het dan wel zin heeft..
Misschien dat hier op het forum iemand is die mij advies kan geven?
Even lang verhaal kort.. ik ben al ziek van mijn implantaten vanaf 2012, welke ik in 2009 heb gekregen. In 2021 zijn ze verwijderd, helemaal kapot, je kan wel zeggen "geexplodeerd".
Ik had gehoopt dat ik me beter zou voelen na explantatie, maar niets is minder waar. Ik voel me opgebrand, moe, ik heb pijn in pezen, spieren en gewrichten en ik doe haast geen oog dicht. Ik heb chronisch hoofdpijn, nekklachten en huidpijn. Geestelijk gaat het ook niet goed en ik ben verre van de vrouw wie ik ooit was. Maar goed, ik kan zo nog wel even doorgaan.
Hoe weet ik waar ik het beste terecht kan? Ik zie wel wat namen voorbij komen in het UMC Amsterdam. Zijn dat de enige 3? Over Nanayakkara lees ik niet alleen maar positieve reacties.. omdat er nogal wat op zijn bordje ligt. Als ik dat dan lees zie ik er weer als een berg tegen op en vraag ik mij af of het dan wel zin heeft..
Hoi lieve schat,ClioCleo schreef: โ29 mar 2023 13:57Ik weet niet zo goed te beginnen. Maar ik heb besloten dat ik heel graag naar een internist wil gaan.. ik weet alleen niet welke. A.s. maandag heb ik een gesprek met mijn huisarts en ik hoop dat ik haar kan gaan overtuigen. Meestal is ze niet zo makkelijk namelijk.
Lang geleden dat je er was! Naar om te lezen dat het nog steeds zo slecht gaat
Prabath Nanayakkara is een fijne arts, maak je geen zorgen. Ervaringen zijn subjectief. Hij krijgt heel veel vragen van wanhopige vrouwen en helaas kan hij ook niet toveren... Djoeke Beekman is ook een fijne arts en bij haar is de wachttijd korter. Gezien je klachten zou ik er niet te lang over doen. En Djoeke bespreekt sowieso alles met Prabath.
Ik zal je ook nog even een andere tip mailen, want jouw 'huidpijn' klacht i.c.m. de rest is wel iets dat goed onderzocht moet worden. Brandt het?
Tot straks!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Het voelt inderdaad branderig, net of er een onderhuidse ontsteking zit. Soms is het ook weer niet branderig, maar dan kan ik er gewoon niet aankomen. Aanraking is dan erg pijnlijk.Ik zal je ook nog even een andere tip mailen, want jouw 'huidpijn' klacht i.c.m. de rest is wel iets dat goed onderzocht moet worden. Brandt het?
Maar het is inderdaad al even geleden dat ik hier was..
Ik zit volgens de revalidatiearts in het hoekje waar mijn klachten voornamelijk psychisch zijn. Dat mijn hersens het inbeelden.. Dat mijn hersenen de verkeerde signalen afgeven. Er hangt nu een label fybromyalgie aan.. in combinatie met burnout.. Zelf denk ik nog steeds dat mijn klachten vanuit mijn siliconen komen.
Het is een lastig verhaal.
Het maakt me echt boos hoe makkelijk artsen alles maar aan de psyche toeschrijven. Laat je alsjeblieft niet twijfelen aan jezelf! Vraag maar aan je arts of dit normaal is.ClioCleo schreef: โ29 mar 2023 14:22Het voelt inderdaad branderig, net of er een onderhuidse ontsteking zit. Soms is het ook weer niet branderig, maar dan kan ik er gewoon niet aankomen. Aanraking is dan erg pijnlijk.Ik zal je ook nog even een andere tip mailen, want jouw 'huidpijn' klacht i.c.m. de rest is wel iets dat goed onderzocht moet worden. Brandt het?
Maar het is inderdaad al even geleden dat ik hier was..
Ik zit volgens de revalidatiearts in het hoekje waar mijn klachten voornamelijk psychisch zijn. Dat mijn hersens het inbeelden.. Dat mijn hersenen de verkeerde signalen afgeven. Er hangt nu een label fybromyalgie aan.. in combinatie met burnout.. Zelf denk ik nog steeds dat mijn klachten vanuit mijn siliconen komen.
Het is een lastig verhaal.
En dit waren de jouwe
Natuurlijk is het 'psychisch'

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Graag gedaan lieve schat! Ik hoop heel erg dat je snel duidelijkheid krijgt!
STERKTE!
KUSSS
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~