Bedankt voor het linkje.
Maar ik lees er denk ik overheen.
Wel dat ze niet meer geplaatst mochten worden en terug halen van niet geplaatste. Maar ik zie niets staan over terug halen van geplaatste implantaten.
Ik ga het nog eens grondig door lezen.
Liefs essi
Mc. Ghan
Ik zie het al denk ik. Er staat in het artikel het terug roepen van de voorraad. Het ging niet om het terug roepen van de geplaatste implantaten.
Hahaha, ik was bang dat er ondertussen iets veranderd was waar ik niets van had mee gekregen.
Hahaha, ik was bang dat er ondertussen iets veranderd was waar ik niets van had mee gekregen.
Lieve, lieve dames!
Benieuwd naar wie er hier McGhan protheses heeft, welk type, hoe lang, wat de klachten waren, hoe ze eruit kwamen, en hoe het nu is met klachten?
Hoor ontzettend graag!
Benieuwd naar wie er hier McGhan protheses heeft, welk type, hoe lang, wat de klachten waren, hoe ze eruit kwamen, en hoe het nu is met klachten?
Hoor ontzettend graag!
🎗🎗🎗 BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. 🎗🎗🎗
De McGhan waren 1 van de meest gebruikte implantaten... Heel veel vrouwen hadden deze. Allemaal heel erg ziek
Ik zal de zoekfunctie morgen fixen. Vandaag nog geen tijd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.