Zo zie je maar hoeveel risico's je met implantaten loopt. En bij echo's is het nóg minder zichtbaar....
Hier het topic van deze dame: viewtopic.php?t=2460debster schreef: ↑19 sep 2019 08:36Ik wil even iets melden over mijn verwijdering van afgelopen dinsdag. Ondanks dat de op mijn verzoek recent gemaakt MRI niets bijzonders liet zien zijn mijn protheses er behoorlijk bezweet uitgekomen en was er zelfs 1 flink gescheurd. Wat ben ik blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en gekozen heb voor verwijdering! Maar wat een vraagtekens zet ik nu bij de deskundigheid van de beoordeling van een MRI, en/of bij de betrouwbaarheid van zo'n onderzoek en zeker wanneer dit een tussentijdse controle zou moeten zijn om te bepalen of je nog langer door kunt met je protheses! Ik heb 7 jaar terug ook op eigen verzoek een MRI laten doen, toen zou er ook niets te zien geweest zijn. Hoe lang heb ik met een gescheurde prothese rond gelopen?
Dit wil ik in ieder geval iedereen meegeven die twijfelt en de uitslag van een MRI bepalend laat zijn voor het wel of niet verwijderen van je protheses. Luister naar je gevoel en niet alleen naar de uitslag van een dergelijk onderzoek.
Verder herstel ik nu goed, ben ik erg tevreden over hoe Dr. Florisson de verwijdering/liposuctie/lipofilling heeft gedaan en heel blij dat ik mijn eigen lichaam weer terug heb.
Liefs,
Debster
Is jou hetzelfde overkomen? Vertel dan hier je verhaal en doe vooral ook een melding bij het Landelijk Meldpunt Zorg!!
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home