Natrelle van Allergan

Perthese

Ik word er ook heel verdrietig van lieverd. Ik zie hoeveel leed er is bij de vrouwen. We krijgen er steeds meer vrouwen bij. Ik zal weer eens kijken hoeveel we hebben, echt om te huilen. En inderdaad vrouwen die borstkanker hebben overleefd en dan weer ziek worden van implantaten. Zo triestSusana schreef: β02 feb 2023 07:41OMG dit is zo bizar om te zien...en te denken dat zovele vrouwen nog kiezen voor silicone en anderen worden ze "geadviseerd" om ze te nemen. Client van me na amputatie van beide borsten wilde lipofilling en werd geadviseerd om silicone te nemen want dat herstel beter en geeft een beter resultaat zei de arts...nou mevrouw heeft binnen 1 jaar al een wissel gehad omdat de eerste keer was borst vol met deuken. Ik moet zeggen het lijkt dat een slager heeft dit werkt gedaan want is echt niet mooier geworden... plus deze vrouwen krijgen geen nazorg!! Bizar!!! ik word zelf verdrietig er van..
Lieve Linda, het gewicht zegt verder niet zoveel... Hieronder berichtjes van mij en van Kaatje met uitleg.