Pagina 1 van 1

Verharding borst

Geplaatst: 12 okt 2021 22:08
door Feld1
Hey iedereen, Hopelijk gaat alles goed met jullie. Ik zocht al even rond op dit forum, maar vond niet direct een antwoord op mijn vraag...

4 weken geleden onderging ik een explantatie. Alles verliep vlot & heb heel weinig pijn. Nu merk ik een soort 'verharding' aan de zijkant van mijn rechterborst. Dit doet geen pijn, de borst staat ook niet dik, maar het voelt wel erg hard aan... Ik maakte me eerst geen zorgen, maar merk dat het niet wegtrekt of vermindert...

Weten jullie wat dit kan zijn? Of wat hieraan gedaan kan worden? Nu begin ik mij dus wel zorgen te maken, haha!

Alvast heel erg bedankt!

Re: Verharding borst

Geplaatst: 12 okt 2021 22:25
door Luna MKS
Ik zag dat je het andere topic met uitleg van Susana en mij al had gevonden.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2921
Wees gerust, dit komt echt weer goed. Mocht de plek groter worden, dan wel aan de bel trekken. Maar ik weet zeker dat er niks is. Dit hoort bij het herstel. Zie het maar alsof je je flink hebt gestoten. Het kan weken duren, soms zelfs langer, voor dit wegtrekt.

Fijne nacht!😴

Re: Verharding borst

Geplaatst: 13 okt 2021 14:04
door Feld1
Heel erg bedankt, Luna! Ik geef het dus gewoon nog wat tijd ! :D

Re: Verharding borst

Geplaatst: 13 okt 2021 18:32
door Nina1
Hoi,

Ik heb je ook in een PB geantwoord, en ik heb net mijn foto's na 6 maanden geplaatst. Die harde plek is bij mij vanzelf minder geworden. Net als de borst zelf :lol: Als ik nu de foto's zie van 1 dag PO en na 6 maanden: wat een verschil. De verdikking zit er nog een beetje, maar stukken minder nu.

Ik zou rustig afwachten en je littekens masseren met olie. En als je borsten pijnvrij voelen, lekker je hele borst zachtjes masseren. Ook om je weer thuis en fijn te voelen met je eigen, 'nieuwe' lijf en borsten.

Je focus ligt nu nog heel erg bij je borsten; althans zo was het voor mij. En dat gaat vanzelf meer naar de achtergrond; je raakt aan ze gewend. Het is ook niet niets. Best een ingreep en opeens is je lijf anders.

Succes en liefs,
Nina