Ik heb haar voor je gemaild, lieve MariiiaMariiia schreef: ↑30 sep 2024 09:46Luna MKS schreef: ↑30 sep 2024 09:35Hoi lieve meid, wat naar dat je een deuk hebt. Kan me voorstellen dat je hier mee zit. Gelukkig kan dit nog bijtrekken, maar heeft tijd nodig. Soms gaat de deuk niet weg, maar er zijn altijd oplossingen.Mariiia schreef: ↑30 sep 2024 08:47Hi Mila ,
Ik ben gisteren terecht gekomen op deze forum.
Omdat ik zelf 10/09 ook een explant heb gehad, en mijn linkse borst heeft ook een hele deuk. En vorm dus niet mooi zoals de rechter kant en was opzoek naar andere mensen die het zelfde hebben ervaren en toen kwam ik dus hier op terecht.
Ik wou vragen hoe het nu is met jou? En of het vanzelf is goed gekomen en over het algemeen hoe het gaat nu een jaar bijna verder voor jou
Groetjes
Ik weet niet of Mila jouw bericht zal lezen... Wil je dat ik haar mail?
Er zijn meer voorbeelden te vinden over deuken die uiteindelijk goed kwamen, maar ook die niet goed kwamen en waarbij een vervolgbehandeling nodig was. Je kunt zoeken via de zoekfunctie. En ook kijken bij 'esthetisch resultaat' in het openbare deel en ook in het afgesloten deel.
Misschien kun je contact opnemen met Susana >> memberlist.php?mode=viewprofile&u=1251 Massage is erg belangrijk in dit stadium. Zij kan je daar veel over vertellen.
Wens je heel veel succes en vooral ook veel sterkte. Alles komt uiteindelijk goed hoor!
Liefs, Luna
Hej Luna,
bedankt voor je berichtje vind het echt super fijn dat je de tijd neemt en antwoord voel me echt gehoord.
Zou wel fijn zijn als Mila haar progressie nog zou delen.
Ik ben hier nieuw op de forum dus ben nog een beetje mijn weg aan het zoeken hier op, hoe ik dingen juist kan opzoeken etc. Ik ga zeker zoeken naar andere mensen hun ervaring op deze forums en ook bedankt voor Sunana aan te raden ik ga daar zeker contact mee opnemen
Liefst Mariiia
Sterkte!