Explantatie Mila17 door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 sep 2024 13:10

Mariiia schreef:
30 sep 2024 09:46
Luna MKS schreef:
30 sep 2024 09:35
Mariiia schreef:
30 sep 2024 08:47
Hi Mila ,

Ik ben gisteren terecht gekomen op deze forum.
Omdat ik zelf 10/09 ook een explant heb gehad, en mijn linkse borst heeft ook een hele deuk. En vorm dus niet mooi zoals de rechter kant en was opzoek naar andere mensen die het zelfde hebben ervaren en toen kwam ik dus hier op terecht.

Ik wou vragen hoe het nu is met jou? En of het vanzelf is goed gekomen en over het algemeen hoe het gaat nu een jaar bijna verder voor jou

Groetjes
Hoi lieve meid, wat naar dat je een deuk hebt. Kan me voorstellen dat je hier mee zit. Gelukkig kan dit nog bijtrekken, maar heeft tijd nodig. Soms gaat de deuk niet weg, maar er zijn altijd oplossingen.

Ik weet niet of Mila jouw bericht zal lezen... Wil je dat ik haar mail?

Er zijn meer voorbeelden te vinden over deuken die uiteindelijk goed kwamen, maar ook die niet goed kwamen en waarbij een vervolgbehandeling nodig was. Je kunt zoeken via de zoekfunctie. En ook kijken bij 'esthetisch resultaat' in het openbare deel en ook in het afgesloten deel.

Misschien kun je contact opnemen met Susana >> memberlist.php?mode=viewprofile&u=1251 Massage is erg belangrijk in dit stadium. Zij kan je daar veel over vertellen.

Wens je heel veel succes en vooral ook veel sterkte.🍀 Alles komt uiteindelijk goed hoor!

Liefs, Luna💕

Hej Luna,

bedankt voor je berichtje 💕 vind het echt super fijn dat je de tijd neemt en antwoord voel me echt gehoord.
Zou wel fijn zijn als Mila haar progressie nog zou delen.
Ik ben hier nieuw op de forum dus ben nog een beetje mijn weg aan het zoeken hier op, hoe ik dingen juist kan opzoeken etc. Ik ga zeker zoeken naar andere mensen hun ervaring op deze forums en ook bedankt voor Sunana aan te raden ik ga daar zeker contact mee opnemen 💕

Liefst Mariiia
Ik heb haar voor je gemaild, lieve Mariiia

Sterkte!🙏🌈
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Mila17

Ongelezen bericht 30 sep 2024 13:40

Mariiia schreef:
Hi Mila ,

Omdat ik zelf 10/09 ook een explant heb gehad, en mijn linkse borst heeft ook een hele deuk. En vorm dus niet mooi zoals de rechter kant en was opzoek naar andere mensen die het zelfde hebben ervaren en toen kwam ik dus hier op terecht.

Ik wou vragen hoe het nu is met jou? En of het vanzelf is goed gekomen en over het algemeen hoe het gaat nu een jaar bijna verder voor jou

Groetjes
Hi Mariiia,

Rechts is bij mij nooit helemaal bijgetrokken. Dat komt onder andere omdat mijn natuurlijke plooi meer naar boven zit, dan de plooi die toen is gemaakt met het implantaat. Rechts is daardoor nog steeds wat puntig, ‘dubbel gevouwen’ en heeft geen ‘mooie’ ronding onderin. Voor de vergroting was dat wel zo, maar was rechts ook wel al de mindere borst.
Ik heb echter besloten dat te accepteren en geen vervolgoperatie te doen voor eventuele lipofilling. Dr. Kappel zei in Januari dat ze het er gewoon prima vond uitzien.

Daarnaast heb ik zoveel progressie gezien in mn conditie en overall lichamelijke gesteldheid dat dat mij op dit moment meer waard is geworden dan mooie ronde borsten.

Ik ben helaas weer vrijgezel, dus daten vind ik nog wel spannend… maar uiteindelijk zijn het ‘maar’ borsten (dat ik dat ooit zou zeggen) en zal iemand me vast accepteren zoals het is.

En ik ben inderdaad bijna een jaar verder, maar ik merk nog steeds wel kleine veranderingen in mn borsten. Dus wie weet wordt het verschil toch nog wel kleiner.

@Luna dank voor het mailen, deel graag mijn verhaal.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 sep 2024 15:27

Mila17 schreef:
30 sep 2024 13:40
Mariiia schreef:
Hi Mila ,

Groetjes
Hi Mariiia,

Rechts is bij mij nooit helemaal bijgetrokken. Dat komt onder andere omdat mijn natuurlijke plooi meer naar boven zit, dan de plooi die toen is gemaakt met het implantaat. Rechts is daardoor nog steeds wat puntig, ‘dubbel gevouwen’ en heeft geen ‘mooie’ ronding onderin. Voor de vergroting was dat wel zo, maar was rechts ook wel al de mindere borst.
Ik heb echter besloten dat te accepteren en geen vervolgoperatie te doen voor eventuele lipofilling. Dr. Kappel zei in Januari dat ze het er gewoon prima vond uitzien.

Daarnaast heb ik zoveel progressie gezien in mn conditie en overall lichamelijke gesteldheid dat dat mij op dit moment meer waard is geworden dan mooie ronde borsten.

Ik ben helaas weer vrijgezel, dus daten vind ik nog wel spannend… maar uiteindelijk zijn het ‘maar’ borsten (dat ik dat ooit zou zeggen) en zal iemand me vast accepteren zoals het is.

En ik ben inderdaad bijna een jaar verder, maar ik merk nog steeds wel kleine veranderingen in mn borsten. Dus wie weet wordt het verschil toch nog wel kleiner.

@Luna dank voor het mailen, deel graag mijn verhaal.
Ontzettend bedankt voor je reactie, lieve Mila.🙏 Het is zo belangrijk voor vrouwen om ervaringen te horen. Ook langere tijd na de operatie.

Wat fijn dat het stukken beter gaat!🙏 En heel mooi wat je zegt. Een man die je alleen wil voor je borsten heb je niets aan.😉

Liefs!❤️
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”