Onderstaande oproep is van Susana. Ze geeft al langere tijd advies over borstverzorging aan onze vrouwen en behandelt velen in haar praktijk.
"Op 5 oktober geef ik een bijscholing over borstweefselbehandeling en de nazorg na een explantatie van siliconen borstimplantaten. Voor deze gelegenheid ben ik op zoek naar een ervaringsdeskundige die zelf een explantatie heeft ondergaan en die het fijn zou vinden om als model te dienen tijdens de scholing. Je wordt behandeld tijdens de bijscholing en als je wenst krijgt een extra behandeling voor jou inzet.
Ken jij iemand, of heb je zelf interesse om mee te doen? Dan hoor ik het graag! Je kunt contact met mij opnemen via: info@inbalanstotaal.nl.
Wil je meer informatie over mijn werkwijze? Neem dan gerust een kijkje op mijn website: www.inbalanstotaal.nl.
Alvast hartelijk dank voor je hulp en ik kijk uit naar je reactie!"
Uitnodiging voor Bijscholing: Borstweefselbehandeling en Nazorg na Explantatie
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.