TE KOOP: 1x Lipo elastic pak 2x lipo elastic BH PI filling (met gaas)

Zet hier je kleding te koop.
Buck

Ongelezen bericht 28 okt 2024 19:28

Te koop:

Het pak is nog in uitstekende staat. Gat onderin. Maat M (ik draag normaal gesproken XS/S!)

Stukje van de website:

Wanneer draagt u het VB Variant kledingstuk?

Aanbevolen voor gebruik in de eerste fase na plastische chirurgie aan de buik, liposuctie van de buik, rug, billen, bekken, heupen, dijen, knieën en kuiten
Het kledingstuk is geschikt om te dragen na een vaser-lipo in bovengenoemde gebieden
Productomschrijving

De buik is dubbel gevoerd voor optimale compressie
De pijpen lopen tot de enkels en zijn afgewerkt met de clean-cut technologie, zodat de broek niet oprolt of knelt
Aan de voorkant van het kledingstuk zit een sluiting met drie rijen haakjes en oogjes

De BH’s ook in prima staat alleen bij 1 is het labeltje eruit geknipt. Maat 75B en 80B.
Stukje vd website:
Wanneer moet ik een PI filling BH gebruiken?

Geschikt voor gebruik in de eerste fase van postoperatieve zorg na plastische chirurgie van de borst, bij het aanbrengen van eigen vet (borstvergroting met eigen vet, borstombouw met eigen vet, vetoverdracht, vetoverdracht, lipofilling, vettransplantatie)
Product beschrijving

Postoperatieve compressiebeha die speciaal is ontworpen om te gebruiken na ingrepen waarbij eigen lichaamsvet naar de borst(en) wordt getransplanteerd
De cups zijn speciaal ontworpen om overmatige druk op het aangebrachte vet te voorkomen.

Stuur me een PB of reageer hier onder. Bieden maar! hoef er echt niet de hoofdprijs voor. Ben blij als ik er iemand mee kan helpen. Wil je alleen het pak? Alleen de BH? Prima, stuur maar een berichtje!
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”