Pagina 1 van 1

Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 26 feb 2021 10:30
door Dance
Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Liefs🌺

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 26 feb 2021 17:08
door Dorie
Ik heb de vd comfort te koop maat M. Volgens mij lijkt die er heel erg op...

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 27 feb 2021 14:16
door Dance
Dat is volgens mij een kort model Dorie

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 27 feb 2021 16:20
door Dorie
Ze zijn tot over de knie. Ik ben zelf ook aan de boven benen behandeld. Ik heb toen nog na gevraagd bij de arts (dr niessen) of deze pakken prima waren en dat was.... kon toen geen lange op dit forum vinden, vandaar....

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 27 feb 2021 16:24
door Dance
Ik zal even afwachten of er nog mensen zijn die een enkellange variant in de aanbieding hebben 🙂

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 27 feb 2021 16:48
door Dorie
Groot gelijk..je operatie duurt nog even zag ik...

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 27 feb 2021 16:52
door Dance
Ja, dat klopt!
Ik zal dr Niessen ook nog wel even mailen voor de zekerheid. Mag ik vragen welke maat jij normaal hebt?

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 28 feb 2021 10:57
door Dorie
Ja hoor
Ik draag qua bovenkleding maat M. Qua onderkleding eerder een s dan een m. Maar de m pakken waren voor mij prima anders was het met name rond mijn maag streek te strak geweest denk ik.

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 28 feb 2021 10:59
door Dorie
Op de site van lipoelastic heb je maat tabelen staan. Dan kun je je lijf opmeten. Bij mij kwam dus niet alles op m uit, maar je taille was het belangrijkste om aan te houden begreep ik...

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 28 feb 2021 11:00
door Dance
Ah top, hier heb ik wat aan!
Dankjewel😘

Re: Gezocht Lipoelastic VB variant maat S/M

Geplaatst: 01 mar 2021 15:34
door Dance
Hai Dorie! Dit heb ik van Mittsu terug gekregen:
"Wij adviseren eigenlijk altijd de variant tot aan de enkels, dit omdat we veel horen dat de variant tot aan de knie best wel kan afknellen in de knieholte en daarmee dus erg onprettig kan zitten. Het staat je wel vrij om er zelf een keuze in te maken."