Lipoelastic drukpak te koop (onbekend of deze nog te koop staat)

Zet hier je kleding te koop.
Ruby
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2020 13:20

Ongelezen bericht 26 okt 2020 11:48

Hallo meiden :D

Bij deze verkoop ik mijn Lipoelastic drukpak maat L (valt klein) zwart VB variant.

Wanneer draagt u het VB Comfort kledingstuk?
Aanbevolen voor gebruik in de eerste fase na plastische chirurgie aan de buik, liposuctie van de buik, rug, billen, bekken, heupen, dijen en knieën
Het kledingstuk is geschikt om te dragen na een vaser-lipo in bovengenoemde gebieden

Productomschrijving
Postoperatieve compressiebroek voor vrouwen met lange pijpen
Dit kledingstuk is speciaal ontworpen om het lichaam van vrouwen te ondersteunen na een operatie
U kunt dit kledingstuk dragen na plastische chirurgie aan de buik, liposuctie van de buik, rug, billen, heupen, dijen en knieën
Het kledingstuk is ook heel geschikt om te dragen na een vaser-lipo
Het compressiekledingstuk komt tot net onder de borst en heeft een smalle zoom met riempjes waaraan u de afneembare en verstelbare schouderbandjes kunt bevestigen. Dit voorkomt dat het kledingstuk verschuift of oprolt
U kunt de schouderbandjes tussen de borsten of aan de zijkanten van het kledingstuk bevestigen
Het gedeelte rond de buik, dijen en kuiten is versterkt met een dubbele voering voor de juiste compressie
De broekspijpen komen tot de enkels en zijn afgewerkt met een zachte kanten zoom, zodat het kledingstuk niet oprolt of knelt

In het kruis van het kledingstuk zit een hygiënische opening. Zo kunt u gemakkelijk gebruikmaken van het toilet. U kunt uw eigen ondergoed over het kledingstuk dragen

Sluiting
Dit pak is voorzien van haakjes aan de voorzijde zoals een bh. Dit maakt het aantrekken en dragen van het kledingstuk makkelijker en verhoogt het draagcomfort.

Ik heb hem zelf 6 weken lang gedragen na mijn lipofilling. Het pak geeft een fijne steun en is nog in goede staat. Inclusief bijbehorende bandjes en originele verpakking.

Hij kost nieuw €150 en mag weg voor €90,-
Bijlagen
Screenshot_20201022_143106.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”