Sport bh meenemen of niet?

Lees informatie of stel vragen.
Onzeker

Ongelezen bericht 01 sep 2019 11:01

Vrijdag 18 oktober is het eindelijk zover dat dr van Selms mijn protheses zal verwijderen en ook mijn borsten zal liften.
Nu vroeg ik me ineens af in voorbereiding op de operatie of ik zelf een sport bh mee zou moeten nemen of thuis al klaar moet hebben liggen? Wat zijn jullie ervaringen en adviezen hierin?
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Susana

Ongelezen bericht 01 sep 2019 11:04

Hoi Onzeker,
Ik wordt morgen geopereerd en krijg van de Kliniek 2 bh (zelf betaald natuurlijk), ik wilde zelf niet gaan kopen of zoeken, ik neem aan dat ze gebruiken goede bh. Mijn borsten worden ook gelift.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
D-borah

Ongelezen bericht 01 sep 2019 11:26

Onzeker schreef:
01 sep 2019 11:01
Vrijdag 18 oktober is het eindelijk zover dat dr van Selms mijn protheses zal verwijderen en ook mijn borsten zal liften.
Nu vroeg ik me ineens af in voorbereiding op de operatie of ik zelf een sport bh mee zou moeten nemen of thuis al klaar moet hebben liggen? Wat zijn jullie ervaringen en adviezen hierin?
Je hoeft niks mee te nemen, je krijgt na de operatie daar een compressie bh aan. Vraag het anders nog even voor de zekerheid. Je kan zelf wel al een sport bh aanschaffen zodat je kan afwisselen ivm de was. Ik ben nu bijna 4 weken post op en draag nog steeds sport bh’s van de Hema.
- Beauty is only skin deep -
Onzeker

Ongelezen bericht 01 sep 2019 11:40

Thanks dames
D-borah schreef:
01 sep 2019 11:26

Je hoeft niks mee te nemen, je krijgt na de operatie daar een compressie bh aan. Vraag het anders nog even voor de zekerheid. Je kan zelf wel al een sport bh aanschaffen zodat je kan afwisselen ivm de was. Ik ben nu bijna 4 weken post op en draag nog steeds sport bh’s van de Hema.
Ik was ook al aan het kijken bij de Hema, maar dan heb ik moeite met keuzes maken.
Welke is dat goed en welke maat moet ik dan nemen, straks doe ik het verkeerd ppfff🤗

Essi

Ongelezen bericht 01 sep 2019 20:44

Ik ben ook door van Selms geholpen. Was geen lift maar alleen explantatie. B.h niet van huis mee genomen omdat je er daar één krijgt van de kliniek. Ik had precies dezelfde nog in huis. Ik had hem nog van de prothese wissel in de kast liggen. Hele fijne operatie b.h 's.
Maak je over de maat geen zorgen. Ze gaan niet uit van cupmaten of omvang maten. Ik had dezelfde maat na mijn explantatie aan gekregen als die ik in de kast had liggen van na mijn wissel. S, M, of L waar het over gaat.
Succes
Liefs essi
Onzeker

Ongelezen bericht 04 sep 2019 15:57

Essi schreef:
01 sep 2019 20:44
Ik ben ook door van Selms geholpen. Was geen lift maar alleen explantatie. B.h niet van huis mee genomen omdat je er daar één krijgt van de kliniek. Ik had precies dezelfde nog in huis. Ik had hem nog van de prothese wissel in de kast liggen. Hele fijne operatie b.h 's.
Maak je over de maat geen zorgen. Ze gaan niet uit van cupmaten of omvang maten. Ik had dezelfde maat na mijn explantatie aan gekregen als die ik in de kast had liggen van na mijn wissel. S, M, of L waar het over gaat.
Succes
Liefs essi
Ik neem inderdaad ook niks mee en wacht het verder ook maar af. Ik kan het ook totaal niet inschatten en omdat ik grote protheses heb verwacht ik wel een groot verschil straks na de operatie. Is deze operatie bh met voorsluiting?
Gelukkig heb je tegenwoordig ook binnen 24 uur een bestelling in huis :D

Essi

Ongelezen bericht 04 sep 2019 16:47

Onzeker schreef:
04 sep 2019 15:57
Essi schreef:
01 sep 2019 20:44
Succes
Liefs essi
Ik neem inderdaad ook niks mee en wacht het verder ook maar af. Ik kan het ook totaal niet inschatten en omdat ik grote protheses heb verwacht ik wel een groot verschil straks na de operatie. Is deze operatie bh met voorsluiting?
Gelukkig heb je tegenwoordig ook binnen 24 uur een bestelling in huis :D

Ja voor sluiting is het
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen borstlift”