Hallo dames,
Ik ga dit jaar mijn implantaten die ik bijna 15 jaar heb laten verwijderen.
Omdat ik voor de vergroting een kleine A cup had dacht ik eraan om nu voor de lipofilling te gaan om toch iets over te houden.
Tijdens mijn eerste consult vorige week met de pc werd mij verteld dat dit erg prijzig was en dokter van Loenen vertelde mij toen, dat een tepelhof lift oftewel 'donutlift, )(omdat je een cirkeltje huid van +- cm rond je tepel verwijderd) een goed alternatief is.
Mijn vraag is; heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Groetjes,
Juliette
Vraag over Tepelhof lift oftewel "donut" lift
Hoi Juliette,
ik heb vorige week een tepelcorrectie gehad, zoals jij het omschrijft, een cirkel huid om de tepel die verwijderd is. Ik heb net een pleistertje eraf gehaald en het ziet er apart uit. Natuurlijk is de operatie nog maar een week geleden, maar de overgang van de borst naar de tepel is erg abrupt, het ziet er onnatuurlijk uit. Ook ligt de tepel daardoor dieper in de borst. Het moet natuurlijk allemaal nog genezen en het zal even duren totdat alles op zn plek zit, maar zo ziet het er bij mij een week na de operatie uit.
Het zal inderdaad goedkoper zijn dan lipofilling (bij mij werd het zelfs gratis gedaan omdat er tijdens de lipofilling toch wat wachttijd was!) maar het is niet overal even duur. Heb je verder gekeken naar andere chirurgen?
ik heb vorige week een tepelcorrectie gehad, zoals jij het omschrijft, een cirkel huid om de tepel die verwijderd is. Ik heb net een pleistertje eraf gehaald en het ziet er apart uit. Natuurlijk is de operatie nog maar een week geleden, maar de overgang van de borst naar de tepel is erg abrupt, het ziet er onnatuurlijk uit. Ook ligt de tepel daardoor dieper in de borst. Het moet natuurlijk allemaal nog genezen en het zal even duren totdat alles op zn plek zit, maar zo ziet het er bij mij een week na de operatie uit.
Het zal inderdaad goedkoper zijn dan lipofilling (bij mij werd het zelfs gratis gedaan omdat er tijdens de lipofilling toch wat wachttijd was!) maar het is niet overal even duur. Heb je verder gekeken naar andere chirurgen?
-
Hoi Canoli,
Ik hoop dat het nog mooi wegtrekt, staat daar niet iets van 6 weken voor? Volgens mij als alles mooi geneest moet het lijken alsof er een randje om je tepel heen is getatoeëerd zeg maar, verder niet heel opvallend, maar dat is nog even wachten bij jou.
Heb je ook implantaten laten verwijderen? En is valt de mate van lifting/strakheid je wel mee?
Heb jij het ook door pc van Loenen laten doen? Ik lees hier op het forum dat zij erg goed is dus nee, ik heb niet geïnformeerd bij andere pc's.
Ik hoop dat je er tevreden mee zal zijn en ik ben benieuwd naar je ervaring na een week of 6!
Ik hoop dat het nog mooi wegtrekt, staat daar niet iets van 6 weken voor? Volgens mij als alles mooi geneest moet het lijken alsof er een randje om je tepel heen is getatoeëerd zeg maar, verder niet heel opvallend, maar dat is nog even wachten bij jou.
Heb je ook implantaten laten verwijderen? En is valt de mate van lifting/strakheid je wel mee?
Heb jij het ook door pc van Loenen laten doen? Ik lees hier op het forum dat zij erg goed is dus nee, ik heb niet geïnformeerd bij andere pc's.
Ik hoop dat je er tevreden mee zal zijn en ik ben benieuwd naar je ervaring na een week of 6!
Het heeft inderdaad een aantal weken nodig om mooi te genezen, dus het is afwachten! Ikzelf ben geopereerd om een asymmetrie weg te werken, ik heb dus geen ervaring met implantaten en hoe borsten eruit zullen zien na explantatie en een borstlift. Wel was de grote borst heel slap geworden door de jaren heen terwijl de tepel nog steeds erg groot was. Daarom is er bij mij volgens mij vooral huid van de tepelhof verwijderd en nog een stukje huid boven de tepelhof. Er is dus niet veel verwijderd, maar het is echt een stuk strakker geworden. Het is nu veel minder een hangende borst en de tepel is wat omhoog verschoven zodat het bijna op gelijke hoogte met de andere tepel staat, maar ik heb daarvoor ook lipofilling gehad en ik weet niet hoe het eruit had gezien zonder dat extra vet in de borst.