Nieuw

Protheses gekregen na amputatie.
Bever

Ongelezen bericht 18 jul 2024 19:57

Dank je wel voor het hartelijk welkom bij dit forum. Ik zal eerst kijken hoe alles werkt en ik hoop daarna veel info te vinden.
Ik ben drager van het brca-2 gen en heb 8 jaar terug mijn borsten laten verwijderen en daarna siliconen protheses gekregen. Nu ben ik na veel klachten zover dat deze protheses er toch uit moeten. Ik hoop veel aan jullie informatie te hebben zodat ik goede stappen kan zetten. Groetjes Bever
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jul 2024 20:43

Bever schreef:
18 jul 2024 19:57
Dank je wel voor het hartelijk welkom bij dit forum. Ik zal eerst kijken hoe alles werkt en ik hoop daarna veel info te vinden.
Ik ben drager van het brca-2 gen en heb 8 jaar terug mijn borsten laten verwijderen en daarna siliconen protheses gekregen. Nu ben ik na veel klachten zover dat deze protheses er toch uit moeten. Ik hoop veel aan jullie informatie te hebben zodat ik goede stappen kan zetten. Groetjes Bever
Lieve Bever,
Het is zo triest als vrouwen hun borsten laten verwijderen om kanker te voorkomen en dan alsnog ziek worden door die rotdingen. Ik leef met je mee!😢

Ik wens je ontzettend veel sterkte!🙏🍀🌈 Goed dat je besluit ze te verwijderen. Er zijn verschillende mogelijkheden.

Ik verplaats je berichtje nog even naar het andere deel, want hij staat nu onder 'cosmetisch' ipv na amputatie.

Welterusten en tot morgen!

Lieve groetjes,

Luna💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”