Op zoek naar iemand die kan achterhalen of scheur siliconen implantaat door mammo

Stel hier je vragen of deel ervaringen.
Elize1983

Ongelezen bericht 12 nov 2022 11:37

Hallo,

Weet iemand een onderzoeker die kan bepalen of mijn Silimed implantaten gescheurd zijn door de mammo?
Ik heb inmiddels een second opinion gehad van Beer advocaten (ben al sinds juli 2019 aan het procederen) en zij achten alleen kans als ik kan bewijzen dat mijn implantaten niet gescheurd zijn door de mammografie die ik heb ondergaan.
Ik zit nog steeds ziek thuis, klachten zijn hetzelfde gebleven.

Hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.

Liefs Elize
Kaatje61

Ongelezen bericht 12 nov 2022 12:48

Hoi Elize

Ik heb zelf het gevoel gehad dat ik iets voelde knappen bij de mammografie, maar volgens de arts en de laborante kon dat absoluut niet. Ik heb daarna bij Prescan , particulier een mri scan laten maken om te kijken of mijn protheses nog heel waren, en toen is ondekt dat ik links een scheur had. Maar dat geven ze toch nooit toe volgens mij.

Sterkte en succes

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 nov 2022 17:31

Elize1983 schreef: ↑
12 nov 2022 11:37
Hallo,

Weet iemand een onderzoeker die kan bepalen of mijn Silimed implantaten gescheurd zijn door de mammo?
Ik heb inmiddels een second opinion gehad van Beer advocaten (ben al sinds juli 2019 aan het procederen) en zij achten alleen kans als ik kan bewijzen dat mijn implantaten niet gescheurd zijn door de mammografie die ik heb ondergaan.
Ik zit nog steeds ziek thuis, klachten zijn hetzelfde gebleven.

Hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.

Liefs Elize
Lieve Elize,

Normaalgesproken doet de fabrikant dat idd wanneer een vrouw aanspraak wil maken op de garantie. In jouw situatie is dat natuurlijk niet handig. Het is jammer dat we nu niets voor de vrouwen met Silimed kunnen doen.

Ik zal kijken of Marga (onze voorzitter) iets weet. Zij houdt zich meer met deze zaken bezig dan ik. Ik doe vooral de begeleiding van de vrouwen en de problemen waar ze tegenaan lopen.

Ik laat je snel iets weten.

Sterkte me alles! Heel heel erg dat je nog steeds ziek bent. :(

Al mijn liefs, Luna πŸ’–πŸ’žπŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Elize1983

Ongelezen bericht 13 nov 2022 10:10

OkΓ© dankjewel dat je het aan Marga wil vragen! Ja de advocaat vraagt er dus naar. Wel fijn dat ik de siliconen hier nog steeds in een emmer heb liggen. Ze willen dus onderzoek hebben naar hoe de protheses gescheurd zijn. Ze willen de manier van scheuren dus onderzoeken.
Lfs Elize
AA13753E-827B-4C3D-964F-F49D70D70E19.jpeg
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 nov 2022 10:51

13 nov 2022 10:10
OkΓ© dankjewel dat je het aan Marga wil vragen! Ja de advocaat vraagt er dus naar. Wel fijn dat ik de siliconen hier nog steeds in een emmer heb liggen. Ze willen dus onderzoek hebben naar hoe de protheses gescheurd zijn. Ze willen de manier van scheuren dus onderzoeken.
Lfs Elize AA13753E-827B-4C3D-964F-F49D70D70E19.jpeg
Hoi lieverd, ik moet wel zeggen dat het heel moeilijk is om aan te tonen hoe ze gescheurd zijn. En dat het ook heel veel geld zal kosten om dit te laten onderzoeken. Ik wacht nog even op de reactie van Marga, ik had al gemaild, maar ik denk dat er niet veel uitkomt...

Er waren heel veel vrouwen die individuele zaken hebben aangespannen, maar die zijn vaak tot niets uitgelopen. Het is heel erg moeilijk. Ik hoop voor jou en alle vrouwen dat de rechtszaak tegen Allergan gewonnen wordt, want daarna zullen rechtszaken tegen andere farmaceuten volgen. Helaas gaat dit nog wel jaren duren....

Sterkte lieve schat! Ik bewonder je doorzettingskracht!

xxxxjes Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Elize1983

Ongelezen bericht 13 nov 2022 18:10

Dankjewel lieverd πŸ₯°
Ben al zolang bezig… en nog zo ziek dat ik denk ik zo volhardend ben. Laat staan het feit dat ik het gewoon onrechtvaardig vind.
We zullen zien, hoor wel als je wat van Marga vernomen hebt. 😘😘😘😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 nov 2022 12:13

13 nov 2022 18:10
Dankjewel lieverd πŸ₯°
Ben al zolang bezig… en nog zo ziek dat ik denk ik zo volhardend ben. Laat staan het feit dat ik het gewoon onrechtvaardig vind.
Het is heel erg onrechtvaardig!😒
Geldt voor alle gedupeerden. Vrouwen worden echt heel slecht behandeld. Schreeuwen om hulp en behandeling maar worden keihard afgewezen. Triest!

Marga en ik hebben gisteren over wat andere zaken gemaild, maar ze had nog geen antwoord gegeven op de vraag die ik namens jou stelde. Helaas is ze niet zo van het appen. Vanmiddag probeer ik haar te bellen, oke?

😘❀️
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Elize1983

Ongelezen bericht 15 nov 2022 09:08

Luna MKS schreef: ↑
14 nov 2022 12:13
13 nov 2022 18:10
Dankjewel lieverd πŸ₯°
Het is heel erg onrechtvaardig!😒
Geldt voor alle gedupeerden. Vrouwen worden echt heel slecht behandeld. Schreeuwen om hulp en behandeling maar worden keihard afgewezen. Triest!

Marga en ik hebben gisteren over wat andere zaken gemaild, maar ze had nog geen antwoord gegeven op de vraag die ik namens jou stelde. Helaas is ze niet zo van het appen. Vanmiddag probeer ik haar te bellen, oke?

😘❀️
Dankjewel πŸ™πŸΌπŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 nov 2022 09:58

Lieve Elize, ik heb je mijn nummer gemaild. Kijk eventueel ook in je spammap.

πŸ˜˜πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar β€œOnderzoeken”