Hoi allemaal,
Het is alweer even geleden dat ik mijn 2e lipofilling had (5 juni '24).
Ik heb best lang last gehad van gevoelige borsten na de operatie.
Ik vroeg me af of ik alweer een half uur tot een uur plat op mijn buik op een massagetafel kan liggen. De borsten blijven gevoelig als ik even plat op m'n buik lig, maar is dit ook nadelig voor het nieuwe vet?
Liefs xxx
Massage (op buik) na lipofilling
Hoi lieverd, je kunt na zo'n lange tijd prima op de massagetafel liggen. Dat zal je alleen maar goed doen. De borsten kunnen bij sommige vrouwen heel lang gevoelig blijven de eerste paar jaren, maar dat is normaal.Twijfelaartje schreef: ↑29 okt 2024 08:25Hoi allemaal,
Het is alweer even geleden dat ik mijn 2e lipofilling had (5 juni '24).
Ik heb best lang last gehad van gevoelige borsten na de operatie.
Ik vroeg me af of ik alweer een half uur tot een uur plat op mijn buik op een massagetafel kan liggen. De borsten blijven gevoelig als ik even plat op m'n buik lig, maar is dit ook nadelig voor het nieuwe vet?
Liefs xxx
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.