Pagina 1 van 1

Waxen

Geplaatst: 17 dec 2023 07:50
door Buck
Ha allen,

Iemand een idee: ben nu 5 weken PO (explantatie en lipofilling). Ik wil eigenlijk een brazilian wax gaan doen bij een salon. Maar ik dacht ineens: hoe zit dat met bloedvaatjes en herstel en zo. Want wat je niet wil is dat je lichaam teveel moet focussen op dat gebied en daardoor bijv nieuwe bloedvaatjes aan moet maken en daardoor, tja, het gebied van je borsten even ‘vergeet’.

Of is dat een hele vergezochte gedachte haha.

X Buck

Re: Waxen

Geplaatst: 17 dec 2023 08:56
door Marie41
Hi Buck,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien kan je ook voor de optie laseren kiezen. Dat heb ik wel een aantal keer laten doen.

Groetjes Marie

Re: Waxen

Geplaatst: 17 dec 2023 11:12
door Luna MKS
Buck schreef:
17 dec 2023 07:50
Ha allen,

Iemand een idee: ben nu 5 weken PO (explantatie en lipofilling). Ik wil eigenlijk een brazilian wax gaan doen bij een salon. Maar ik dacht ineens: hoe zit dat met bloedvaatjes en herstel en zo. Want wat je niet wil is dat je lichaam teveel moet focussen op dat gebied en daardoor bijv nieuwe bloedvaatjes aan moet maken en daardoor, tja, het gebied van je borsten even ‘vergeet’.

Of is dat een hele vergezochte gedachte haha.

X Buck
Hahaha leuk dat we gewoon lekker kunnen kletsen over deze dingen. Moet echt lachen!😂

Jouw explantatie met lipo is al even geweest dus je kunt het zeker wel doen hoor. Sowieso had het niets uitgemaakt voor de vorming van bloedvaatjes, maar eerder ongemak omdat je al pijn hebt door de operatie.

Ik wens je veel succes!😲

💖LOVE💖 Luna

Re: Waxen

Geplaatst: 18 dec 2023 22:05
door Buck
Hihi ja ik dacht waarom niet hier vragen 🙈
Thanks!

En dat laseren is inderdaad ook een goede optie hoor eht verl verhalen erover!

Re: Waxen

Geplaatst: 19 dec 2023 11:33
door Luna MKS
Buck schreef:
18 dec 2023 22:05
Hihi ja ik dacht waarom niet hier vragen 🙈
Thanks!

En dat laseren is inderdaad ook een goede optie hoor eht verl verhalen erover!
🥰😘