Help! Volgens chirurg (compressie?) BH na lipofilling?
-
Goedenavond dames,
Vandaag zijn bij mij 3 silliconomen verwijderd uit de borst en lymfeklier. Daarna is lipofilling gedaan, in beide borsten weer 250cc.
Van de plastisch chirurg moet ik 4 weken een compressie BH aan. Dit ding zit loei strak. Ik moet echt kracht zetten om hem van voren te sluiten.
Ik mocht geen BH maatje groter van de verpleegkundige want dat zou niets doen.
Ik heb even gegoogeld op het merk: https://www.emdawear.nl/product/carefix ... a/#reviews
Ik heb hem nu stiekem los gedaan...
Naar mijn weten is het juist voor behoud van het vet verstandig om niet te veel druk erop te hebben of zijn de leef regels veranderd?
Liefs xxx
Vandaag zijn bij mij 3 silliconomen verwijderd uit de borst en lymfeklier. Daarna is lipofilling gedaan, in beide borsten weer 250cc.
Van de plastisch chirurg moet ik 4 weken een compressie BH aan. Dit ding zit loei strak. Ik moet echt kracht zetten om hem van voren te sluiten.
Ik mocht geen BH maatje groter van de verpleegkundige want dat zou niets doen.
Ik heb even gegoogeld op het merk: https://www.emdawear.nl/product/carefix ... a/#reviews
Ik heb hem nu stiekem los gedaan...
Naar mijn weten is het juist voor behoud van het vet verstandig om niet te veel druk erop te hebben of zijn de leef regels veranderd?
Liefs xxx
Als hij zo strak zit, is de maat te klein.
Ik zou een maatje groter proberen.
De adviezen bij lipo zijn overigens ongewijzigd, maar jij hebt een lymfeklier laten verwijderen en dan kan er veel vochtophoping ontstaan.
Een beetje losmaken kan geen kwaad. Maar zoek even een betere maat.
Ik ben erg moe, dus sorry dat ik kort reageer.
Liefs!
Ik zou een maatje groter proberen.
De adviezen bij lipo zijn overigens ongewijzigd, maar jij hebt een lymfeklier laten verwijderen en dan kan er veel vochtophoping ontstaan.
Een beetje losmaken kan geen kwaad. Maar zoek even een betere maat.
Ik ben erg moe, dus sorry dat ik kort reageer.
Liefs!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
-
Hey lieve Luna,
Super bedankt voor je snelle reactie!!
Dan laat ik mijn man zo thuis even de bak met alle post operatieve bh's uit het verleden doorspitten. Daar zitten allerlei maten in..
Geen probleem, ben al blij dat je zo snel reageerde!
Veel liefs xx
Dan laat ik mijn man zo thuis even de bak met alle post operatieve bh's uit het verleden doorspitten. Daar zitten allerlei maten in..
Veel liefs xx
Graag gedaan!Twijfelaartje schreef: ↑05 jun 2024 20:09Hey lieve Luna,
Veel liefs xx
Hopelijk heb je iets gevonden. Die bh die je liet zien is wel ideaal, maar dan wel de juiste maat nemen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hoihoi,
Nu een week verder. Het gaat best goed hier! Heb gewoon een stevig topje aan. De chirurg zei er niks van op de nacontrole. De lymfeklier zat naast de borst en is met een nieuwe techniek verwijderd waardoor er geen lekkage van vocht is
Net hielp me m'n man me met aankleden en stootte flink tegen m'n borst aan:( Is dit nadelig voor het vet?
Liefs xx
Nu een week verder. Het gaat best goed hier! Heb gewoon een stevig topje aan. De chirurg zei er niks van op de nacontrole. De lymfeklier zat naast de borst en is met een nieuwe techniek verwijderd waardoor er geen lekkage van vocht is
Net hielp me m'n man me met aankleden en stootte flink tegen m'n borst aan:( Is dit nadelig voor het vet?
Liefs xx
Een sporttopje voor lichte sport is prima.Twijfelaartje schreef: ↑12 jun 2024 22:29Hoihoi,
Liefs xx
Bij harde klappen tegen de borst kunnen soms wel vetcellen afsterven. Zelfs als je geen lipofilling hebt gehad kan er weefsel beschadigen en afsterven. Maar dan moet de klap wel echt keihard zijn geweest met iets dat heel erg hard is. Dat was niet het geval dus maak je niet al te druk. Het vet kan wel tegen een stootje. Alles komt goed hoor!
Fijn dat het al iets beter gaat!
Liefs!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op