Hallo allemaal
Ik sluit me volledig aan bij Marie41.
Ook ik was net zoals jullie heel bang voor het resultaatβ¦ik heb na alle info die hier te lezen was en de vele getuigenissen op instagram vrij snel besloten dat die gifzakken eruit moest en liefst zo snel mogelijk. De puzzel van jarenlange klachten en ellende viel plots razendsnel in mekaar.
Mentaal, lichamelijk en emotioneel was ik een wrak en hoezeer ik die ellende uit mijn lijf wou was het toch een rouwproces want ik had ze immers al bijna 17 jaar, ik kon me nog niet eens meer voorstellen hoe het vroeger was zonder implantaten. Ik was van een A-cup naar C-cup gegaan.
25 oktober ben ik geopereerd en nu na bijna 3 maanden ben ik supergelukkig dat ik terug puur naturel ben! De eerste dagen zijn een beetje raar, dat ga ik zeker niet ontkennen maar bij mij is die knop razendsnel omgezet. Eindelijk terug een warme en zachte boezem.

vooraf waren ze hard, koud en klam

zo mooi om te zien hoe het lichaam hersteld, ik was enorm bang van uitgerekte huid want ik had kapselvorming baker 4 en implantaten waren gewoon naar boven gedrukt door kapselcontratie, ik had deuken maar dat is op een
Paar maanden tijd al mooi bijgetrokken. De operatie zelf is 100% meegevallen. Ik heb enkel een klein beetje hinder gehad van de littekens. Ik heb zelfs geen pijnstiller moeten nemen. Pas op: ik weet wel dat dit niet voor iedereen geldt. Ik wil het zeker niet mooier voorstellen, ieder lichaam is anders en de ene ervaart meer pijn dan de andere.
Afgelopen zomer was ik heel ziek, mijn maag en darmstelsel, lever waren helemaal niet in orde, buiten de vermoeidheid, spier en gewrichtsklachten, hormonale problemen en kan zo nog wel even doorgaan. De eerste weken ging het lichamelijk redelijk goed, na een paar weken kwam er er de welgekende dip. Ik voelde mij gewoon ontgiften. Ik ben al even bij een traditionele Chinese masseur in behandeling, nu 3 maanden na de operatie heb ik bijna geen verstoppingen meer op mijn bloedvaten.
Ik laat mij ook begeleiden bij een causopractor voor mij te ondersteunen met kruiden voor te ontgiften. Er zijn zware metalen, chemicaliΓ«n en een schimmel opgespoord in mijn lichaam. Mijn spijsvertering is inmiddels veeeeeel beter! Ik heb kunnen genieten van de feestdagen! Ik voel mij al een pak beter! Ik ben er nog niet maar heb al hele grote stappen gezet op 3 maanden tijd! Probeer zoveel mogelijk te bewegen: wandelen, lichte krachtoef en veel stretchen.
Eerlijk waar: ik sta voortaan elke dag met een smile in de badkamer, het voelt gewoon enorm goed aan! En dan denk ik dikwijls van wat heb ik jullie toch 17 jaar aangedaan en bedank ik mijn lichaam dat het weer zo een liefdevol werk doet om het zo mooi te laten herstellen, elke dag een massage om terug contact te maken met je eigen borsten helpt ook heel erg vind ik. En ze verkopen zo een leuke comfortabele bralette s bij de action

Chantelle heeft ook heel leuke spulletjes maar dat is wel wat duurder.
Ik hoop dat ik de dames hier een hart mee onder de riem kan steken! Gewoon gaan, jullie zijn enorm dapper en het komt goed ook al voelt dat nu helemaal zo niet aan! Heel veel succes met jullie weg naar een nieuw maar vooral gezond leven!