Wat lief van je Luna. Ik ben best zenuwachtig en ik ben een beetje bang voor de narcose. Ben blij als alles achter de rug is.
Komende operaties en succeswensen 2024
Hi Snoes,
Heel erg bedankt voor je berichtje! Ja ik voel mij gelukkig al iets beter, alleen nog erg verkouden.
Is goed, zal ik doen!
Jullie berichtjes geven mij echt een beetje kracht. Was vanmiddag eventjes verdrietig, omdat ik nu echt afscheid moet nemen van mn boobs. Valt mij toch zwaar, maar ik moet denken aan mn gezondheid...dat is het allerbelangrijkste.
Liefs Marie
Hallo,
Ik ben 22 februari aan de beurt
Explantatie Motiva 340cc + lipofilling.
De operatie zal plaatsvinden in België (AZ Serruys Oostende).
De PC verwacht per borst 150cc te kunnen inbrengen.
Ik kan niet wachten om van die implantaten af te zijn.
Liefs,
Steffie
Ik ben 22 februari aan de beurt
Explantatie Motiva 340cc + lipofilling.
De operatie zal plaatsvinden in België (AZ Serruys Oostende).
De PC verwacht per borst 150cc te kunnen inbrengen.
Ik kan niet wachten om van die implantaten af te zijn.
Liefs,
Steffie
Thinking....
Ik heb je op de lijst gezet! Succes met de laatste loodjes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Hi,
Operatie is achter de rug! Alles is goed gegaan. Mn protheses heb ik in een emmertje naast mij staan en na 23 jaar zijn ze nog heel en zien ze er goed uit!
Ik zal als alles geland is een verslag maken in een nieuw topic.
Liefs Marie
Operatie is achter de rug! Alles is goed gegaan. Mn protheses heb ik in een emmertje naast mij staan en na 23 jaar zijn ze nog heel en zien ze er goed uit!
Ik zal als alles geland is een verslag maken in een nieuw topic.
Liefs Marie
Laatst gewijzigd door Marie41 op 09 feb 2024 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gefeliciteerd met je bevrijding! Fijn dat het achter de rug is!Marie41 schreef: ↑07 feb 2024 16:48Hi,
Ik zal als alles geland is een verslag maken in een nieuw topic. Ik zou eigenlijk niet kijken, maar toch stiekem gekeken en ben best geschrokken. Hoop dat alles nog bij gaat trekken.
Liefs Marie
Herstel maar gauw!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik moet nog ongeveer 2 maanden wachten, maar heb vandaag wel de eerste stap gezet bij de plastisch chirurg. Ik vind het super spannend en ook best dubbel: mijn borsten zijn erg mooi nu, ik heb geen duidelijke klachten en wat overblijft is een krappe a cup. Maar ik kies voor mijn gezondheid en voor rust in mijn hoofd. Fijn jullie verhalen te lezen!
@ Nonie67, ik vind je heel heel erg dapper! Je kunt dit!Nonie67 schreef: ↑07 feb 2024 18:31Ik moet nog ongeveer 2 maanden wachten, maar heb vandaag wel de eerste stap gezet bij de plastisch chirurg. Ik vind het super spannend en ook best dubbel: mijn borsten zijn erg mooi nu, ik heb geen duidelijke klachten en wat overblijft is een krappe a cup. Maar ik kies voor mijn gezondheid en voor rust in mijn hoofd. Fijn jullie verhalen te lezen!
Lieve andere meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes voor Marie. Laten we hier blijven schrijven! De vrouwen hebben elkaar nodig!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Martyy en SteffieM
Heel veel succes morgen!
Voor jullie het weten, is het zo voorbij!
Veel liefs, Luna
Heel veel succes morgen!
Voor jullie het weten, is het zo voorbij!
Veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op