Komende operaties en succeswensen 2024

Deel je operatiedatum.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 mar 2024 18:19

Ingrid80 schreef:
18 mar 2024 15:26
Luna MKS schreef:
14 mar 2024 10:40
Ingrid80 schreef:
14 mar 2024 09:55
Hallo,

Ik ben 16 maart aan de beurt.
Ik word geopereerd door Dr. Kappel.

Ik laat dan ( zodra mogelijk ) wat weten.

Groetjes.
Dat is al snel! Wat fijn voor je! Ik wens je heel heel veel succes met de operatie. Komt helemaal goed. Je bent in GOUDEN HANDEN! 🍀🌻🌈💕😘

Hallo Allemaal,

Operatie 16/3 is voorspoedig gegaan. Weinig last van alles. Pijn heel goed te doen. Drains heb ik vandaag nog.(maandag). Misschien morgen eruit. Ik heb wel nog niet gekeken naar het resultaat. Dit komt nog wel als ik de drains eruit krijg.
Verder voel ik mij goed.

Groetjes
Hé lieve meid, fijn dat alles goed ging!🙏
Herstel maar goed en heel heel veel beterschap!💐

Dikke kus, Luna😘💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 mar 2024 09:47

Lieve Clato en Keetje55, hoe gaat het met jullie? Ik was door de drukte helemaal vergeten nog even succes te wensen!😔
Ik heb het echt zo druk en ga ook steeds over mijn grenzen heen.😢

Hoop dat alles goed ging met jullie! 🙏🌈🍀

Liefs, Luna💖
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Keetje55

Ongelezen bericht 21 mar 2024 12:20

Goedemorgen !
Ik wist evengoed wel dat je heel erg meeleefde hoor !
Gisteren geopereerd . Het is goed gegaan. De chirurg zei dat ze implantaten gezweet hadden , en het kapsel was zo dun dat ze niet alles heeft kunnen verwijderen omdat dat teveel risico gaf op bloedingen van de spier. Ze zei dat ze aan het weefsel kon zien dat mijn lijf er sterk op gereageerd had. De kapsels voor zover ze er uit konden zijn daar voor onderzoek ingestuurd.
De implantaten heb ik meegekregen want die moet ik meenemen naar de VU. Ik had veel pijn gister , heb van alles gekregen . Ze namen het gelukkig heel serieus. Ook op de afdeling nog extra’s gehad. Mijn vorige operatie ( het plaatsen en liften) deed niet zoveel zeer. Vannacht vaak wakker maar evengoed lekker geslapen. Drains liepen nog behoorlijk en morgen kijken we of ze er uit kunnen.
Ondanks dat ik veel pijn en veel medicatie gehad heb was ik hartstikke fris in mijn hoofd . Ik kan me haast niet voorstellen ik dat nu al zou kunnen merken.
Vanochtend al minder pijn, is beheersbaar en het verband is er af gegaan en tot mijn stomme verbazing zijn er een paar keurige flapjes over . Zo blij mee ! Ik weet wel dat t nog gaat veranderen maar ik had gewoon lelijke vellen verwacht.
Daarna bh aan gedaan en ik kon naar huis. Lekker hoor.
Morgen even overleg of de drains er uit kunnen dan moet ik weer even terug.
Ik ben ontzettend opgelucht.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 mar 2024 16:20

Keetje55 schreef:
21 mar 2024 12:20
Goedemorgen !
Ik wist evengoed wel dat je heel erg meeleefde hoor !
Gisteren geopereerd . Het is goed gegaan. De chirurg zei dat ze implantaten gezweet hadden , en het kapsel was zo dun dat ze niet alles heeft kunnen verwijderen omdat dat teveel risico gaf op bloedingen van de spier. Ze zei dat ze aan het weefsel kon zien dat mijn lijf er sterk op gereageerd had. De kapsels voor zover ze er uit konden zijn daar voor onderzoek ingestuurd.
De implantaten heb ik meegekregen want die moet ik meenemen naar de VU. Ik had veel pijn gister , heb van alles gekregen . Ze namen het gelukkig heel serieus. Ook op de afdeling nog extra’s gehad. Mijn vorige operatie ( het plaatsen en liften) deed niet zoveel zeer. Vannacht vaak wakker maar evengoed lekker geslapen. Drains liepen nog behoorlijk en morgen kijken we of ze er uit kunnen.
Ondanks dat ik veel pijn en veel medicatie gehad heb was ik hartstikke fris in mijn hoofd . Ik kan me haast niet voorstellen ik dat nu al zou kunnen merken.
Vanochtend al minder pijn, is beheersbaar en het verband is er af gegaan en tot mijn stomme verbazing zijn er een paar keurige flapjes over . Zo blij mee ! Ik weet wel dat t nog gaat veranderen maar ik had gewoon lelijke vellen verwacht.
Daarna bh aan gedaan en ik kon naar huis. Lekker hoor.
Morgen even overleg of de drains er uit kunnen dan moet ik weer even terug.
Ik ben ontzettend opgelucht.
Wat fijn dat het voorbij is er alles goed ging! Ja, ik had ook behoorlijk veel pijn na de explantatie. Was niet te doen joh. Ik had morfine want ik hield het niet.

Fijn dat de kapsels zijn opgestuurd! 👍

Hopelijk knap je snel op van de operatie en zullen vele klachten ook verminderen. Hoop het zo voor je meis! 🙏

Je hebt het maar geflikt. Alles wat je te doen had thuis en de vergoeding en gedoe met arts enz. Toch geflikt! 💪💪💪

Rust maar lekker uit nu! En heel veel BETERSCHAP! 💐🍀🌈💖😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 06 apr 2024 12:07

Lieve meiden, wie is er in april aan de beurt? Jammer dat dit lijstje niet echt veel meer wordt bijgehouden....
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

RamonaW

Ongelezen bericht 08 apr 2024 10:49

15 april worden mijn implantaten verwijderd door dr Osinga in het Slingeland ziekenhuis vanwege lekkage. 325 cc voor de borstspier inclusief kapsel verwijdering. Groet Ramona
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 apr 2024 12:47

RamonaW schreef:
08 apr 2024 10:49
15 april worden mijn implantaten verwijderd door dr Osinga in het Slingeland ziekenhuis vanwege lekkage. 325 cc voor de borstspier inclusief kapsel verwijdering. Groet Ramona
Fijn dat je wordt verlost van de lekkende implantaten!
Ik heb je op de lijst gezet! Wens je ontzettend veel sterkte en succes met de laatste loodjes!🍀☀️🌈💪
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2024 17:51

Lieve RamonaW, morgen is het jouw dag! Ik wens je heel heel veel succes met de operatie! 🍀🌈✨
Alles komt helemaal goed hoor! 🙏💪

Heel veel liefs, Luna🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 19 apr 2024 10:41

Lieve Phoenix en Rebecca,

Morgen is jullie dag!
848e729b988bd5bc52868c739737fddd002e5e6d.jpg
Heel veel liefs, Luna💖
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jul 2024 08:40

Lieve EvaMentor,

IMG_20240728_083858.jpg

💖 Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

SaskiaEileen24

Ongelezen bericht 29 jul 2024 22:36

Hi Evamentor,

Hoop dat alles goed is gegaan vandaag! Heel veel sterkte en succes met je herstel ❤️🩹
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 aug 2024 15:07

Lieve SaskiaEileen24, ik was je vergeten succes te wensen, sorry!😔 Hoe gaat het met je?

😘❤️ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

SaskiaEileen24

Ongelezen bericht 04 sep 2024 07:29

Hi Luna,

Geeft niet! Ben nu 14 dagen verder , ga zo naar de kliniek om de pleisters te laten verwijderen. Vind dat heel spannend, de hechtingen zijn nog niet helemaal opgelost ook… dus brrrr!
Het gaat goed, heb wel steeds meer last van een enorm gevoelige tepel rechts (en daaronder in mijn borst) en links gaat ook beginnen. Er wordt aangegeven dat dit herstel van de zenuwen kan zijn, dus vervelend maar iig goed dat de zenuwen weer gaan werken denk ik maar.
Op naar zometeen en dan zien hoe het eruit ziet :)
Ben wel heel blij nog steeds met de genomen beslissing, mijn jeuk en netelroos zijn weg en dat is al zo een opluchting!
X Sas
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 sep 2024 10:29

SaskiaEileen24 schreef:
04 sep 2024 07:29
Hi Luna,

Geeft niet! Ben nu 14 dagen verder , ga zo naar de kliniek om de pleisters te laten verwijderen. Vind dat heel spannend, de hechtingen zijn nog niet helemaal opgelost ook… dus brrrr!
Het gaat goed, heb wel steeds meer last van een enorm gevoelige tepel rechts (en daaronder in mijn borst) en links gaat ook beginnen. Er wordt aangegeven dat dit herstel van de zenuwen kan zijn, dus vervelend maar iig goed dat de zenuwen weer gaan werken denk ik maar.
Op naar zometeen en dan zien hoe het eruit ziet :)
Ben wel heel blij nog steeds met de genomen beslissing, mijn jeuk en netelroos zijn weg en dat is al zo een opluchting!
X Sas
Hé lieve meid,

Succes bij de arts! Hopelijk ben je een beetje blij met het resultaat. Het zal steeds beter worden, dus geen zorgen hoor! Laat je even iets weten?

Blij dat er al wat klachten zijn afgenomen.🙏

😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Tassie76

Ongelezen bericht 06 sep 2024 12:08

Mijn operatie datum is bekend 2 oktober worden de protheses verwijderd en tegelijk lipofilling. Kijk er erg naar uit en tel de dagen af. Klachten worden steeds heftiger!
Plaats reactie

Terug naar “Komende operaties en succeswensen”