Komende operaties en succeswensen 2025

Deel je operatiedatum.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2025 19:23

Bibib schreef:
26 jan 2025 18:54
Hi lieve Luna,

Dank je wel voor je lieve berichtje❤️
Ik ga het proberen een beetje los te schudden maar nu het echt morgen is voel ik me toch niet zo sterk als ik dacht dat ik was..Maar het moet gewoon ik wil ervan af! Ik ben deze site ook zo ontzettend dankbaar
Echt waar zooo geweldig voor vrouwen wat een informatie wat een liefde wat een steun..
Zodra ik me okay voel zal ik wat laten horen en foto’s sturen.
Liefs ❤️❤️
Je bent wel sterk, lieve schat. Dat je je nu kwetsbaar voelt is heel begrijpelijk! Maar alles komt echt goed en morgen ben je dankbaar dat je hebt doorgezet.

Weet dat we aan je denken. De kracht van alle vrouwen zit in je.💖🌕💖🌕💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
Tazz1979

Ongelezen bericht 26 jan 2025 21:40

Lieve Bibib,

Heeeeeel veel succes gewenst morgen.
Geen zorgen! Alles komt echt goed.
Ik duim voor een spoedig herstel.
Eindelijk kun je het achter je laten morgen. Jouw dag. Veel sterkte.
Bibib

Ongelezen bericht 26 jan 2025 22:20

Hiii lieve Tazzzz

Liefffff dat je me nog even een berichtje stuurt dank je wel!!!! Doet me heel goed spanningen slaan aan alle kanten om me heen gohhh.
Blij als morgen voorbij is! Ik hou je op de hoogte!
Dikke knuffel
Liefsss
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jan 2025 08:26

Spannende dag Bibi!
We denken aan je!👭👭👭
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Myrthe_

Ongelezen bericht 27 jan 2025 11:15

Bibib schreef:
26 jan 2025 18:50
Hi myrthe,

Wat fijn dat je je al wat beter voelt.
Maar ik snap ook heel goed dat je het ook nog allemaal moeilijk vindt en zwaar! Het is voor jou ook nog maar een week geleden.Zal denk ik ook wel even duren geestelijke en lichamelijk dat het wat gaat afnemen.Super fijn dat je bij je ouders bent en die jou ook steunen hierin heel fijn is dat.
Mijn moeder komt bij mij in huis de eerste dagen en als er wat is heb ik me zusjes en nichtjes die zullen klaar staan,ik merk wel dat je alleen staat omdat niemand snapt hoe het is en wat je voelt dus dat vindt ik wel eens lastig en eenzaam.
Lieverd jij ook nog rustig aan doen en lief zijn voor jezelf ❤️ Als ik me morgen okay voel zal ik een berichtje sturen
Bedankt voor je lieve berichtje, Bibi 💜 Het is fijn dat je dat zegt.
Wat fijn dat je moeder even bij je is een paar dagen na de operatie en gelukkig krijg je wat steun, al weten anderen inderdaad niet precies hoe het is. Rot dat je je hier eenzaam in voelt!
Misschien heb je de operatie al achter de rug en hopelijk kan je nu dan bijkomen van alles💜
Ik hoop dat het een beetje gaat en als je dit leest: heel veel sterkte!
Ik zag dat er meer mensen je succes hadden gewenst: je staat er zeker niet alleen voor 💜
Bibib

Ongelezen bericht 28 jan 2025 07:36

Goedenmorgen lieve meiden,

Het is achter de rug!!!
Ik lag gisterenochtend om 8 uur op de Ok en kwart over 11 was ik weer wakker.
Tot een uur of 15 voelde ik me goed en daarna werdt ik opeens heel beroerd spugen en helemaal niet lekker voelen.De pijn is prima te doen heb alleen paracetamol.Hopenlijk straks me drains eruit en lekker na huis…
Nog in getaped.
Later zal ik van mijn oude borsten en mijn nieuwe eigen borsten sturen
Liefs
Bijlagen
IMG_1474.jpeg
Myrthe_

Ongelezen bericht 28 jan 2025 10:39

Bibib schreef:
28 jan 2025 07:36
Goedenmorgen lieve meiden,

Het is achter de rug!!!
Ik lag gisterenochtend om 8 uur op de Ok en kwart over 11 was ik weer wakker.
Tot een uur of 15 voelde ik me goed en daarna werdt ik opeens heel beroerd spugen en helemaal niet lekker voelen.De pijn is prima te doen heb alleen paracetamol.Hopenlijk straks me drains eruit en lekker na huis…
Nog in getaped.
Later zal ik van mijn oude borsten en mijn nieuwe eigen borsten sturen
Liefs
Wat fijn dat je het achter de rug hebt! 🥳
En goed om te lezen dat alles goed is gegaan.
Nu maar lekker bijkomen💜
Myrthe_

Ongelezen bericht 06 feb 2025 10:11

Ik wilde heel even een update geven. Ik heb de eerste controle gehad en alles is helemaal in orde en mooi aan het genezen.
Ik heb nog steeds wel erg veel moeite met dat het er zo anders uitziet, maar de plastisch chirurg kon me geruststellen dat dat nog wat bijtrekt.

Ik ben erg blij dat ik voor dr. Ishaque heb gekozen, want alles verloopt heel prettig. Vanaf het begin komt hij heel vriendelijk en kundig over en hij neemt de risico's van implantaten serieus.
Afgelopen afspraak heeft hij me ook echt gerustgesteld, waardoor ik me toch een stuk beter voelde toen ik naar huis ging.
Het leek me handig om even te delen voor anderen die opzoek zijn naar een PC, want ik kan hem echt aanraden.
(Overigens zou ik de andere PC bij Acibadem, dr. Jairath, niet aanraden.)

Hopelijk heeft iemand hier iets aan c:
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 feb 2025 11:01

Myrthe_ schreef:
06 feb 2025 10:11
Ik wilde heel even een update geven. Ik heb de eerste controle gehad en alles is helemaal in orde en mooi aan het genezen.
Ik heb nog steeds wel erg veel moeite met dat het er zo anders uitziet, maar de plastisch chirurg kon me geruststellen dat dat nog wat bijtrekt.

Ik ben erg blij dat ik voor dr. Ishaque heb gekozen, want alles verloopt heel prettig. Vanaf het begin komt hij heel vriendelijk en kundig over en hij neemt de risico's van implantaten serieus.
Afgelopen afspraak heeft hij me ook echt gerustgesteld, waardoor ik me toch een stuk beter voelde toen ik naar huis ging.
Het leek me handig om even te delen voor anderen die opzoek zijn naar een PC, want ik kan hem echt aanraden.
(Overigens zou ik de andere PC bij Acibadem, dr. Jairath, niet aanraden.)

Hopelijk heeft iemand hier iets aan c:
Blij om te horen dat het goed gaat naar omstandigheden.🙏 Snap wel dat je nog moeite hebt met hoe het er uitziet. Geef jezelf tijd lieverd.

Dankjewel voor de ervaringen over de artsen. Heel belangrijk voor de vrouwen!🙏

Heel veel liefs, Luna💖
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Komende operaties en succeswensen”