Lijst met explantatie chirurgen in Nederland

Een lijst met goede chirurgen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 apr 2018 10:47

>> Document met namen van artsen.

Als een arts niet op onze lijst met chirurgen in Nederland of België voorkomt of op dit formulier, kun je ervan uit gaan dat daar geen ervaringen over op het forum zijn.

Artsen in Nederland

* Dokter Kappel, Dr Kappel instituut, Zwolle
Dr. Rita Kappel was de eerste plastisch chirurg in Nederland die de systemische klachten door siliconen serieus nam. En dit naar buiten bracht. Al in 2004 werd ze uitgenodigd voor het tv programma van Andries Knevel en ze vertelde daarin dat ze merkte dat sommige vrouwen met siliconen implantaten een typisch ziektebeeld hadden ontwikkeld. Ze heeft meer dan 20 jaar lang een eenzame strijd gevoerd om het siliconen vraagstuk op de kaart te zetten. Door haar ging het balletje in Nederland rollen en kwam er steeds meer bewustwording bij de vrouwen en bij andere artsen. Lees hier meer over de onderzoeken die ze heeft gedaan en de uitzendingen waarin ze werd geïnterviewd.

Haar praktijk zit in Zwolle, maar ze opereert in Amersfoort.
Ze is de enige plastisch chirurg in Nederland die geen siliconen borstimplantaten bij vrouwen plaatst, omdat ze de schadelijkheid ervan onderkent. Ze plaats ook geen monobloc implantaten meer, omdat er steeds meer vrouwen met klachten kwamen.
Dr. Kappel heeft heel veel ervaring met lipofilling, ook bij zeer slanke vrouwen. Ze heeft tevens een nieuwe methode ontwikkeld voor vrouwen die bijna geen eigen vet hebben.
Ze is naast plastisch chirurg health coach en heeft veel kennis over voeding en supplementen om ontstekingen te remmen/verminderen.

:!: Als je haar praktijk belt en ze is niet aanwezig, altijd je naam en nummer inspreken, zodat ze je z.s.m. terug kan bellen.
Dr. Kappel Instituut
Willemskade 14
8011 AD Zwolle
038-4225755

Operatie locatie:
Kliniek Weightworks
Ruimtevaart 50
3824 MX Amersfoort

Dr. Kappel verwijdert kapsels en plaatst drains om resten zoveel mogelijk af te voeren.

:!: Dr. Rita Kappel heeft sinds vorig jaar 2 zeer ervaren borstchirurgen in dienst die dezelfde werkwijze hebben en volgens dezelfde filosofie werken. Ze halen ook kapsel weg en plaatsen drains en bespreken alles na OK met de patiënt. Ze zullen ook consulten gaan doen.
Hierbij informatie op de website: https://www.drkappel.nl/
Helemaal onderaan zie je de artsen staan. Dr. Jaap de Vries en dr. Irene Grossman

🥇Dokter Kappel verdient een ereplek na alle jaren hard gestreden te hebben voor vrouwen zoals wij!

* Dokter Niessen / Mittsu Institute
* Dokter Visser :!: LET OP! Bij de Arenborghoeve worden operaties nooit vergoed! Of dat inmiddels is aangepast weten we niet.
* Dokter van Selms
* Dokter Hulst van der
* Dokter Buncamper (werkt tegenwoordig alleen nog in België)
* Dokter Huizinga
* Dokter van Loenen is naar Medisch Centrum Bloemendaal
* Dokter Schiettecatte, Kliniek Veldhoven
* Dokter van Rijssen, ISALA ziekenhuis
* Dokter Overgoor
* Dokter van Turnhout
* Winters
* Dokter Ritt
* Dokter Lichtenegger
* Dokter Nio
* Laban
* Dokter P. Roossink
* Dokter van de Kar
* Dokter Kemler
* Koopman
* Dokter van Adrichem
* Dokter Wiebren van den Berg
* Dokter Hoefkens
*Dokter Kingma
* Dokter Borg Bravisziekenhuis
* Dokter van Engeland Bergmann Clinics
* Dokter Luijendijk Diakonesse ziekenhuis en de Bergman Kliniek
* Dokter Michels van het Viecuri (ziekenhuis Venlo)
*Dokter Rooijens in het Ter Gooi ziekenhuis
*Dokter Kolkman (amphia Breda)
* Verduyn van Bergman clinics en LUMC ziekenhuis
*Koopman Bergman clinics
*Dokter Van der Weij, Boerhaave kliniek
*Dokter Braam, Park medisch Centrum in Rotterdam
* Dokter Schietekatte
* J.F.M. Temming van St Jans Gasthuis (SJG) in Weert
* Dokter Goceroglu
* Dokter M de With
* Dokter Krabbe in Drachten
* Dokter Moerman van het OLVG

:!: In dit deel zie je de operatiedatum lijsten van 2019, 2020, 2021 en 2022 en daar kun je ook vele namen van artsen zien: viewforum.php?f=216
Ga altijd naar de laatste pagina van het topic voor de meest uitgebreide lijst.

Lijst NVPC
Op deze pagina van de NVPC kun een arts, ziekenhuis of kliniek bij jou in de buurt zoeken.
Om snel geholpen te worden, kun je meerdere klinieken of ziekenhuizen bellen en vragen naar de wachttijden.
Ga je bij een arts langs, bereid je dan heel goed voor op het consult.
Meteen na het eerste consult zul je een beeld van de arts hebben.
Volg je intuïtie en blijf niet bij een arts waar je je niet prettig bij voelt.
Of bij een arts die je niet tegemoet komt in je wensen, zoals het verwijderen van kapsels en/of het meekrijgen van de protheses.

Ervaringen
Zie hier welk cijfer verschillende artsen van hun patiënten krijgen.
De lijst staat op alfabetische volgorde en wordt continu bijgewerkt. 1=Goed 2=Gemiddeld 3=Slecht
Let op: het laden duurt erg lang op de telefoon! Beter bekijk je dit op je pc. Het is de moeite waard om te kijken, zodat je een indicatie hebt van ervaringen van andere dames.
:!: Het gaat om persoonlijke ervaringen, wat niets zegt over de kwaliteit van de werkzaamheden van de artsen!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 apr 2019 12:17

Lieve dames,

Zouden jullie even willen kijken of de arts die je opereerde hier tussen staat. Zo niet, wil je dat dan even doorgeven, dan zet ik hem of haar er bij.

Dank je wel!

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Cejaba

Ongelezen bericht 20 mei 2019 17:38

Hoi,

Ik ben onlangs bij dr. Lichtenegger (werkzaam bij Bergman Hilversum) op consult geweest. Zij kwam op mij erg professioneel en kundig over, en nam mijn klachten zeer serieus. Ik kreeg een erg goed gevoel bij haar. Ze is bereid En Bloc te opereren en indien dit niet lukt, zoveel mogelijk kapsel weg te halen.
wilmaatje

Ongelezen bericht 08 jun 2019 11:31

Hoi dames

Iemand ervaring met dr. A.L. van Rijssen in het Isala Zwolle??
exploitatie, doet zij ook kapsel verwijderen en lipofilling??
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jun 2019 13:17

wilmaatje schreef:
08 jun 2019 11:31
Hoi dames

Iemand ervaring met dr. A.L. van Rijssen in het Isala Zwolle??
exploitatie, doet zij ook kapsel verwijderen en lipofilling??
Dit is een lieve vrouw die klachten erkent volgens 2 van onze leden. Angelique en bvin2006 zijn door haar geopereerd meen ik. Ik weet niet hoe goed ze met lipofilling is en hoe het bij haar met kapsels zit :roll:
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jun 2019 15:54

Lieve Wilma,

Als aanvulling op je pb met de vraag over lipofilling artsen hier nog een lijsje waar je misschien wat mee kunt: https://www.thebreasttrial.com/onderzoeksteam/

Dit zijn artsen die dus ook veel ervaring hebben met lipofilling. En zoals ik al aangaf is dr. van der Hulst ook een hele goede.

Ik zet het bericht even hier, zodat anderen er wat aan hebben. Maar ik zal deze berichten wel gaan afsplitsen en bij lipofilling zetten. Voor nu laat ik het even hier, zodat je het kunt vinden ;)

KUS!!! :D
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2019 10:57

Zojuist dr. Huizinga toegevoegd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Lady Purple

Ongelezen bericht 21 aug 2019 23:00

Luna schreef:
26 jun 2019 10:57
Hallo Luna,

Mag ik vragen wie ervaring met haar heeft? Aangezien zij verbonden is aan het MCL Leeuwarden, bij mij het dichtstbijzijnde. 😉

Groetjes Dorothée
Maaike5581

Ongelezen bericht 21 aug 2019 23:14

Dokter de Blecourt.
Norse man maar eerlijk en zeer reëel.
Nam mijn klachten serieus en gaf zelf ook advies absoluut geen nieuwe implantaten te plaatsen, ook geen monobloc.
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 aug 2019 08:18

Lady Purple schreef:
21 aug 2019 23:00
Luna schreef:
26 jun 2019 10:57
Hallo Luna,

Mag ik vragen wie ervaring met haar heeft? Aangezien zij verbonden is aan het MCL Leeuwarden, bij mij het dichtstbijzijnde. 😉

Groetjes Dorothée
Ik geloof dat dit een dame was waar ik via de mail contact mee had. Haar verhaal staat dus niet op het forum. Ze stuurde mij een bericht om te laten weten wat ze tevreden was over de arts.
Ik zou gewoon een afspraak maken en dan je eigen gevoel volgen. Bereid het gesprek voor door het topic over de voorbereiding voor een consult hierover te lezen. Zie belangrijkste vragen en antwoorden topic.

Fijne dag!😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 22 aug 2019 08:22

Maaike5581 schreef:
21 aug 2019 23:14
Dokter de Blecourt.
Norse man maar eerlijk en zeer reëel.
Nam mijn klachten serieus en gaf zelf ook advies absoluut geen nieuwe implantaten te plaatsen, ook geen monobloc.
Dank je Maaike!😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

gazelle

Ongelezen bericht 10 sep 2019 18:36

Wat is en BLOc opereren?

Gazelle
Essi

Ongelezen bericht 10 sep 2019 19:08

CTP

Ongelezen bericht 06 okt 2019 22:30

Hoi dames,
Iemand ervaring met Plastisch chirurg dr. Sreetharan, V. in het Meander Medisch Centrum Amersfoort ??
m.v.g. Claudia.
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 okt 2019 10:12

CTP schreef:
06 okt 2019 22:30
Hoi dames,
Iemand ervaring met Plastisch chirurg dr. Sreetharan, V. in het Meander Medisch Centrum Amersfoort ??
m.v.g. Claudia.
Hoi Claudia, helaas komt deze naam mij niet bekend voor. Onze dames zijn nog niet door hem geopereerd, ook niet de dames die geen lid van het forum zijn.

Ik zou gewoon naar het gesprek gaan en dan kijken hoe het voelt. Bereid je voor door dit topic: viewtopic.php?t=182 te lezen.

🤗
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”