Lijst met explantatie chirurgen in Nederland

Een lijst met goede chirurgen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 okt 2020 18:58

Lieve Kelly,

Ik heb jouw minder goede ervaring met dr. huup hier gezet: viewtopic.php?f=78&t=3181

Liefs en fijn weekend, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 dec 2020 17:00

Lieve meiden, we willen even laten weten, dat als je je laat opereren door dr. Linda Visser in de Arenborghoeve, je de operatie nooit vergoed krijgt. Zelfs niet bij scheur of baker 4.

We hebben ontdekt dat de kliniek geen vereiste AGB code heeft en dit is een vereiste van zorgverzekeraars om een behandeling te kunnen vergoeden.

Dr. Linda Visser is een prima, kundige arts, die veel ervaring heeft met explantaties, maar als jouw situatie recht geeft op vergoeding en jij deze ook wilt krijgen, is dat dus bij haar helaas niet mogelijk...

Ik wil met dit bericht niet de arts benadelen, maar moet dit wel eerlijk tegen de vrouwen zeggen. Daar hebben ze recht op.

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Lala

Ongelezen bericht 23 dec 2020 14:38

Dr Verduyn van Bergman clinics en LUMC ziekenhuis heeft mij geholpen 17-12.
Is erg geduldig en vriendelijk.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 dec 2020 12:09

Lala schreef:
23 dec 2020 14:38
Dr Verduyn van Bergman clinics en LUMC ziekenhuis heeft mij geholpen 17-12.
Is erg geduldig en vriendelijk.
Wat fijn, dank je voor het doorgeven!

Ik zet hem op de lijst :D
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Wijntje

Ongelezen bericht 13 jan 2021 23:24

Mijn borstvergroting van jaren geleden en onlangs mijn explantatie + volledige kapselverwijdering zijn beide gedaan door dokter Edwin van Onselen - ACCZ A klinieken.

Ten alle tijden respectvolle bejegening, alles is bespreekbaar, denkt echt met je mee qua voor- en nadelen (mocht je nog niet zeker zijn over je besluit), eerlijk over wat wel/niet haalbaar is en een mooier resultaat dan ik had verwacht..
Goede nazorg, zelfs op oudjaarsavond had ik hem direct aan de telefoon voor een overleg.
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 mar 2021 14:50

Even deze quoten.
Lala schreef:
17 mar 2021 22:08
Ik heb wel goeie dingen over Koopman gehoord.
Hij had een erg volle agenda iig😄
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

SaskiaH

Ongelezen bericht 20 apr 2021 19:11

Luna heel erg bedankt voor de verwijzing naar deze lijst, dr Goossens staat er niet bij , wat mij nog meer bevestigd niet bij hem te blijven als ik straks de uitslag krijg van de mri en hopelijk punctie.

Saskia
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 apr 2021 20:52

SaskiaH schreef:
20 apr 2021 19:11
Luna heel erg bedankt voor de verwijzing naar deze lijst, dr Goossens staat er niet bij , wat mij nog meer bevestigd niet bij hem te blijven als ik straks de uitslag krijg van de mri en hopelijk punctie.

Saskia
Dat begrijp ik. Ik schrok van je profiel bij je aanmelding.
Heb echt met je te doen!😔

Er moet wel echt een punctie gedaan worden hoor.
Ik vrees dat ze er gewoon uit moeten, ze maken je echt ziek...

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!🙏

Al mijn liefs, Luna❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Sascha92

Ongelezen bericht 15 aug 2021 11:13

Woow wat een handige lijst! Heeft iemand ervaring met drs Braam van Park medisch Centrum in Rotterdam?
Kimberley33

Ongelezen bericht 07 sep 2021 22:41

Het verbaasd mijn dat de Boerhaave kliniek er niet tussen staat en dr Van der Weij. Op andere forums lees ik er veel over en ook de kliniek schijnt geweldig te zijn….ik wacht nog even af of er vanuit hier ook echt goede recensies zijn, anders toch maar eens verder kijken
Inge

Ongelezen bericht 03 jan 2022 12:32

Heeft iemand ervaringen met dr Bauland van de Bauland kliniek in Mill? Hij heeft in 2009 mijn wissel uitgevoerd en ik was heel erg tevreden over zijn kundigheid en de kliniek (toen nog ViaSana)
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jan 2022 12:30

Lieve meiden, er komen steeds meer chirurgen waar vrouwen goede ervaringen bij hebben. Het lijstje is niet up to date.
Mocht jouw chirurg er niet tussen staan, laat het even weten, dan zet ik hem er bij.

Dank je! 😘💞
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jan 2022 13:50

Onderstaande ervaring kwam via de mail binnen👇
Drs. J.F.M. Temming van St Jans Gasthuis (SJG) in Weert toevoegen aan jullie lijst: Hij neemt je wél serieus, legt alles heel goed uit en is gewoon beleefd. Een heel lieve zorgzame man! Ook hij legt het belang van het verwijderen van de kapsels uit. Hij neemt echt de tijd voor je.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jan 2022 14:41

Heb in het eerste bericht nog even iets toegevoegd. Zie :!:
Dat ik daar niet eerder aan dacht😂
Zal binnenkort de namen die daar voorkomen toevoegen aan onze lijst😉
:!: In dit deel zie je de operatiedatum lijsten van 2019, 2020, 2021 en 2022 en daar kun je ook vele namen van artsen zien: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=216
Ga altijd naar de laatste pagina van het topic voor de meest uitgebreide lijst.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Kaatje 2

Ongelezen bericht 31 mar 2022 13:00

Hoi,

Ik ben geopereerd (prothesen verwijderen met lipofilling) door Dr Wijnberg in SK in Mill. Prima geholpen daar! Resultaat nog even afwachten (ik ben nog geen week po) maar tot nu toe tevreden over de behandeling. Hij heeft ook ooit mijn complicatie die veroorzaakt was door Dr van der Weij, voor zover dat lukte mooi opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”