Luna schreef: ↑22 dec 2019 14:29
Sammie schreef: ↑21 dec 2019 23:29
Maaike5581 schreef: ↑21 aug 2019 23:14
Dokter de Blecourt.
Norse man maar eerlijk en zeer reëel.
Nam mijn klachten serieus en gaf zelf ook advies absoluut geen nieuwe implantaten te plaatsen, ook geen monobloc.
Hoi
Ik schrok ineens tien ik dit las
Deze pc heeft 3.5 jaar geleden mijn protheses geplaatst. Allergan natrelle plus. Ik was erg tevreden hoor. Een heel kundige man. Nu denk ik, misschien wist hij het niet. Ik twijfel of ik de kliniek moet contacten ja of nee.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik neem hem opzich niks kwalijk maar hij beloofde mij een hele hoop en ik ben nu toch best wel heel erg ziek. En eigenlijk al 2 jaar dus al heel snel nadat ik ze had.
Zou je mij meer willen vertellen over je explantatie ervaring?
Dankjewel
X Sammie
Lieve Sammie,
Zo zie je maar hoe persoonsgebonden ervaringen bij artsen zijn en dat vrouwen niet te snel moeten afgaan op wat anderen vonden.
Ik ben van mening dat iedere arts een kans verdient en dat je pas een mening kan vormen als je de arts hebt bezocht.
De meeste artsen uit onze lijst erkenden niet. "Erkenning" is iets van de afgelopen jaren na het onderzoek in het VU en het onderzoek van het RIVM.
Erkenning staat tussen haakjes, want de meeste pc's gebruiken nog steeds siliconen. Toch staan ze niet ongevoelig tegenover klachten van vrouwen en dat is al heel wat! Dus ik ben er heel erg blij mee. Maar goed, je kunt je dan afvragen, wat is de reden? Wat schuilt erachter? Ik geloof wel dat er een hoop bij zitten die echt begaan zijn met de vrouwen en ook echt wel inzien dat er iets aan de hand moet zijn. Aan de andere kant is er een groep, die geld ruikt. Dat zul je altijd houden helaas.
Volg altijd je eigen intuïtie, vertrouw erop dat die jou op de juiste plek brengt, dan komt alles altijd goed hoor!
Succes, ook voor de rest van de zoekenden!!!
X Luna
Dankjewel voor je reactie Luna. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed op mijn intuïtie vertrouw op het moment. Die heeft me na 20 jaar twijfelen of ik een bv wilde, eindelijk besloten om het te doen, nu zo ziek gemaakt. En nu moet ik wachten en kiezen wat ik ga doen.
Ik vraag me af of er wel eens iemand is terug gegaan naar de pc die ze heeft geplaatst. Want nogmaals, ik was heel tevreden over deze arts. Ik heb lang gezocht voordat ik bij hem kwam.
Voor de explantatie wil ik iemand kiezen die ervaren is met klachten, heftige lichamelijk, door de regulieren artsen onbegrepen klachten.
Even een vraagje, ik wordt , hopelijk snel , door mijn internist onderzocht aan de hand van het protocol van dr Nanayakkara. Maar ik krijg steeds meer klachten, pijnen, en nu ook pijn en steken in mijn rechter borst. Moet ik nu wachten op de internist of zal ik al opzoek gaan naar een pc voor de explantatie en vast een afspraak maken. Ben ik mezelf aan het gek maken en ongeduldig of moet ik eerst de internist afwachten. En ik wil de pc die het meest ervaring heeft met zoveel lichamelijke klachten van de siliconen, ook al zegt iedereen om me heen dat ik dat nog niet zeker weet.