Lijst met explantatie chirurgen in Nederland

Een lijst met goede chirurgen.
CTP

Ongelezen bericht 09 okt 2019 12:48

Luna schreef:
07 okt 2019 10:12
CTP schreef:
06 okt 2019 22:30
Hoi dames,
Iemand ervaring met Plastisch chirurg dr. Sreetharan, V. in het Meander Medisch Centrum Amersfoort ??
m.v.g. Claudia.
Hoi Claudia, helaas komt deze naam mij niet bekend voor. Onze dames zijn nog niet door hem geopereerd, ook niet de dames die geen lid van het forum zijn.

Ik zou gewoon naar het gesprek gaan en dan kijken hoe het voelt. Bereid je voor door dit topic: viewtopic.php?t=182 te lezen.

🤗
Bedankt Luna!
Ik heb ook een afspraak met dr. F. Lichtenegger. Zij is al bekend, en zij staat ook in jou lijst.
Mvg, Claudia.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2019 13:38

Ok, goed zo CTP!👍

Voor de volledigheid zet ik onderstaande nog even hier. Bedoelt voor dames met vragen over een bepaalde arts.

:!: Als een arts niet in onze lijst met chirurgen in Nederland of België voorkomt of op dit formulier, of niet vindbaar is via de zoekbalk, kun je ervan uit gaan dat daar geen ervaringen over zijn.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
Sammie

Ongelezen bericht 21 dec 2019 23:29

Maaike5581 schreef:
21 aug 2019 23:14
Dokter de Blecourt.
Norse man maar eerlijk en zeer reëel.
Nam mijn klachten serieus en gaf zelf ook advies absoluut geen nieuwe implantaten te plaatsen, ook geen monobloc.
Hoi
Ik schrok ineens tien ik dit las
Deze pc heeft 3.5 jaar geleden mijn protheses geplaatst. Allergan natrelle plus. Ik was erg tevreden hoor. Een heel kundige man. Nu denk ik, misschien wist hij het niet. Ik twijfel of ik de kliniek moet contacten ja of nee.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik neem hem opzich niks kwalijk maar hij beloofde mij een hele hoop en ik ben nu toch best wel heel erg ziek. En eigenlijk al 2 jaar dus al heel snel nadat ik ze had.
Zou je mij meer willen vertellen over je explantatie ervaring?
Dankjewel
X Sammie
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 dec 2019 14:29

Sammie schreef:
21 dec 2019 23:29
Maaike5581 schreef:
Dokter de Blecourt.
Nam mijn klachten serieus en gaf zelf ook advies absoluut geen nieuwe implantaten te plaatsen, ook geen monobloc.
Hoi
Deze pc heeft 3.5 jaar geleden mijn protheses geplaatst. Allergan natrelle plus. Ik was erg tevreden hoor. Een heel kundige man. Nu denk ik, misschien wist hij het niet. Ik twijfel of ik de kliniek moet contacten ja of nee.
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik neem hem opzich niks kwalijk maar hij beloofde mij een hele hoop en ik ben nu toch best wel heel erg ziek. En eigenlijk al 2 jaar dus al heel snel nadat ik ze had.
Dankjewel
X Sammie
Lieve Sammie,

Zo zie je maar hoe persoonsgebonden ervaringen bij artsen zijn en dat vrouwen niet te snel moeten afgaan op wat anderen vonden.
Ik ben van mening dat iedere arts een kans verdient en dat je pas een mening kan vormen als je de arts hebt bezocht.
De meeste artsen uit onze lijst erkenden niet. "Erkenning" is iets van de afgelopen jaren na het onderzoek in het VU en het onderzoek van het RIVM.
Erkenning staat tussen haakjes, want de meeste pc's gebruiken nog steeds siliconen. Toch staan ze niet ongevoelig tegenover klachten van vrouwen en dat is al heel wat! Dus ik ben er heel erg blij mee. Maar goed, je kunt je dan afvragen, wat is de reden? Wat schuilt erachter? Ik geloof wel dat er een hoop bij zitten die echt begaan zijn met de vrouwen en ook echt wel inzien dat er iets aan de hand moet zijn. Aan de andere kant is er een groep, die geld ruikt. Dat zul je altijd houden helaas.
Volg altijd je eigen intuïtie, vertrouw erop dat die jou op de juiste plek brengt, dan komt alles altijd goed hoor!

Succes, ook voor de rest van de zoekenden!!!

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Sammie

Ongelezen bericht 22 dec 2019 15:56

Luna schreef:
22 dec 2019 14:29
Sammie schreef:
21 dec 2019 23:29
Maaike5581 schreef:
Dokter de Blecourt.
Hoi
Dankjewel
X Sammie
Lieve Sammie,

Zo zie je maar hoe persoonsgebonden ervaringen bij artsen zijn en dat vrouwen niet te snel moeten afgaan op wat anderen vonden.
Ik ben van mening dat iedere arts een kans verdient en dat je pas een mening kan vormen als je de arts hebt bezocht.
De meeste artsen uit onze lijst erkenden niet. "Erkenning" is iets van de afgelopen jaren na het onderzoek in het VU en het onderzoek van het RIVM.
Erkenning staat tussen haakjes, want de meeste pc's gebruiken nog steeds siliconen. Toch staan ze niet ongevoelig tegenover klachten van vrouwen en dat is al heel wat! Dus ik ben er heel erg blij mee. Maar goed, je kunt je dan afvragen, wat is de reden? Wat schuilt erachter? Ik geloof wel dat er een hoop bij zitten die echt begaan zijn met de vrouwen en ook echt wel inzien dat er iets aan de hand moet zijn. Aan de andere kant is er een groep, die geld ruikt. Dat zul je altijd houden helaas.
Volg altijd je eigen intuïtie, vertrouw erop dat die jou op de juiste plek brengt, dan komt alles altijd goed hoor!

Succes, ook voor de rest van de zoekenden!!!

X Luna
Dankjewel voor je reactie Luna. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed op mijn intuïtie vertrouw op het moment. Die heeft me na 20 jaar twijfelen of ik een bv wilde, eindelijk besloten om het te doen, nu zo ziek gemaakt. En nu moet ik wachten en kiezen wat ik ga doen.
Ik vraag me af of er wel eens iemand is terug gegaan naar de pc die ze heeft geplaatst. Want nogmaals, ik was heel tevreden over deze arts. Ik heb lang gezocht voordat ik bij hem kwam.

Voor de explantatie wil ik iemand kiezen die ervaren is met klachten, heftige lichamelijk, door de regulieren artsen onbegrepen klachten.
Even een vraagje, ik wordt , hopelijk snel , door mijn internist onderzocht aan de hand van het protocol van dr Nanayakkara. Maar ik krijg steeds meer klachten, pijnen, en nu ook pijn en steken in mijn rechter borst. Moet ik nu wachten op de internist of zal ik al opzoek gaan naar een pc voor de explantatie en vast een afspraak maken. Ben ik mezelf aan het gek maken en ongeduldig of moet ik eerst de internist afwachten. En ik wil de pc die het meest ervaring heeft met zoveel lichamelijke klachten van de siliconen, ook al zegt iedereen om me heen dat ik dat nog niet zeker weet.
Essi

Ongelezen bericht 22 dec 2019 19:48

Sammie,
Ik heb ook weer mijn eigen ervaring. Net als wat Luna zegt, iedereen beleefd het op zijn/haar eigen manier.
Mijn bv bij deze arts gehad en ook mijn wissel ivm lekkage. Helaas toen ik met klachten kwam, is dit van tafel geschoven. Voelde me niet gehoord.
Voor mij was het duidelijk, zeer kundige arts máár voor mijn explantatie toch naar een andere arts gegaan.
Succes en liefs essi
Sammie

Ongelezen bericht 23 dec 2019 07:29

Essi schreef:
22 dec 2019 19:48
Sammie,
Ik heb ook weer mijn eigen ervaring. Net als wat Luna zegt, iedereen beleefd het op zijn/haar eigen manier.
Mijn bv bij deze arts gehad en ook mijn wissel ivm lekkage. Helaas toen ik met klachten kwam, is dit van tafel geschoven. Voelde me niet gehoord.
Voor mij was het duidelijk, zeer kundige arts máár voor mijn explantatie toch naar een andere arts gegaan.
Succes en liefs essi
Dankjewel
War een moeilijk proces zeg
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 dec 2019 10:50

Sammie schreef:
22 dec 2019 15:56
Dankjewel voor je reactie Luna. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed op mijn intuïtie vertrouw op het moment. Die heeft me na 20 jaar twijfelen of ik een bv wilde, eindelijk besloten om het te doen, nu zo ziek gemaakt. En nu moet ik wachten en kiezen wat ik ga doen.
Ik vraag me af of er wel eens iemand is terug gegaan naar de pc die ze heeft geplaatst. Want nogmaals, ik was heel tevreden over deze arts. Ik heb lang gezocht voordat ik bij hem kwam.

Voor de explantatie wil ik iemand kiezen die ervaren is met klachten, heftige lichamelijk, door de regulieren artsen onbegrepen klachten.
Even een vraagje, ik wordt , hopelijk snel , door mijn internist onderzocht aan de hand van het protocol van dr Nanayakkara. Maar ik krijg steeds meer klachten, pijnen, en nu ook pijn en steken in mijn rechter borst. Moet ik nu wachten op de internist of zal ik al opzoek gaan naar een pc voor de explantatie en vast een afspraak maken. Ben ik mezelf aan het gek maken en ongeduldig of moet ik eerst de internist afwachten. En ik wil de pc die het meest ervaring heeft met zoveel lichamelijke klachten van de siliconen, ook al zegt iedereen om me heen dat ik dat nog niet zeker weet.
Lieve Sammie, blijf altijd vastouden aan je intuïtie. Dat die jou jaren geleden zei dat het goed zat, wil zeggen dat je dit moest doen, omdat dat in je lot zat en jij hier een les uit te leren hebt. Zo ervaar ik zelf alles in mijn leven, niks gebeurt zonder reden.
Door mijn eigen lijden heb ik ontzettend veel voor anderen kunnen betekenen en dat is wat ik er o.a. voor mezelf uit probeer te halen. Voor jou is er ook een goede reden dat jij hier doorheen moet. Het heeft vooral met heling van jezelf te maken.
Ik zou niet wachten op afspraken bij een pc, maar alles tegelijk laten lopen, want anders verlies je alleen maar meer kostbare tijd…
Lees ook even dit bericht als je wilt, dat is wel heel belangrijk voor de vergoeding op basis van systemische klachten: viewtopic.php?f=186&t=669#p25851

Alles komt goed hoor!

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Bailey

Ongelezen bericht 23 dec 2019 14:09

Luna schreef:
17 apr 2019 12:17
Lieve dames,

Zouden jullie even willen kijken of de arts die je opereerde hier tussen staat. Zo niet, wil je dat dan even doorgeven, dan zet ik hem of haar er bij.

Dank je wel!

Liefs, Luna
Hoi Luna,

Wil je dr Luijendijk erbij zetten? Hij opereert in het Diakonessen ziekenhuis en de Bergman Kliniek. Ik ben 5 dec door hem geholpen en het resultaat is prachtig. Ontzettend lieve kundige arts.

Thanks!
Sammie

Ongelezen bericht 23 dec 2019 14:27

Luna schreef:
23 dec 2019 10:50
Sammie schreef:
22 dec 2019 15:56

Lieve Sammie, blijf altijd vastouden aan je intuïtie. Dat die jou jaren geleden zei dat het goed zat, wil zeggen dat je dit moest doen, omdat dat in je lot zat en jij hier een les uit te leren hebt. Zo ervaar ik zelf alles in mijn leven, niks gebeurt zonder reden.
Door mijn eigen lijden heb ik ontzettend veel voor anderen kunnen betekenen en dat is wat ik er o.a. voor mezelf uit probeer te halen. Voor jou is er ook een goede reden dat jij hier doorheen moet. Het heeft vooral met heling van jezelf te maken.
Ik zou niet wachten op afspraken bij een pc, maar alles tegelijk laten lopen, want anders verlies je alleen maar meer kostbare tijd…
Lees ook even dit bericht als je wilt, dat is wel heel belangrijk voor de vergoeding op basis van systemische klachten: viewtopic.php?f=186&t=669#p25851

Alles komt goed hoor!

X Luna
Dankjewel lieve Luna
Wat helpt het toch om hier te zijn
Ik had de topic over vergoeding gevonden. Ook heel fijn, heel erg fijn. Dankjewel.
Ik ga vandaag bellen voor afspraken. Ik vind het zo spannend en ik ben zo benieuwd.
Chica

Ongelezen bericht 23 dec 2019 14:48

dr.Kingma is niet meer werkzaam in het Spaarnegasthuis. Va.maart gaat zij in een privé kliniek werken.
Morgen weer een dag!
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 dec 2019 17:58

Chica schreef:
23 dec 2019 14:48
dr.Kingma is niet meer werkzaam in het Spaarnegasthuis. Va.maart gaat zij in een privé kliniek werken.
Bedankt Chica, zal dat aanpassen!😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Joanna

Ongelezen bericht 27 dec 2019 16:22

Hoi iedereen,

Ik probeer Dr. Kappel al een tijdje te bereiken, maar ik vind nergens op haar site een mail adres.
Dan probeerde ik het maar met de telefoonnummer dat ik vond.. Maar deze is niet in gebruik?

Kan iemand me ajb een telefoonnummer of mail adres geven?

Hopelijk iemand die kan helpen!

Dankjewel en fijne kerst en nieuwjaar iedereen.

Liefs, Joanna
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 dec 2019 12:45

Ik heb Joanna de gegevens gemaild. Ik weet alleen niet of deze nog actueel zijn, want ik weet dat dr. Kappel het één en ander aan het wijzigen is binnen het bedrijf en ook de website.
Ik zal na de vakantie contact met haar opnemen en dan haar actuele gegevens vragen.
Ik wil de arts nu niet storen...

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Evie

Ongelezen bericht 29 aug 2020 16:05

Hi,

Ik ben in eerste instantie bij dr Rooijens geweest in het Ter Gooi ziekenhuis. Gelooft in ASIA en wil meer de samenwerking met een internist in het Ter Gooi aangaan. Uiteindelijk heb ik voor Dr. Niessen gekozen omdat ik graag ook gelijk lipofilling wilde doen en goede verhalen over Dr. Niessen via jullie en via een vriendin had gehoord.

Maar altijd fijn als een chirurg wel de klachten serieus neemt en dat doet Dr. Rooijens in het Ter Gooi ziekenhuis zeker.

Groet,

Evie
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”