Ander gevoel in arm en been

Deel je ervaringen of stel vragen.
Ryanna

Ongelezen bericht 22 dec 2024 11:46

Hoi
Ik heb diverse gezondheidsklachten , waardoor ik op dit forum terecht ben gekomen voor mijzelf te informeren en keuze te maken voor verwijdering.
Ik heb sinds een tijdje een ander gevoel in mijn arm en soms ook in mijn been.
Nu kwam ik op het internet een verhaal tegen van een vrouw die haar armen en benen moest laten amputeren en daar ben ik net enorm van in paniek geraakt . Ik vraag mijzelf nu af hebben er meer vrouwen te maken gehad met amputatie van lichaamsdelen door de siliconen?
Zijn er ook meer vrouwen die een ander gevoel ervaarde aan de rechterkant van lichaam vooral arm en soms been? Het slapen is hierdoor ook minder prettig . Zijn er ook vrouwen waarbij dat weer goed is gekomen na verwijdering van siliconen ? Of komt dit nooit meer goed ?
Sorry voor de vele vragen
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 dec 2024 16:09

Ryanna schreef:
22 dec 2024 11:46
Hoi
Ik heb diverse gezondheidsklachten , waardoor ik op dit forum terecht ben gekomen voor mijzelf te informeren en keuze te maken voor verwijdering.
Ik heb sinds een tijdje een ander gevoel in mijn arm en soms ook in mijn been.
Nu kwam ik op het internet een verhaal tegen van een vrouw die haar armen en benen moest laten amputeren en daar ben ik net enorm van in paniek geraakt . Ik vraag mijzelf nu af hebben er meer vrouwen te maken gehad met amputatie van lichaamsdelen door de siliconen?
Zijn er ook meer vrouwen die een ander gevoel ervaarde aan de rechterkant van lichaam vooral arm en soms been? Het slapen is hierdoor ook minder prettig . Zijn er ook vrouwen waarbij dat weer goed is gekomen na verwijdering van siliconen ? Of komt dit nooit meer goed ?
Sorry voor de vele vragen
Allegonda en ik hebben in jouw voorstel topic gereageerd>> viewtopic.php?f=16&t=4898

😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”