Goedendag,
Ik ben melissa en heb al 20 jaar borstimplantaten. 5 jaar geleden heb ik ze laten vervangen voor nieuwe. Toen twijfelde ik al om ze er helemaal eruit te laten. Op dit moment zo bang door alle verhalen dat ik nu eindelijk de stap heb genomen voor een intake bij dr kappel.
Mijn energie is al jaren heel laag, veel nek en schouder klachten en periodes doen mijn borsten pijn. Ook concentratie is echt een probleem.
Ik blijf het allemaal erg spannend vinden,maar wil ze er echt wel heel graag uit.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het eruit ziet in een bh na explantatie. Is het daar een beetje mee te corrigeren. Ik denk dat er namelijk niet veel over blijft .
Ik hoor graag jullie hierover!
Intake explantatie na 20 jaar borstimplantaten
Hoi lieve meid, er is zeker veel te corrigeren met bh. Tegenwoordig zijn er zoveel goede bh's waar je veel mee kunt. Heb je ook al naar de foto's van vrouwen gekeken die je voor gingen? Er staan veel foto's op het forum en dat helpt >> app.php/explantatie-ervaringen-en-fotosMelissaveck4 schreef: ↑09 jan 2025 15:48Goedendag,
Ik ben melissa en heb al 20 jaar borstimplantaten. 5 jaar geleden heb ik ze laten vervangen voor nieuwe. Toen twijfelde ik al om ze er helemaal eruit te laten. Op dit moment zo bang door alle verhalen dat ik nu eindelijk de stap heb genomen voor een intake bij dr kappel.
Mijn energie is al jaren heel laag, veel nek en schouder klachten en periodes doen mijn borsten pijn. Ook concentratie is echt een probleem.
Ik blijf het allemaal erg spannend vinden,maar wil ze er echt wel heel graag uit.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe het eruit ziet in een bh na explantatie. Is het daar een beetje mee te corrigeren. Ik denk dat er namelijk niet veel over blijft .
Ik hoor graag jullie hierover!
Je hebt BII klachten, dus dan is er recht op vergoeding. Hierbij een document met informatie. Neem mee naar je huisarts >> https://drive.google.com/file/d/13rY2go ... Vuzlz/view
Rita Kapppel kan je naar de internist verwijzen, zodat die een brief voor je kan samenstellen voor de verzekeraar.
Heel veel succes met de intake en laat maar weten hoe het ging! Bij Rita zit je echt goed!
Veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Bedankt voor je lieve bericht.
Ik heb gekeken en ben positief verrast door de resultaten die ik zag na de explantatie.
Ik kan ook niet wachten tot het zover is.
Ik heb 5 jaar geleden de operatie vergoed gekregen bij prothese wissel (kon het toen mentaal nog niet aan om niks meer terugvte doen),omdat ik kapselvorming 4 had. Is het dan nog wel mogelijk om het toch weer vergoed te krijgen?
Ik heb gekeken en ben positief verrast door de resultaten die ik zag na de explantatie.
Ik heb 5 jaar geleden de operatie vergoed gekregen bij prothese wissel (kon het toen mentaal nog niet aan om niks meer terugvte doen),omdat ik kapselvorming 4 had. Is het dan nog wel mogelijk om het toch weer vergoed te krijgen?
Jazeker is het dan nog steeds mogelijk om dit vergoed te krijgen. Maar dan moet je dus zoals aangegeven naar de internist, zodat deze de diagnose BII kan geven en op deze grond de operatie vergoed wordt. Dat lees je in het document dat ik eerder plaatste.Melissaveck4 schreef: ↑15 jan 2025 14:34Bedankt voor je lieve bericht.
Rita Kappel kan je naar Djoeke Beekman verwijzen. En dan wijst de rest vanzelf. Komt goed hoor!
Liefs!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~