Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ryanna

Ongelezen bericht 22 dec 2024 12:44

Hoi
Ik ben Ryanna en ik heb al lange tijd last van medische klachten.
Destijds heb ik gekozen voor eurosiliconen christal paragel 225 cc
Kort na operatie zat ik psychisch niet lekker in mijn vel.
Jaren later veel klachten ontstaan die niet verklaarbaar zijn in het ziekenhuis . Sinds een tijdje ook laster van een ander gevoel in mijn rechterarm en sinds deze week ook raar gevoel in rechterbeen. Fysio helpt ook niet en slapen is zo niet fijn.
Nu ging ik mijzelf informeren en las ik een verhaal van een vrouw waarbij haar armen en benen zijn geamputeerd . Ik raakte net extreem in paniek en huilen . Nu ben ik dus benieuwd zijn er mensen hier die echt lichaamsdelen hebben moeten amputeren ? En zijn er mensen die een ander gevoel hadden in arm of been. Is dat na verwijderen hersteld ? Of zijn deze klachten blijvend ?
Sinds dit jaar heb ik ook een gevoel dat ik dood ga. Durf daarom de operatie niet goed. Bang om mijn kindje achter te laten . Wat als er iets mis gaat met verwijderen ? Er gaat van alles door mijn hoofd. Sorry voor dat ik meteen zo met de deur in huis val . Loop zo te piekeren
Allegonda

Ongelezen bericht 22 dec 2024 15:35

Hai,

Ik vind het erg te lezen dat je zo in paniek raakt. Symthomen googlen is eigenlijk nooit goed te doen, want de grootste horror verhalen komen naar boven. Knuffel voor jou!

Ik zelf kamp al jaren met zenuwklachten in ledematen. Zelfs volledige uitval van m'n handen heb ik meegemaakt. Ik ben ook bang(geweest).
Ik heb iig nog niet eerder gehoord dat er iets geamputeerd moest worden. Mijn armen voelen of dof of tintelingen. Dit zijn echt zenuwaandoeningen. Het komt en het gaat ook bij mij.
Ik heb zelf ook veel andere klachten waar nooit in de medische wereld een oorzaak is gevonden.

Heb je al een explantatie op de planning?

Ik herken het gevoel, bang te zijn dood te gaan. Zelf heb ik die gedachtes ook, vooral omdat morgen mijn explantatie gaat gebeuren. Ik ben bang niet meer wakker te worden, en dat ik mijn gezin achter laat.

Ik hoop dat ik het piekeren wat heb verlicht. Mocht je vragen hebben, alsjeblieft vraag! Wij zijn er allemaal hier voor elkaar. Knuffel!
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 dec 2024 16:01

Ryanna schreef: ↑
22 dec 2024 12:44
Hoi
Ik ben Ryanna en ik heb al lange tijd last van medische klachten.
Destijds heb ik gekozen voor eurosiliconen christal paragel 225 cc
Kort na operatie zat ik psychisch niet lekker in mijn vel.
Jaren later veel klachten ontstaan die niet verklaarbaar zijn in het ziekenhuis . Sinds een tijdje ook laster van een ander gevoel in mijn rechterarm en sinds deze week ook raar gevoel in rechterbeen. Fysio helpt ook niet en slapen is zo niet fijn.
Nu ging ik mijzelf informeren en las ik een verhaal van een vrouw waarbij haar armen en benen zijn geamputeerd . Ik raakte net extreem in paniek en huilen . Nu ben ik dus benieuwd zijn er mensen hier die echt lichaamsdelen hebben moeten amputeren ? En zijn er mensen die een ander gevoel hadden in arm of been. Is dat na verwijderen hersteld ? Of zijn deze klachten blijvend ?
Sinds dit jaar heb ik ook een gevoel dat ik dood ga. Durf daarom de operatie niet goed. Bang om mijn kindje achter te laten . Wat als er iets mis gaat met verwijderen ? Er gaat van alles door mijn hoofd. Sorry voor dat ik meteen zo met de deur in huis val . Loop zo te piekeren
Aah lieve meid, niet in paniek zijn. Het verhaal van Jaqueline Roes was extreem. Haar klachten waren ook anders dan de jouwe. Zij kwam al zeer vroeg in haar ziekteproces op het forum en ik heb dat vanaf het begin gevolgd. Dit waren echt hele andere klachten dan wat jij hebt. Maak je geen zorgen! Het is wel belangrijk dat je je implantaten laat verwijderen, zodat je je lichaam de kans geeft om te herstellen en klachten met de tijd verminderen.

Wees niet bang voor de operatie. Artsen houden je heel goed in de gaten. De anesthesist zal je uitgebreid screenen en kijken of er problemen kunnen optreden. Ik ben al heel vaak onder narcose geweest in mijn leven. Het is appeltje eitje. Echt!
Heb je hartproblemen of hoge bloeddruk, longproblemen, nier- of leverproblemen, dan kan het een uitdaging zijn, maar zelfs dan kun je ook onder het mes. Het komt echt goed! Luister vooral ook naar het verhaal en advies van Allegonda. Zij komt van ver en is heel dapper en sterk! En jij bent dat ook!πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

Alles komt goed!πŸ’–πŸ§šβœ¨πŸ’ͺπŸ€πŸŒˆ

Dikke kus,

LunaπŸ’ž
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 dec 2024 16:07

Allegonda schreef: ↑
22 dec 2024 15:35
Hai,

Ik vind het erg te lezen dat je zo in paniek raakt. Symthomen googlen is eigenlijk nooit goed te doen, want de grootste horror verhalen komen naar boven. Knuffel voor jou!

Ik zelf kamp al jaren met zenuwklachten in ledematen. Zelfs volledige uitval van m'n handen heb ik meegemaakt. Ik ben ook bang(geweest).
Ik heb iig nog niet eerder gehoord dat er iets geamputeerd moest worden. Mijn armen voelen of dof of tintelingen. Dit zijn echt zenuwaandoeningen. Het komt en het gaat ook bij mij.
Ik heb zelf ook veel andere klachten waar nooit in de medische wereld een oorzaak is gevonden.

Heb je al een explantatie op de planning?

Ik herken het gevoel, bang te zijn dood te gaan. Zelf heb ik die gedachtes ook, vooral omdat morgen mijn explantatie gaat gebeuren. Ik ben bang niet meer wakker te worden, en dat ik mijn gezin achter laat.

Ik hoop dat ik het piekeren wat heb verlicht. Mocht je vragen hebben, alsjeblieft vraag! Wij zijn er allemaal hier voor elkaar. Knuffel!
Lieve Allegonda, zo lief je snelle reactie en geruststelling! Dankjewel!!!πŸ™

Je bent bijna aan de beurt. Zo spannend!!!πŸ™ Ik heb morgen ook een hele spannende dag. Een belangrijke echo bij het ziekenhuis die hopelijk goed is. Ik leef zelf al een week in spanning door bepaalde klachten die ineens kwamen en die ook verkeerd kunnen uitpakken. Dus hopelijk het verlossende woord morgen. Maar ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt. En ook zeker met jou!πŸ’ͺ

Dikke kus en ik denk aan je morgen!πŸ’žπŸŒˆπŸ§šβœ¨πŸ€πŸ™

Dikke kus,

Luna πŸ’ž
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
Ryanna

Ongelezen bericht 22 dec 2024 16:57

Bedankt allegonda
Dit helpt zeker.
Heel veel sterkte morgen . Ik ben erg benieuwd hoe jouw ervaring gaat zijn.
Ook benieuwd of je zenuwklachten nadien verdwijnen. Ik sta nog op een wachtlijst voor de scan bij amphia in Breda.
Hopelijk heb ik snel meer duidelijkheid.

Groetjes Ryanna
Ryanna

Ongelezen bericht 22 dec 2024 17:01

Hoi Luna
Wat fijn dat je mij zo gerust stel.
Ik heb wel een hoge bloeddruk en morgen veel onderzoeken voor mijn hart.
Het is ook wel zo dat ik veel stress ervaar,doordat ik een darmonderzoek moest ondergaan . Sinds dien heb ik meer klachten gekregen

Ik vraag me ook af of je de siliconen deeltjes uit je lichaam kan laten cuppen? Daar heb ik nog niks over vernomen

Groetjes Anouk
Allegonda

Ongelezen bericht 22 dec 2024 22:08

Aller eerst lieve Luna dankjewel, het voel surrealistisch dat ik morgen aan de beurt ben. En ik wens jou ook veel sterkte toe morgen!!

Lieve ryanne,
Graag gedaan. Ik zal je sowieso op de hoogte houden van mijn herstel of de vorderingen met m'n ledematen etc.

Kun je me uitleggen wat je voelt in je arm en been? Of wat je juist niet voelt?

Ik hoop dat de onderzoeken wat meer duidelijkheid geven natuurlijk. Maar hou je verwachting laag.. we lopen vaak tegen een error aan in de medische wereld. Maar wij zijn hier en nemen je klachten serieus.
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”