Even voorstellen…
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en wil me graag even voorstellen.
Mijn naam is Natascha en ik ben 45 jaar oud. Ik heb sinds 13 jaar eurosilicone protheses destijds geplaatst bij de bergman kliniek door dr Maas. Ik heb de diagnose BII vastgesteld door dr Beekman. Volgende week donderdag 19 december onderga ik een expansie icm lift bij dr Lichtenegger. Ik vind het enorm spannend. Ik ben alles nog aan het uitvogelen hier op het forum en ik lees graag mee. Hopelijk valt mijn operatie mee en kan ik straks blij zijn met het resultaat. Alle vertrouwen overigens in dr lichtenegger. Hele warme vrouw die je ontzettend op je gemak stelt en alle tijd neemt om je vragen te beantwoorden.
Mijn naam is Natascha en ik ben 45 jaar oud. Ik heb sinds 13 jaar eurosilicone protheses destijds geplaatst bij de bergman kliniek door dr Maas. Ik heb de diagnose BII vastgesteld door dr Beekman. Volgende week donderdag 19 december onderga ik een expansie icm lift bij dr Lichtenegger. Ik vind het enorm spannend. Ik ben alles nog aan het uitvogelen hier op het forum en ik lees graag mee. Hopelijk valt mijn operatie mee en kan ik straks blij zijn met het resultaat. Alle vertrouwen overigens in dr lichtenegger. Hele warme vrouw die je ontzettend op je gemak stelt en alle tijd neemt om je vragen te beantwoorden.
Hi Tazz
Wat ontzettend spannend hè! Ik wordt 27 januari geopereerd ik ben ook ontzettend zenuwachtig!
Ik krijg ook explantatie en een borstlift na 13 jaar allergan prothese.
Ik wens je ontzettend veel succes met je operatie en een voorspoedig hersteld

Wat ontzettend spannend hè! Ik wordt 27 januari geopereerd ik ben ook ontzettend zenuwachtig!
Ik krijg ook explantatie en een borstlift na 13 jaar allergan prothese.
Ik wens je ontzettend veel succes met je operatie en een voorspoedig hersteld
Hoi lieve meid, goed dat je de implantaten laat verwijderen. Fijn dat je een goede ervaring had bij deze dokter. Horen we vaker dat het een fijne arts is.Tazz1979 schreef: ↑11 dec 2024 20:17Hallo allemaal,
Veel succes met de laatste loodjes! Spannend!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Bibib, oei voor jou ook bijna zover. Spannend inderdaad!
Waar ga jij het laten doen?
Ik moet zeggen dat ik (eindelijk) me erin heb berust en er zelfs naar uitkijk inmiddels. Gisteren de documentaire moordtieten gezien en dat was de spreekwoordelijke druppel. Genoeg zo! Ze gaan eruit en ik heb er vrede mee. Ben er klaar voor. Meer dan ooit.
Dank je wel voor je lieve woorden!!Luna MKS schreef: ↑12 dec 2024 12:50Hoi lieve meid, goed dat je de implantaten laat verwijderen. Fijn dat je een goede ervaring had bij deze dokter. Horen we vaker dat het een fijne arts is.Tazz1979 schreef: ↑11 dec 2024 20:17Hallo allemaal,
Veel succes met de laatste loodjes! Spannend!
Liefs, Luna![]()
En goed om te lezen dat mijn gevoel wat Lichtenegger betreft klopt.
Hi Tazz
ik snap je helemaal! Ik vindt het super spannend ook maar ik ben er ook echt helemaal klaar mee ontzettend veel klachten aan de rechterkant zit ook een ruptuur,ik zou het liefst vandaag al gaan dan morgen maar het is ontzettend druk in het ziekenhuis.
Ik laat me opereren door dokter Ewa Stolarczyk.
Werkzaam in het boven ij ziekenhuis.Ik moet ook geopeerd worden in een ziekenhuis ivm longproblemen.En waren wat mensen om mij heen die bij haar zijn geweest die zeer tevreden waren.Ik heb een aantal gesprekken met haar gehad waar ze alle tijd heeft genomen dus was toen ook echt om.Jij volgende week al
als je je wat beter voelt na de operatie wil je dan even laten weten hoe het is gegaan?? Ik ben super benieuwd ik pluis natuurlijk deze waardevolle site ook helemaal uit.Maar iemand die ook echt een week voor haar operatie staat en reageert is toch heel fijn
Heel veel successsssss

ik snap je helemaal! Ik vindt het super spannend ook maar ik ben er ook echt helemaal klaar mee ontzettend veel klachten aan de rechterkant zit ook een ruptuur,ik zou het liefst vandaag al gaan dan morgen maar het is ontzettend druk in het ziekenhuis.
Werkzaam in het boven ij ziekenhuis.Ik moet ook geopeerd worden in een ziekenhuis ivm longproblemen.En waren wat mensen om mij heen die bij haar zijn geweest die zeer tevreden waren.Ik heb een aantal gesprekken met haar gehad waar ze alle tijd heeft genomen dus was toen ook echt om.Jij volgende week al
Oh ik snap je helemaal. Dat je het liever gisteren dan vandaag had laten doen.Bibib schreef: ↑13 dec 2024 07:02Hi Tazz
Werkzaam in het boven ij ziekenhuis.Ik moet ook geopeerd worden in een ziekenhuis ivm longproblemen.En waren wat mensen om mij heen die bij haar zijn geweest die zeer tevreden waren.Ik heb een aantal gesprekken met haar gehad waar ze alle tijd heeft genomen dus was toen ook echt om.Jij volgende week alals je je wat beter voelt na de operatie wil je dan even laten weten hoe het is gegaan?? Ik ben super benieuwd ik pluis natuurlijk deze waardevolle site ook helemaal uit.Maar iemand die ook echt een week voor haar operatie staat en reageert is toch heel fijn
Heel veel successsssss
![]()
Wat fijn dat je een goede dokter hebt gevonden waar je je prettig bij voelt. Dat scheelt al de helft.
En voor je het weet is het zover.
Zeker laat ik je weten hoe het gegaan is.
Ik ben zo benieuwd naar alles. Ik hoop echt dat het herstel enigszins meevalt. Het laten plaatsen was destijds een drama.
Dus hoop dat het verwijderen niet zo heftig wordt.
Ik ben me nu aan het voorbereiden op komende week. Huispakken en joggingpakken met ritsen voor de eerste tijd gehaald, alles in huis op orde, mijn laatste werkzaamheden komende dagen en dan donderdag: THE DAY
Hi razz
Ik moet af en toch even inloggen om even te lezen vandaar me late reaktie!!! Ohhh wat heerlijk dat je al helemaal aan voorbereiden bent

ik kan niet wachten!! Voor jou gaat nu echt snel! En ben zooooo benieuwd hoe jij het ervaren heb!
Ik moet af en toch even inloggen om even te lezen vandaar me late reaktie!!! Ohhh wat heerlijk dat je al helemaal aan voorbereiden bent
Nouuuu wat onwijs lief van je!! Dank je wel.
Ik ben er klaar voor. 12.45 uur aanwezig zijn en 14 uur onder het mes. Ik meld me weer even zodra ik me enigszins beter voel met een update. Nu nog even lekker een kopje zwarte koffie nu het nog mag… ;-)
Het is super goed gegaan en ik voel
Me tot nu toe prima.
Heel erg fijn geholpen door Dokter Lichtenegger. Ze is heel tevreden over het resultaat. De siliconen waren intact gelukkig
Ben zo opgelucht dat het achter de rug is.
Nu jij nog meis…het is bij tot nu toe echt meegevallen.
Hi Tazz
Ohhhhh wat fijn om te horen! Wat super dat je je zo goed voelt en zo blij voor jou dat het achter de rug is!! Moet je een nachtje blijven? Of mag je al naar huis?
En is het qua pijn ook te doen? En heb je ook drains? Sorry voor al me vragen
.
Ben er zo nieuwschierig naar omdat het voor mij ook zo dichtbij komt..Rust maar lekker

Ohhhhh wat fijn om te horen! Wat super dat je je zo goed voelt en zo blij voor jou dat het achter de rug is!! Moet je een nachtje blijven? Of mag je al naar huis?
En is het qua pijn ook te doen? En heb je ook drains? Sorry voor al me vragen
Ben er zo nieuwschierig naar omdat het voor mij ook zo dichtbij komt..Rust maar lekker
Ja ik moet inderdaad 1 nachtje blijven. Maar heel eerlijk ik vind dat wel fijn. Wordt goed voor me gezorgd.Bibib schreef: ↑19 dec 2024 20:04Hi Tazz
En is het qua pijn ook te doen? En heb je ook drains? Sorry voor al me vragen.
Ben er zo nieuwschierig naar omdat het voor mij ook zo dichtbij komt..Rust maar lekker![]()
Ik heb 2 drains. En die worden maandag verwijderd door dr Lichtenegger.
Ik snap volledig dat je alles graag wilt weten hoor, is toch logisch.
Fijn dat alles goed ging! Herstel maar gauw, Tazz!

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~