Ik ben nieuw op de forum dus wilde ik me even voorstellen en meteen een vraag stellen.
Ik ben Myrthe, ben nu 29 jaar.
Al tien jaar heb ik borst implantaten Eerst zes jaar 250cc, toen die gingen zakken en draaien ben ik naar 450cc (Motiva) gegaan.
En sinds kort begin ik te twijfelen of ik daar wel goed aan heb gedaan.
Ik had van mezelf cup AA, ik was dus zo goed als plat en had daar ontzettend veel last van omdat ik me "niet echt vrouw " voelde. Ik heb jarenlang ontzettend met mijn psychische gezondheid en zelfbeeld geworsteld, o.a. als gevolg van chronische ziekte die niet serieus genomen werd en verergerde.
Ik heb CVS/ME (chronisch vermoeidheidssyndroom) en POTS sinds ik 11 jaar was, en toen had ik de implantaten natuurlijk nog niet
Wat ik me vooral erg afvraag is hoe het eruit zal zien als de implantaten eruit zijn.
Van mezelf heb ik dus nauwelijks borsten en vroeger had ik het daar al ontzettend moeilijk mee en ik ben zo bang dat het er nu nóg veel erger uitziet: plat met allemaal opgerekte huid en littekens (die niet door een borst verborgen kunnen worden)
Ik heb nog altijd veel problemen met mijn zelfbeeld en ben ontzettend bang wat het resultaat zou worden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik worstel op het moment echt ontzettend hiermee, ook omdat ik hiervoor al ziek was, dus alle hulp is heel erg welkom.