Explantatie en borstlift Trudie onder sedatie bij van Loenen

Deel ervaringen en foto's.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jul 2022 10:57

Trudie schreef: โ†‘
16 jul 2022 18:09
Een update hier...Het gaat voor mijn gevoel langzaam wat beter met mijn linkerborst die weer verhardde een tijdje na de operatie. Ik streef ernaar om mezelf minimaal 2x per week te behandelen met cupping. Anders verhard het weer vrij snel. Mijn fysio die met zwangerschapsverlof er even uit was is weer terug. Ik merk dat zij meer resultaat boekt dan haar vervanger..Deze week heeft ze dieper liggend weefsel aangepakt en het blijft al een paar dagen zachter dan voorheen. Daar word ik wel blji van...Ik blijf voorlopig dus nog maar in het 4 wekelijkse ritme van behandelingen en zelf cuppen en ga nu ook wat experimentern of met zelf lukt de techniek toe te passen die de fysio deze week gebruikt heeft..
Hรฉ lieve Trudie, daar ben je weer๐Ÿ˜€
Ik had zo te zien je berichtje in maart niet gelezen, sorry! Het gaat hier ook al maanden niet goed...
Blij om te lezen dat die behandelingen aanslaan๐Ÿ™Misschien kan onze moderator Susana je ook nog extra tips geven. Ze behandelt zelf ook vrouwen na explantatie en ook na borstkanker.
Wat lief dat je voor DRjd berichtjes plaatste. Ik zal haar vragen of ze even reageert.

Ik vind je een kanjer Trudie met je positiviteit en hoe je bij jezelf blijft. Trots op jou!๐Ÿ‘

Heel veel kussssies,

Lunaโค๏ธ๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

'Als ik er niet voor mezelf ben, wie zal er voor mij zijn? En als ik er alleen voor mezelf ben, wat ben ik dan? En als niet nu, wanneer dan?'
Trudie

Ongelezen bericht 17 jul 2022 15:54

@Luna dank vor je tip! Vervelend dat je al maanden niet goed gaat...Dikke knuffel van mij! Kan ik jouw wel&wee hier ergens bij een topic volgen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jul 2022 17:06

17 jul 2022 15:54
@Luna dank vor je tip! Vervelend dat je al maanden niet goed gaat...Dikke knuffel van mij! Kan ik jouw wel&wee hier ergens bij een topic volgen?
๐Ÿค—
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

'Als ik er niet voor mezelf ben, wie zal er voor mij zijn? En als ik er alleen voor mezelf ben, wat ben ik dan? En als niet nu, wanneer dan?'
Trudie

Ongelezen bericht 13 apr 2024 13:58

Dag lieve dames,

In 2021 zijn mijn implantaten die in 1995 geplaatst waren verwijderd. Ik heb zo nog in de kast liggen en kwam ze vandaag tegen toen ik aan het opruimen was...

De enige klacht waar ik me van bewust was was kapselvorming in mijn linkerborst. Helaas is weefsel van mijn linkerborst weer enorm stug geworden na de ingreep. Ik heb een tijdje fysiotherapie gehad hiervoor, daardoor werd het wat beter. Echter dit gaf geen blijvend resultaat en ik vond de tijd om erin te investeren niet opwegen tegen een wat zachtere borst. Ik merk dat zelf cuppen wat helpt, maar dat het er regelmatig bij inschiet.. :roll:

Ik heb me ingeschreven voor de rechtszaak tegen allergan ...

Heeft het nog zin deze te bewaren voor het geval ik klachten krijg? Of is mijn medisch dossier (Wat ik opgevraagd heb) voldoende bewijs?
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 apr 2024 14:30

13 apr 2024 13:58
Dag lieve dames,

In 2021 zijn mijn implantaten die in 1995 geplaatst waren verwijderd. Ik heb zo nog in de kast liggen en kwam ze vandaag tegen toen ik aan het opruimen was...

De enige klacht waar ik me van bewust was was kapselvorming in mijn linkerborst. Helaas is weefsel van mijn linkerborst weer enorm stug geworden na de ingreep. Ik heb een tijdje fysiotherapie gehad hiervoor, daardoor werd het wat beter. Echter dit gaf geen blijvend resultaat en ik vond de tijd om erin te investeren niet opwegen tegen een wat zachtere borst. Ik merk dat zelf cuppen wat helpt, maar dat het er regelmatig bij inschiet.. :roll:

Ik heb me ingeschreven voor de rechtszaak tegen allergan ...

Heeft het nog zin deze te bewaren voor het geval ik klachten krijg? Of is mijn medisch dossier (Wat ik opgevraagd heb) voldoende bewijs?
Hoi lieve meid, wat leuk dat je er weer bent! Dat is lang geleden!

Ik zou de implantaten zeker bewaren. Heb je in het dossier ook staan welke klachten je precies hebt? Deze borstklachten die je noemt en de behandelingen die je daarvoor doet, zijn ook belangrijk. Dit laat zien welke schade je hebt (gehad) door de implantaten.

Wens je veel sterkte met alles en veel succes met de rechtszaak!๐Ÿ’ช Naast het helpen van BCW bij de rechtszaak, doen Marga van Amersfoort (voorzitter Stichting SVS) en ik ook mee als gedupeerde. Wij hebben allebei Allergan gehad. We ondervinden er nog steeds dagelijks last van, na zoveel jaren...

Mensen realiseren zich niet wat die troep aan blijvende schade kan aanrichten bij vrouwen.๐Ÿ˜ข

Geniet van het mooie weer!โ˜€๏ธ

Veel liefs, Luna๐Ÿ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar โ€œBorstlift (met of zonder lipofilling)โ€