Hรฉ lieve Trudie, daar ben je weerTrudie schreef: โ16 jul 2022 18:09Een update hier...Het gaat voor mijn gevoel langzaam wat beter met mijn linkerborst die weer verhardde een tijdje na de operatie. Ik streef ernaar om mezelf minimaal 2x per week te behandelen met cupping. Anders verhard het weer vrij snel. Mijn fysio die met zwangerschapsverlof er even uit was is weer terug. Ik merk dat zij meer resultaat boekt dan haar vervanger..Deze week heeft ze dieper liggend weefsel aangepakt en het blijft al een paar dagen zachter dan voorheen. Daar word ik wel blji van...Ik blijf voorlopig dus nog maar in het 4 wekelijkse ritme van behandelingen en zelf cuppen en ga nu ook wat experimentern of met zelf lukt de techniek toe te passen die de fysio deze week gebruikt heeft..
Ik had zo te zien je berichtje in maart niet gelezen, sorry! Het gaat hier ook al maanden niet goed...
Blij om te lezen dat die behandelingen aanslaanMisschien kan onze moderator Susana je ook nog extra tips geven. Ze behandelt zelf ook vrouwen na explantatie en ook na borstkanker.
Wat lief dat je voor DRjd berichtjes plaatste. Ik zal haar vragen of ze even reageert.
Ik vind je een kanjer Trudie met je positiviteit en hoe je bij jezelf blijft. Trots op jou!
Heel veel kussssies,
Luna