Ongelezen bericht
06 sep 2015 03:22
Hoi Esmiralda, ik begrijp precies wat jij meemaakt...Toen de chirurg (Dr. Kappel Instituut, Zwolle, echt aan te bevelen!) na de explantatie de implantaten aan mij heeft laten zien, ben ik echt geschrokken! De implantaten waren niet gescheurd of iets, maar toch was er nog maar de helft van de "vulling" aanwezig! Dus, deze siliconen zwemmen ergens in mijn lichaam rond, en hebben hoogstwaarschijnlijk mijn autoimmune ziekte (sclerodermie) zo erg laten worden...Vreselijk! Ik ben maar 26, en heb soms rheuma-achtige klachten als een 80 jarige! Na de explantatie moest ik dan snel gaan ontgiften met chlorella en Omega 3, wat mij nauwelijks heeft geholpen...Ik begon mij ook af te vragen, lag het misschien toch niet aan de implantaten, had ik nou deze dure explantatie voor niks betaald...Maar dan heb ik iets voor mij ontdekt, heel toevallig, ik begon Aloe vera sap te drinken! Inmiddels ben ik weer veel fitter, heb veel minder klachten, en kan in principe weer alles doen! Ik zou jou, en natuurlijk iedereen, graag iedereen willen helpen...dus als iemand van jullie wil weten waar ik deze sap vandaan heb (er bestaan 200 verschillende soorten aloe vera, en maar 4 soorten zijn waardevol voor de mens, dus denk maar niet dat gewoon iedere "aloe sap" zo effectief is), gewoon ff hierop reageren of een berichtje naar mij sturen! Inmiddels weet ik trouwens, dat de explantatie de beste idee ooit was, en dat ik het zelfs opmaals zou doen! Ik ben blij weer mijzelf te zijn, zonder die neppe en ziekteverwekkende zooi in mij! Geef niet op, jij hebt alleen nog niet het gepaste hulpmiddel voor jou gevonden, wellicht kan jou Aloe Vera ook helpen?!