Hallo, ik ben Baja en heb monobloc hydrogel
Hallo, ik ben Baja
Ik heb mijn implantaten al 11 jaar, (monobloc hydrogel 320cc), sinds twee jaar heb ik te veel witte bloedcellen (B leukocyten) en vergrote kliertjes in mijn hals. Zoals mijn arts heeft uitgelegd mijn immuunsysteem ruimt witte bloedcellen niet voldoende op. Ik heb verder nergens ontsteking, kans is er dat ik later leukemie cll kan krijgen. Ik heb mijn implantaten laten onderzoeken, ze zijn intact en ze zien er goed uit. Toch heb ik twijfels dat het door mijn implantaten komt. Ik was al op consult in België, en pc gaf aan dat mijn klachten kunnen niet door implantaten zijn maar 100 %zeker wist hij natuurlijk niet.
Mijn vraag is: is er misschien iemand die de zelfde klachten heeft of heeft gehad en na de explantatie klachten zijn verdwenen?
Alvast bedankt,
Ik heb mijn implantaten al 11 jaar, (monobloc hydrogel 320cc), sinds twee jaar heb ik te veel witte bloedcellen (B leukocyten) en vergrote kliertjes in mijn hals. Zoals mijn arts heeft uitgelegd mijn immuunsysteem ruimt witte bloedcellen niet voldoende op. Ik heb verder nergens ontsteking, kans is er dat ik later leukemie cll kan krijgen. Ik heb mijn implantaten laten onderzoeken, ze zijn intact en ze zien er goed uit. Toch heb ik twijfels dat het door mijn implantaten komt. Ik was al op consult in België, en pc gaf aan dat mijn klachten kunnen niet door implantaten zijn maar 100 %zeker wist hij natuurlijk niet.
Mijn vraag is: is er misschien iemand die de zelfde klachten heeft of heeft gehad en na de explantatie klachten zijn verdwenen?
Alvast bedankt,
Deze klachten kunnen wel degelijk te maken hebben met je protheses. Het maakt niet uit welke je hebt. Bij alle protheses, kan het immuunsysteem zich actief tegen de siliconen gaan verzetten, met immuumziekten, asia, alcl en leukemie en overige klachten als gevolg
Er staat heel veel info hier op de site, goed lezen
Advies: verwijder de protheses
Lieve Gr wilma
Er staat heel veel info hier op de site, goed lezen
Advies: verwijder de protheses
Lieve Gr wilma
Hi Baja,
Ik heb niet dezelfde klachten als jij, maar heb wel degelijk klachten van de monoblocs. Er kunnen dus wel problemen ontstaan ongeacht de prothesen. Je weet nooit 100 procent of het daadwerkelijk daardoor komt, maar ik denk dat je jezelf meer de vraag moet stellen of je in die onzekerheid wilt leven? Ik heb ervoor gekozen dat ik dat niet wil, en niet in de toekomst wil hoeven af te vragen of een bepaalde klacht wel of niet van mijn implantaten kan komen.
Als je in Belgie woont kan ik je dr Budo aanraden, ik weet bijna zeker dat hij je klachten zal erkennen.
Succes!
Liefs xx
Ik heb niet dezelfde klachten als jij, maar heb wel degelijk klachten van de monoblocs. Er kunnen dus wel problemen ontstaan ongeacht de prothesen. Je weet nooit 100 procent of het daadwerkelijk daardoor komt, maar ik denk dat je jezelf meer de vraag moet stellen of je in die onzekerheid wilt leven? Ik heb ervoor gekozen dat ik dat niet wil, en niet in de toekomst wil hoeven af te vragen of een bepaalde klacht wel of niet van mijn implantaten kan komen.
Als je in Belgie woont kan ik je dr Budo aanraden, ik weet bijna zeker dat hij je klachten zal erkennen.
Succes!
Liefs xx
Bedankt voor jullie reacties,
Ik ga hoe dan ook implantaten laten verwijderen, ergens in oktober , daar twijfel ik niet over. Als ik eerlijk ben, wil ik juist dat deze klachten van implantaten komen en niet door de leukemie en ik hoop dat de klachten verdwijnen na de explantatie. Ik heb deze vraag gesteld meer hopend dat iemand anders ook zelfde had meegemaakt, dan was ik gerustgesteld
, ik woon niet in België, ik ga daar impl. weg laten halen omdat het stuk goedkoper is.
Ik ben ook bang dat mijn borsten na de operatie echt leilijk gaan worden, ik had 75 A nu heb ik 75C, straks heb ik waarschijnlijk weer 75A maar dan helemaal uitgezakt . Ik ben nu 49, zou mijn huid weer goed kunnen herstellen en een beetje terug trekken?
Ik ga hoe dan ook implantaten laten verwijderen, ergens in oktober , daar twijfel ik niet over. Als ik eerlijk ben, wil ik juist dat deze klachten van implantaten komen en niet door de leukemie en ik hoop dat de klachten verdwijnen na de explantatie. Ik heb deze vraag gesteld meer hopend dat iemand anders ook zelfde had meegemaakt, dan was ik gerustgesteld

Ik ben ook bang dat mijn borsten na de operatie echt leilijk gaan worden, ik had 75 A nu heb ik 75C, straks heb ik waarschijnlijk weer 75A maar dan helemaal uitgezakt . Ik ben nu 49, zou mijn huid weer goed kunnen herstellen en een beetje terug trekken?
Lieve Beja,
Ik ben ook 49.
Vandaag precies een week geleden ( na 20 jaar 70 d/e te hebben gehad) terug naar mijn natuurlijke maat gegaan.
Ik heb genoeg voorbeelden hier voorbij zien komen, de huid is veerkrachtig genoeg om weer wat te herstellen.
Het klinkt misschien suf, maar het is echt waar.... Ik ben 100 keer liever zonder die rommel met een kleine borst omvang dan al die angst en zorgen met grote borsten. Ik raad je aan het verhaal van Linn even te lezen, je hebt meteen geen twijfel meer over wel of niet verwijderen.
Ik kan je dokter van Selms aanraden. Eerlijke en kundige arts heeft bij mij de operatie gedaan en óók de kapsels verwijderd.
Heel veel sterkte essi
Ik ben ook 49.
Vandaag precies een week geleden ( na 20 jaar 70 d/e te hebben gehad) terug naar mijn natuurlijke maat gegaan.
Ik heb genoeg voorbeelden hier voorbij zien komen, de huid is veerkrachtig genoeg om weer wat te herstellen.
Het klinkt misschien suf, maar het is echt waar.... Ik ben 100 keer liever zonder die rommel met een kleine borst omvang dan al die angst en zorgen met grote borsten. Ik raad je aan het verhaal van Linn even te lezen, je hebt meteen geen twijfel meer over wel of niet verwijderen.
Ik kan je dokter van Selms aanraden. Eerlijke en kundige arts heeft bij mij de operatie gedaan en óók de kapsels verwijderd.
Heel veel sterkte essi
Dankjewel Essi voor je reactie
, ik heb net geprobeerd om operatie te laten plannen maar toen ik vroeg wat het gaat kosten met kapsel verwijdering schrok ik heel erg , ze zei 4000 euro !!! En zonder kapsel verwijderen 1500 euro in België ook nog! Ik heb nu afspraak gemaakt bij andere kliniek in Maastricht daar vragen ze 2500 met kapsel verwijderen.

Linn, heeft als laatste topic geplaatst.
5 jaar later....en nu in dubio (ofzo iets)
Mijn geheugen is een zeef, maar ik ben nog nergens tegen gekomen dat het verwijderen 4000, euro moet kosten. Zouden ze niet incl.lift hebben gerekend? Amsterdam, dokter van Selms. Weet niet of dat voor jou te doen is. Maar ik was voor verwijderen incl. kapsels verwijderen maar 2450, euro kwijt. En dan krijg je een operatie b.h van hun aan.
Succes
5 jaar later....en nu in dubio (ofzo iets)
Mijn geheugen is een zeef, maar ik ben nog nergens tegen gekomen dat het verwijderen 4000, euro moet kosten. Zouden ze niet incl.lift hebben gerekend? Amsterdam, dokter van Selms. Weet niet of dat voor jou te doen is. Maar ik was voor verwijderen incl. kapsels verwijderen maar 2450, euro kwijt. En dan krijg je een operatie b.h van hun aan.
Succes
Hoi Baja,
Zou je een melding willen doen? viewtopic.php?f=142&t=1689
Dankjewel!
Wegwijs op het forum: viewtopic.php?f=208&t=2033
Succes en sterkte!
Liefs, Luna
Zou je een melding willen doen? viewtopic.php?f=142&t=1689
Dankjewel!
Wegwijs op het forum: viewtopic.php?f=208&t=2033
Succes en sterkte!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
'Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om naar humaniteit te streven.'
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve dames, soms zijn de kosten ook hoger wanneer de arts de operatieruimte en het personeel moet inhuren. Bij een kliniek met operatieruimte en personeel of een ziekenhuis hoeven deze kosten niet te worden berekend. Vandaar dat er soms grote verschillen zijn bij artsen. Dit is niet omdat artsen je willen benadelen ook al zitten er natuurlijk wat profiteurs tussen, helaas
Toch kan ik je zeggen dat een arts als dr. Niessen of dr. Kappel echt niet uit is om rijker te worden over onze ruggen. Het zijn beide integere mensen.

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Baja,
Mag ik vragen waar je in Maastricht een afspraak hebt gemaakt? Ik woon in Zuid Limburg en ben bij dr. Niessen geweest op consult, maar zie op tegen het lange reizen.
Ik heb ook monoblock hydrogel protheses en wil ze laten verwijderen.
Gr. Mieke
Mag ik vragen waar je in Maastricht een afspraak hebt gemaakt? Ik woon in Zuid Limburg en ben bij dr. Niessen geweest op consult, maar zie op tegen het lange reizen.
Ik heb ook monoblock hydrogel protheses en wil ze laten verwijderen.
Gr. Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Zeker integer, maar dat dr Niessen, na zoveel onderzoek en zoveel zieke vrouwen denkt dat het kapsel vanzelf oplost en geen kwaad kan, vind ik een erg vreemde uitspraak van hem.Luna schreef: ↑28 jun 2019 20:51Lieve dames, soms zijn de kosten ook hoger wanneer de arts de operatieruimte en het personeel moet inhuren. Bij een kliniek met operatieruimte en personeel of een ziekenhuis hoeven deze kosten niet te worden berekend. Vandaar dat er soms grote verschillen zijn bij artsen. Dit is niet omdat artsen je willen benadelen ook al zitten er natuurlijk wat profiteurs tussen, helaasToch kan ik je zeggen dat een arts als dr. Niessen of dr. Kappel echt niet uit is om rijker te worden over onze ruggen. Het zijn beide integere mensen.
En ja ... Al die zaken kosten geld.
Luna ik vraag me af als ziekenfonds explantatie betaald, betalen ze dan ook voor capsul verwijderen. Zie bij sommige dat dit ook vergoed wordt
Ik heb gelukkig al goedkeuring voor explantatie, maar wil ook capsel verwijdering, dus ga niet bij dr niessen
Ik heb afspraak 17 juli bij dokter Van der Hulst bij kliniek MOOI, chirurgen van deze kliniek werken samen met de UMC Maastricht en ziekenhuis Sittard. Ik moet uitdraai van mijn echoscopie meenemen. Ben heel benieuwd wat hij over het kapsel zegt. Ik laat jullie weten als het zo ver is.
Gr. Baja