Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Budo in België. Hij zei direct: u komt uit Nederland (aan mn accent te horen), dan weet ik waarvoor u komt. Hij zei dat ik de vierde vandaag was, bizar! Hij vertelde dat hij zich heel erg stoort en kwaad maakt over hoe het momenteel gaat met artsen en dat ze hun verantwoordelijkheden niet nemen (de artsen die de implantaten zetten) en geen goede voorlichting geven.
Hij zei dat hij mijn kapsel niet volledig kan weghalen, omdat het wsl erg dun zal zijn en hij niet weet hoe en waar het zal zitten. Hij zei als het in je oksel zit, dan ga ik toch niet je spier daar opensnijden en je arm verminken voor de rest van je leven? Ook zei hij dat de mogelijke resten siliconen sowieso al door je lichaam zijn en dat je dat niet kan voorkomen of volledig weg kunt halen...

Hij gebruikt ook geen drains, omdat die twee kanten opwerkt en er ook bacterien in kunnen komen zo.
Heel aardige man en heel fijn dat hij mijn beslissing niet in twijfel trok en volledig begreep. Ik vind hem redelijk goedkoop eigenlijk wel haha dat begrijp ik dan niet zo goed. En zit zelf nog een beetje met het verwijderen van het kapsel, maar ik verwacht eigenlijk niet dat andere artsen hierin meer kunnen beloven in mijn geval (pas kort de implantaten en de hydrogel die vaak al zorgen voor een dun kapsel)....